Uuden kodin eteinen pitäisi maalata sekä palapeilit samalla irroittaa ja siirtää toisaalle. Peilit ovat kooltaan jotakuinkin 25x25cm ja kiinnitetty kaksipuoleisella teipillä. Millä välineillä/menetelmällä peilit irtoavat ilman hajoamista vai kannattaako ehjänä pitämiseen uhrata aikaa ja vaivaa? Missä hinnoissa pyörivät nykyään? Peilejä on 14 kpl....
Palapeilien irroitus?
5
2118
Vastaukset
- rautalangalla
tms. leikkaat peilien tarrat halki, se on ainakin yksi konsti. Tosin itsellä tuo konsti tuotti kuitenkin aika rumaa jälkeä, kun joskus tuli siltikin elementtiseinän maalia ja rappausta mukana - hehe. Ja loppujen tarrojen raapiminen seinästä ilman pintavaurioita ei sekään onnistunut.
- LPA
Olen irrottanut palapeilejä kyprokista ja homma oli tosi hankala. Itse en uhraisi aikaa peilien ehjänä pitämiseen. Vasta jälkikäteen keksin, miten homma olisi kannattanut hoitaa. Peilien pintaan kannattaisi liimata esimerkiksi kontaktimuovi, jotta säästyisi niiltä miljoonilta lasinsiruilta, joita muuten lentelee ympäri asuntoa.
- LPA
Minun tapauksessani ei kiinnitykseen oltu käytetty teippiä, vaan jotakin superliimaa. Teipin voisi ehkä saadakin irrotettua ilman peilien hajottamista.
- toimii
sahaa peilin tarrat sivusta jollain sahalaitasella puukola,peilit irtoo tosi helposti.ja sit vaa rapsutat loput jämät seinästä varovasti..et voi epäonnistua
- Pate
toimii kirjoitti:
sahaa peilin tarrat sivusta jollain sahalaitasella puukola,peilit irtoo tosi helposti.ja sit vaa rapsutat loput jämät seinästä varovasti..et voi epäonnistua
käsisaha voisi toimia. sehän on sellainen ohut pelti ja ujuttautuu sinne väliin. kiitos muillekin vastauksista...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798