Sims 4 koodeja

simssii

Tietääkö kukaan mitään hyviä koodeja tuohon peliin? Rahakoodi on ainakin sama kuin kolmoisessakin eli ctrl shift ja c jonka jälkeen kirjoitetaan motherlode

260

75823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simskoodeja
      • simskoodeja

      • Sims4fani

      • Karkki111

        mulla ei toimi noikoodit mikä on vikana?


      • Anonyymi
        Karkki111 kirjoitti:

        mulla ei toimi noikoodit mikä on vikana?

        Muistitko laittaa "Testingcheats true"-koodin?


      • Anonyymi
        Karkki111 kirjoitti:

        mulla ei toimi noikoodit mikä on vikana?

        Pitää laittaa ensin mun mielestä testingcheqts on sinne


      • Anonyymi
        Karkki111 kirjoitti:

        mulla ei toimi noikoodit mikä on vikana?

        Okei


      • Anonyymi
        Karkki111 kirjoitti:

        mulla ei toimi noikoodit mikä on vikana?

        Sun pitää kirjoittaa eka testingcheats on


      • Anonyymi
        Karkki111 kirjoitti:

        mulla ei toimi noikoodit mikä on vikana?

        No ainakin meillä toimi kun kirjoitimme testingheats true jonka jälkeen kirjoitimme motherlode


    • Hajuu

      Sims4 ei toiminut maxmotives-koodi

      • SimsFaniC

        Voisiko joku kertoa jotain päivityksiä sims neljässä? Sellaisia päivityksiä missä saa tavaraa ja vaatteita.


      • saas
        SimsFaniC kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa jotain päivityksiä sims neljässä? Sellaisia päivityksiä missä saa tavaraa ja vaatteita.

        Vilperi 4


      • televisio954544434354657
        SimsFaniC kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa jotain päivityksiä sims neljässä? Sellaisia päivityksiä missä saa tavaraa ja vaatteita.

        suunnillen ne kaikki


      • Anonyymi

        Voiko joku kertoa miten sims4:ssä pystyy laittaan ne tavarat minne vaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko joku kertoa miten sims4:ssä pystyy laittaan ne tavarat minne vaan??

        "bb.moveobjects on" olisi kenties avuksi - muttei senkään avulla "niitä tavaroita" ihan minne tahansa saa laitettua edes pelissä. Tosi moneen paikkaan kylläkin.

        Jos sitten ihmettelet miten sitä käytetään, niin siitä löytyy kuvin ja videoin varustettuja seikkaperäisiä ohjeita, oppaita ja selostuksia puolen internetin verran. Hakusanoiksi vaikka "Sims 4 bb.moveobjects" ja sitten valitsemaan mitä jaksaa tai viitsii tutkia.


      • Anonyymi
        SimsFaniC kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa jotain päivityksiä sims neljässä? Sellaisia päivityksiä missä saa tavaraa ja vaatteita.

        Kaupunki elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "bb.moveobjects on" olisi kenties avuksi - muttei senkään avulla "niitä tavaroita" ihan minne tahansa saa laitettua edes pelissä. Tosi moneen paikkaan kylläkin.

        Jos sitten ihmettelet miten sitä käytetään, niin siitä löytyy kuvin ja videoin varustettuja seikkaperäisiä ohjeita, oppaita ja selostuksia puolen internetin verran. Hakusanoiksi vaikka "Sims 4 bb.moveobjects" ja sitten valitsemaan mitä jaksaa tai viitsii tutkia.

        Pitämällä ”alt” näppäintä alhalla saa siirrettyä tavaroita tosi tarkasti


      • Ei maxmotives enää toimikaan nelosessa. Siinä toimii mm sellainen kuin money jonka perään näpyttelet haluamasi rahasumman. Ei kannata liioitella. Iso rahamäärä saattaa aiheuttaa bugeja muutenkin jo valmiiksi bugiseen peliin.
        Mm rosebud tais toimia ja sit oli vielä joku muu, mutta en oo noita käyttäny ku money on paljon helpompi ja voi määrätä itse sen haluamansa summan tai nollata simin rahavarannot täysin, jos haluaa pelata todella vaikealla tasolla ryysyistä rikkauksiin haastetta.

        Lisäksi suosittelen, että katsoo neloseen vain nelosen koodit. Osaan on tullut jokunen lisäosa takaperin muutoksia. Oisko ollu vuodenaikojen yhteydessä tai sen jälkeen mm modifyrelationship koodi koki muutoksen.
        Mutta googlettaminen auttaa ja hakusanaksi The Sims 4 Cheats Codes, niin jo löytyy. Myös EA:n virallisilla sivuilla taisi olla jotakin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitämällä ”alt” näppäintä alhalla saa siirrettyä tavaroita tosi tarkasti

        Mulla ei toimi tarpeeks tarkasti koska oon perfektionisti. Joka ei ole simssissä hyvä asia😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko joku kertoa miten sims4:ssä pystyy laittaan ne tavarat minne vaan??

        Laittamalla koodi laatikko bb.Moveobjects


    • Hajuu

      Miten muuten käännetään huonekaluja sims4:ssä? Ei toiminut niin kuin ennen hiirellä, nyt se kuva vaan pyöriin hiirellä.

      • The sims fani

        Niitä käännellään hiiren vasemman puoleisella napilla :)


      • Anniizz

        Hiiren oikeanpuolinmaisesta näppäimestä :)


      • TheSims..

        Pisteestä ja pilkusta niinkuin aiemmissakin peleissä.


      • The Sims 4

        Pidä "alt" näppäintä pohjassa niin saa käännettyä huonekaluja erittäin tarkasti.


      • kannattaavaihtaa

        hei kannattaa vaihtaa asetuksista sims 3 kamera juttu, :) ite ainaki vaihdoin ku en osannu yhtään käyttää, nyt ne kääntyy hiirellä ja muutenkin ohjaamine vähä helpompaa :D


      • simsan
        The Sims 4 kirjoitti:

        Pidä "alt" näppäintä pohjassa niin saa käännettyä huonekaluja erittäin tarkasti.

        Sims 4:ä on huono


      • Hömm

        Miten Sims 4:n huijaus koodi sen siis mihi kirjotetaa nii saa pois kun se on tiellä?


      • Wuhuuuu

        Jess,kun painaa esc!!


      • Anonyymi
        The Sims 4 kirjoitti:

        Pidä "alt" näppäintä pohjassa niin saa käännettyä huonekaluja erittäin tarkasti.

        (Ei nelosessa) ellei ole sims 3 kamera päällä


      • Anonyymi
        Hömm kirjoitti:

        Miten Sims 4:n huijaus koodi sen siis mihi kirjotetaa nii saa pois kun se on tiellä?

        ’Ctrl’ ’shift’ ja ’c’ samaan aikaan painettuna.


    • muumaamansikka

      huonekalut kääntyy , ja . -näppäimillä niinkuin kolmosessakin...

    • NAPEROJ

      Tietäääkö joku, miten esineitä, esim. tauluja ja kukkaruukkuja voi suurentaa??

      • Hajuu

        Tarvekoodi ei toimi sims4:ssa. Mikähän se olis sims4:ssa?


      • Matzku12

        Nii, tietääk kukaa kuinka tavaroita voi suurentaa??


      • sannuks

        Hehhe en jostain syyst saa pelata simssii


      • Sanniiiii

        Muistaakseni oli swift Å tai ctrl Å. Voi olla myös alt Å. :)


      • Sims4fani

        Esineitä voi suurentaa näppäimestä Å


      • onnellinenpelaaja

        Paina ruotsalaistaoota niin suurentuu. Ainakin mulla.


      • haha44444444444
        Matzku12 kirjoitti:

        Nii, tietääk kukaa kuinka tavaroita voi suurentaa??

        suurennetaan å:lla ja pienennetään ´:llä


      • YOLOOO
        Sanniiiii kirjoitti:

        Muistaakseni oli swift Å tai ctrl Å. Voi olla myös alt Å. :)

        se on shift ei swift :)


      • dgtg

        Å
        ehkä


      • Sims4master
        Hajuu kirjoitti:

        Tarvekoodi ei toimi sims4:ssa. Mikähän se olis sims4:ssa?

        laita koodi testingcheats on ja sitten paina shiftiä pohjassa ja klikkaa sun simiä sitten paina siitä terveys huijaus.. ja sietä tee iloiseksi


      • Anonyymi
        Sanniiiii kirjoitti:

        Muistaakseni oli swift Å tai ctrl Å. Voi olla myös alt Å. :)

        Se on pelkkä Å ainaki mulla toimii


      • Anonyymi
        Matzku12 kirjoitti:

        Nii, tietääk kukaa kuinka tavaroita voi suurentaa??

        Niit voi suurentaa ruotsa laisella oola


      • Anonyymi

        Tavaroita voi suurentaa ”Å” näppäimellä


    • haisumään123

      Voi ihana kuulla kun täälläkin on samallaisia ihmisiä kuin itse. Tavarat kääntyy sims 4:ssä itsestään riippuu vain missä suunnassa kamera on. Ja itsekkin tota tarvekoodia kaipailisin, kun simeillä tuntuu tarpeet huononevan nopeammin kuin sims 3 ja 2. Lähen nyt selailemaan noita koodisivuja, kiitos jo etukäteen! =)

      • miiiilllaaaa

        tee ensin testingcheats on tai true sit paina alttii pohjas ja sit painat postilaatikkoo


    • AnZQuu

      Ctrl Shift C ja kirjota "testingcheats on" Sitte paina Shift pohjassa ja klikkaa simiä niin siin on se tarvekoodi juttu ja siinä voit täyttää ne koodit tai pitää ne kokoaja tlhääl. Paina shift pohjas ja postilaatikko nii voit täyttää koko talouden tai koko maan tarpeet.

      Ite tarvisin apua siinä esineiden suurentamisessa.. Kaikilla sivuilla lukee et pitää valita esine ja sitten painaa Shift ] mutta mulla se ei toimi... Voiko joku kertoo mitä voisin tehä? :)

      • onko sims4 muuten hyvä, kannataisko ostaa sims4 vai sims3?? kertokaa!!??


      • ctrl + å

        mul ei toimi toi tarvekoodi juttu ;(

        mut mul toimii tavaroiden suurennus ctrl å


      • Simsnelonen

        Esineitä suurennetaan näppäimestä Å


      • sokfuuu

        Se on ctrl alt å


      • Simsfan1432

        Mä suurennan ainakin painamalla pelkkää Å


      • VilliViikari

        Kun on suurentanu miten sitten pienennetään ?


      • kukaliemie
        ctrl + å kirjoitti:

        mul ei toimi toi tarvekoodi juttu ;(

        mut mul toimii tavaroiden suurennus ctrl å

        testingcheats on ja sit postilaatikko sift pohjassa


      • RuotsalainenÅ

        Paina å niin s suurenee. Tietääkö joku miten se pienenee?


      • Sims4player
        fanniii10 kirjoitti:

        onko sims4 muuten hyvä, kannataisko ostaa sims4 vai sims3?? kertokaa!!??

        sims 4 on paljon paremmat grafiikat ja silloin ei näytä kaikki kulmikkailta ja enemmän kaaria


      • Jokapoika
        fanniii10 kirjoitti:

        onko sims4 muuten hyvä, kannataisko ostaa sims4 vai sims3?? kertokaa!!??

        On hyvä :) kannattaa ostaa sims 4


      • Anonyymi
        fanniii10 kirjoitti:

        onko sims4 muuten hyvä, kannataisko ostaa sims4 vai sims3?? kertokaa!!??

        Sims 4 ehdottomasti!!


    • simssaaja

      Mun koneella toimii esineiden suurentamisessa shift å :-)

      • Simsleppi

        Miten sims4 tai enipäätään simseis saa ne tavart päälekkäin tai sillee siististi ku oon tekemäs taloa ja tarvitsisin koodin tohon jos joku ymärsi:D


      • Simsvikane
        Simsleppi kirjoitti:

        Miten sims4 tai enipäätään simseis saa ne tavart päälekkäin tai sillee siististi ku oon tekemäs taloa ja tarvitsisin koodin tohon jos joku ymärsi:D

        Millä koodilla sims4 voi muuttaa ikää ja muokata en osaa selittää kunnol?


      • AnZQuu

        Kiitos se toimi :)


      • simster

        shift å suurentaa munkin pelissä, mutta mikäs sitten pienentää? en löydä millään :D


      • The sims 4
        Simsleppi kirjoitti:

        Miten sims4 tai enipäätään simseis saa ne tavart päälekkäin tai sillee siististi ku oon tekemäs taloa ja tarvitsisin koodin tohon jos joku ymärsi:D

        Koodi jolla saa tavarat päällekäin on bb.moveobjects (sen saa pois kirjottamalla saman mut perään off)


      • Sims4fani
        Simsvikane kirjoitti:

        Millä koodilla sims4 voi muuttaa ikää ja muokata en osaa selittää kunnol?

        Kirjottakaa googleen sims 3 koodit. Mä ainaki löysin sielt neloseen käyvii koodei koska kolmosen koodit käy neloseen.


      • Sims4fani
        simster kirjoitti:

        shift å suurentaa munkin pelissä, mutta mikäs sitten pienentää? en löydä millään :D

        Mikään ei pienennä. Jos siit tulee liian iso ni sun pitää myydä se ja ostaa uudestaan ja sit taas suurentaa


      • TheSimsHelppari

        "Å" Suurentaa ja " ' " pienentää


      • Nepalii

        Hei! Tietääkö joku miten tavaroita saa nostettua? (Sims 4)


      • OutoSim
        Nepalii kirjoitti:

        Hei! Tietääkö joku miten tavaroita saa nostettua? (Sims 4)

        Joo. Se on kerrottu tässä keskustelussa.


    • addikti xd

      "testingcheats True" toimii siten että kirjoittaa koodin kenttään jonka saa esiin painamalla CTRL SIFT C jonka jäleen painaa SIFT näppäimen pohjaan, painaa enteriä jonka jälkeen hiirellä pstilaatikkoa ja valitsee toiminnon minulla ainakin toimi näin :)

    • Minä

      Onko muita koodeja kun rahakoodei?

    • Koodit
    • SIMS25

      Kokeillaan :)

    • XDD hörhelö

      eli toimiiko noi koodit samalla tavalla kou kolmosessa

    • vihertytto

      Mulla ei ainakaan toi testingcheatsenabled true toimi ollenkaan tai sitten vain ehkä kirjoitan sen koko ajan väärin.
      Koska jos oikein muistan niin kolmosessa tolla sai ne tarvepalkit hetkeksi pysymään vihreinä.
      Muuten mulla toimii motherlode.

      • toimimulla

        kannattaa testata kirjottaa sillee et testingCheatsenablet. eli toi C isolla :)


      • toimimulla kirjoitti:

        kannattaa testata kirjottaa sillee et testingCheatsenablet. eli toi C isolla :)

        Ei sitä tarvi isolla kirjottaa. Vaan kirjoittaa testingcheats on. Ei true eikä mitään muutakaan hömpötystä sinne perään ja jätä se enable pois sieltä ja sit enter. Ja sitten koodi loota kii, jos ei oo aikeissa näpytellä muita koodeja.

        Tosiaan sit tarpeet saa täytettyä joko klikkaamalla sift pohjassa postilaatikkoa ja valitsee sieltä perheen tai koko maailman tarpeet. Tai sitten klikkaa simiä hiiren oikealla näppäimellä ja valitsee sieltä tarpeiden täytön. Joskus voi joutua vähän selailemaan, kun riippuen paikasta ja siitä mitä simi on kulloinkin touhuamassa, niin voi olla monenmoisia toimintoja tarjolla.


