Kaupassa riehutaan

kqdhiii

Voi herran jumala. Olimme mieheni kanssa kaupassa ja ihmettelimme hirveää melua. Paikalla oli kaksi naista ja heidän 4 lasta. Lapset huusivat, juoksivat ja paukuttelivat kylmäkalusteita ym. jaloillaan. Yhdessä vaiheessa lapset juoksivat pikkukärryillä erästä naista päin, joka onneksi huusi että "ai saat na" kun kärry kolahti jalkaan. Tänän nainen vastasi että "hei se oli varmaan vahinko". Miten kaupassa juokseminen ja huonosti käyttäytyminen on vahinko? Olisiko "pyydä tädiltä anteeksi" ollut parempi??? Te nykyajan vanhemmat olette säälittäviä, ettekä kelpaa vanhemmiksi. Minulla on pieniä sisaruksia, jotka eivät saa kaupassa juosta. Yksi näistä kaupassa olevista pelleistä vielä sattui olemaan nuori julkisuuden henkilö, mistä harkitsen tekeväni kohta lastensuojeluilmoitusen. Älkää tehkö lapsia enää, itsekin harkitsen!

4

293

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitsykkäinen

"Te nykyajan vanhemmat olette säälittäviä, ettekä kelpaa vanhemmiksi."

Huonoja vanhempia on ollut aina. Samoin hyviä. On edelleenkin.

• Äippä 25v

Samaa mieltä. Ottaa päähän tämä viisi, kuusikymppisten harjoittama ikärasismi. Nuoret eivät osaa mitään. Nuoret vanhemmat eivät osaa mitään jne. Itse olen nuori äiti, mutta pystyn, osaan ja uskallan pitää kurin tyttärelleni (6v.) tarpeen vaatiessa. Jos hän esim. alkaisi riehumaan kaupassa, kotona odottaa nurkka. Ja tyttö tietää sen itsekin.

• ei jumankauta juu

Kertoo paljon aloittajan henkisestä tasosta... lastensuojeluilmoitus.. Kun näitä vitun perättömiä ilmoituksia tehdään, niin siinä tuhotaan paljon perheitä ja niillä sossuvirkailijoilla olisi todellisten ongelma lasten kanssa tekemistä, mutta aika menee näihin perättömiin juttuihin. Samoin kuin poliisin aikaa tuhlaantuu!

• alaspäin menee

Ennen lapset pysty jättään kotiin isän kans, kun äiti meni kauppaan. Nyt ei paljo ole niitä isiä kotona milloinkaan tai ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      398
      1606
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1051
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1026
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1024
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    7. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      132
      701
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe