Sopimussotilaaksi?

Kysymysteille

Missä kohtaa varusmiespalvelusta (johtajakaudella) kysytään halukkuutta jäädä sopimussotilaaksi vai kysytäänkö sellaista edes yleisesti kaikilta johtajilta?

4

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narsismin uhri

      Pitää itse käydä kysymällä pääliköltä asiaa. Mikä haluat sopimussotilaaksi, olet mielikuvitukseton ja väkivaltainen ihminen.

      Arvomaailmasi on sadistinen. Haluat sotaa. Tappaa tuhota, ja raiskata, kaipaat hävitystä ja kuolemaa. Olet psykopaatti sadisti.

    • rere3

      olet noobi @ narsismin uhri

    • aikuistu

      Ei missään koska siellä ei ole johtamiskoulutusta. Ei ne kys ollankaan, tai kysyy vain niiltä joita arvelevat soveliaiksi.

    • sopimussotilas

      soran varalt
      Olen huolissaan maalman epävakaurest. Resitenttikin se alvarikseen vaan soitteloo ja ärsyttää naapurin isäntää. olis ny nöösipoika varovaisempi. Mutta eihän ne tuossa iässä usein ymmärrä. Enhän minä mitenkään sotaa toivo, mutta olen siihen varautunnu ihan konkreettisesti. Mulla on nimittäin sänkyn alla repuus kuivamuonaa, viikoks varuilt jos ei armeijaan huolto satu toimahan. Kokemuuksesta tierän jotta esmerkiks talvisoras se reistaali pahoin. ja puhras alusvaatekerraasto, jalkarätit ja sukkia. saipoota ja pyhje ja par nästuukia suolaa ja kahveeta. ja sellaane riimus rankia sain sen vävylt 80 vuotis lahjana toi se kyllä hyvää konjakkiakin. ja pulloo sinoolia. pari puukkoo ja paripulloo molotovin koktailia. Ja pullo hyvää konjaakkia on lääkkeheks. Aseena puukojen lisääk mulla on 9mm pistooli sellaanen lahtiase ja muutaman kymmeenen patruunaa, ny alkuunsa. tänne vaivaiskotihin kun ei pitkäpiippusta kivääriä tohtinnu tuora. nykki johtaja-rouvva kyseli mun reppun sisältyä sanoin rotta siin on mun pilkkivehkehet. Kaapis mul on oikein hyvää laatunen sarkapuku karvalakki, erinomaaset pilkkisaappahat ja kunnoon rukkaset. Lähteis tempaasen tuolt hoitajen pukukaapis sellaasen ison valkoosen kaavun sarkapuvun päälle lumipuvuuks. Tuost ysi millisest puheenollen kokeemuksesta tierän, että se on sellaanen vekotin, jotta kun sillä antaa napin ohtahan joko rysälle , niskuroovalle torppaarille tahi renkille nin siinä henki vaihtaa hiippakuntaa meko nopiaa. Liki väliittömästi. Se on melko kivuton lähtö, oikia armomurha. Pääsöö joutava pois pahasta maailmasta.
      Vanhainkorin nopian lähröön joukoist
      Lapualla 16.4.2015

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe