Kävin tänään maalla katsomassa taloa ja tilaa. Ei napannut. Liian paljon puutteita ja ympäristö ihan metsää..ei maaseutumaisemaa vaan metsää ja ryteikköö. Hankala oli itse tilakin. Ryteikköö,notkoo,kivikkoo..vaikee hyödyntää ja sitä kyllä riitti.
Toisaalta itse taloon ihastuin. Hiljaista olisi ollut muuten mutta tie meni liian lähellä. Luulin sitä hiljaiseksi kylätieksi mutta ei todellakaan. Melu kuului häiritsevästi. Erakkomajan etsintä jatkuu... kuten kumppaninkin.
kävin tänään maalla
2
62
Vastaukset
- Keissa
Kyllä Suomen maaseutu autioituu. Kyllä unelmasi vielä toteutuu. Älä vaivu synkkyyteen.
Monet talot vaan homehtuu maalla vaikka ottajia olisi. Niitä kun ei vaan myydä??? ja sit ne ajan kanssa homehtuu oikeen kunnolla eikä kelpaa enää kenellekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184