Missä kohtaa varusmiespalvelusta (johtajakaudella) kysytään halukkuutta jäädä sopimussotilaaksi vai kysytäänkö sellaista edes yleisesti kaikilta johtajilta?
Sopimussotilaaksi?
4
205
Vastaukset
- narsismin uhri
Pitää itse käydä kysymällä pääliköltä asiaa. Mikä haluat sopimussotilaaksi, olet mielikuvitukseton ja väkivaltainen ihminen.
Arvomaailmasi on sadistinen. Haluat sotaa. Tappaa tuhota, ja raiskata, kaipaat hävitystä ja kuolemaa. Olet psykopaatti sadisti. - rere3
olet noobi @ narsismin uhri
- aikuistu
Ei missään koska siellä ei ole johtamiskoulutusta. Ei ne kys ollankaan, tai kysyy vain niiltä joita arvelevat soveliaiksi.
- sopimussotilas
soran varalt
Olen huolissaan maalman epävakaurest. Resitenttikin se alvarikseen vaan soitteloo ja ärsyttää naapurin isäntää. olis ny nöösipoika varovaisempi. Mutta eihän ne tuossa iässä usein ymmärrä. Enhän minä mitenkään sotaa toivo, mutta olen siihen varautunnu ihan konkreettisesti. Mulla on nimittäin sänkyn alla repuus kuivamuonaa, viikoks varuilt jos ei armeijaan huolto satu toimahan. Kokemuuksesta tierän jotta esmerkiks talvisoras se reistaali pahoin. ja puhras alusvaatekerraasto, jalkarätit ja sukkia. saipoota ja pyhje ja par nästuukia suolaa ja kahveeta. ja sellaane riimus rankia sain sen vävylt 80 vuotis lahjana toi se kyllä hyvää konjakkiakin. ja pulloo sinoolia. pari puukkoo ja paripulloo molotovin koktailia. Ja pullo hyvää konjaakkia on lääkkeheks. Aseena puukojen lisääk mulla on 9mm pistooli sellaanen lahtiase ja muutaman kymmeenen patruunaa, ny alkuunsa. tänne vaivaiskotihin kun ei pitkäpiippusta kivääriä tohtinnu tuora. nykki johtaja-rouvva kyseli mun reppun sisältyä sanoin rotta siin on mun pilkkivehkehet. Kaapis mul on oikein hyvää laatunen sarkapuku karvalakki, erinomaaset pilkkisaappahat ja kunnoon rukkaset. Lähteis tempaasen tuolt hoitajen pukukaapis sellaasen ison valkoosen kaavun sarkapuvun päälle lumipuvuuks. Tuost ysi millisest puheenollen kokeemuksesta tierän, että se on sellaanen vekotin, jotta kun sillä antaa napin ohtahan joko rysälle , niskuroovalle torppaarille tahi renkille nin siinä henki vaihtaa hiippakuntaa meko nopiaa. Liki väliittömästi. Se on melko kivuton lähtö, oikia armomurha. Pääsöö joutava pois pahasta maailmasta.
Vanhainkorin nopian lähröön joukoist
Lapualla 16.4.2015
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428