Kaupassa riehutaan

kqdhiii

Voi herran jumala. Olimme mieheni kanssa kaupassa ja ihmettelimme hirveää melua. Paikalla oli kaksi naista ja heidän 4 lasta. Lapset huusivat, juoksivat ja paukuttelivat kylmäkalusteita ym. jaloillaan. Yhdessä vaiheessa lapset juoksivat pikkukärryillä erästä naista päin, joka onneksi huusi että "ai saat na" kun kärry kolahti jalkaan. Tänän nainen vastasi että "hei se oli varmaan vahinko". Miten kaupassa juokseminen ja huonosti käyttäytyminen on vahinko? Olisiko "pyydä tädiltä anteeksi" ollut parempi??? Te nykyajan vanhemmat olette säälittäviä, ettekä kelpaa vanhemmiksi. Minulla on pieniä sisaruksia, jotka eivät saa kaupassa juosta. Yksi näistä kaupassa olevista pelleistä vielä sattui olemaan nuori julkisuuden henkilö, mistä harkitsen tekeväni kohta lastensuojeluilmoitusen. Älkää tehkö lapsia enää, itsekin harkitsen!

4

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitsykkäinen

"Te nykyajan vanhemmat olette säälittäviä, ettekä kelpaa vanhemmiksi."

Huonoja vanhempia on ollut aina. Samoin hyviä. On edelleenkin.

• Äippä 25v

Samaa mieltä. Ottaa päähän tämä viisi, kuusikymppisten harjoittama ikärasismi. Nuoret eivät osaa mitään. Nuoret vanhemmat eivät osaa mitään jne. Itse olen nuori äiti, mutta pystyn, osaan ja uskallan pitää kurin tyttärelleni (6v.) tarpeen vaatiessa. Jos hän esim. alkaisi riehumaan kaupassa, kotona odottaa nurkka. Ja tyttö tietää sen itsekin.

• ei jumankauta juu

Kertoo paljon aloittajan henkisestä tasosta... lastensuojeluilmoitus.. Kun näitä vitun perättömiä ilmoituksia tehdään, niin siinä tuhotaan paljon perheitä ja niillä sossuvirkailijoilla olisi todellisten ongelma lasten kanssa tekemistä, mutta aika menee näihin perättömiin juttuihin. Samoin kuin poliisin aikaa tuhlaantuu!

• alaspäin menee

Ennen lapset pysty jättään kotiin isän kans, kun äiti meni kauppaan. Nyt ei paljo ole niitä isiä kotona milloinkaan tai ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6349
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4566
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4297
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4091
    5. 56
      3417
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3078
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2747
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      36
      2386
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      205
      2198
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46