    • Minävaan

      Miten sims4:ssä voi vaihtaa simin nimeä? Nimittäin perheeseen oli itsestään syntynyt vauva ja peli oli antanut sille nimen josta en pidä :(

      • 4sims

        Nimen pystyy vaihtamaan siminluonnissa:)


    • zaara1

      Sims 4 on samat koodit kuin kolmosessakin! Ja kyllä minulla tuo testingCheatsenablet true toimi!

    • Vastatkaa!

      Miten pystyy vaihtamaan simin luonteenpiirteitä? Vai onko semmoista koodia edes olemassa? :D

      • Avaa koodiloota ja näpyttle sitten cas.fulleditmode on ja sit enter ja loota kii. Tää ennen kuin menet cas tilaan. Sitten klikkaat simiäsi hiiren oikealla tai menet peilin tai vaatekaapin kautta cas tilaan. Tuon koodin ansiosta sulla on sit kaikki samat jutut käytössä kuin oisit vasta luomassa simiäsi. Eli pystyt muokkailemaan simiäsi, lisäämään simejä (siis sikäli mikäli ko perhekunta ei oo jo valmiiksi täynnä) ja muokkaamaan noita sen luonteenpiirteitä.
        Lisää piirteitä saa kun similläsi on riittävästi tyytyväisyyspisteitä niiden ostamiseen. Ai mistäkö löytyy, no palkintokaupasta tietenkin, siellä, mistä pystyt katsomaan simisi elämäntavoitteen tiedot ja vaihtamaan sitä. Semmoisen tähden alla ja siinä lukeekin palkintokauppa.

        Mutta ihan vinkiksi, jos pelaaminen on uutta ja jutut hakusessa, niin pelatkaas se harjoituspeli, se näyttää vinkit ja kikat ja miten, miksi ja mistä ihan kädestä pitäen.
        Toisena vinkkinä, lue keskustelu läpi ennen kuin kysyt. Jos kärsivällisyys ei riitä, niin sitten ko pelikään ei liene sinua varten, koskapa sims (erityisesti erittäin buginen The Sims 4:nen) se vasta kärsivällisyyttä kysyykin. Erityisesti silloin, kun peli bugaa juuri kun sä olet pelaamassa lemppari perheelläs.


    • :-))

      http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0CDQQFjAC&url=http://www.simsglobe.com/the-sims-4/cheats/&ei=0E2gVLO1IcL7ygOQ4YBg&usg=AFQjCNEpDZY1jV4oK0P1y525C2BIhYhOig


      tossa on jotain, mut en tiiä toimiiko

    • zyDik

      Saako Sims4: ssa autoja niinkuin Sims3: ssa, vai onko 4:ssa ollenkaan autoja???

      • Ei saa valitettavasti mut ehkä ne lisätään joskus


      • prumprum

        Ei hätää! Itse ainakin teen niin, että etsin jonkin kivan leluauton, suurennan sen ja laitan autotalliin/parkkipaikalle/pihalle. Ainut ongelma on, että simit on koko ajan on siivoamassa autojaan lelukoreihin :D


      • Sallaaaa

        Mahtava idea :D


    • Jensqa

      Mulla zoomaa peliä z näppäimellä ja poispäin saan pelkällä - näppäimellä. Minun Sims 4 kyllä sanoo, että luonteenpiirteitä pystyy vaihtamaan ilman kehityksen menettämistä. Kysyessä minulla oli siis HP 255 Läppäri. Mulla toimii mainiosti myös kaikki koodit

      • PäivääVaan

        Tavoitteita pystyy vaihtamaan ilman kehityksen menettämistä. Ei luonteenpiirteitä.


    • Jasqaa
    • avun tarpeessa

      Mikä on rahagoodi! Sims 4 ; n
      ?????

      • lineri

        sama kun aikasemmin eli motherlode


      • lineri kirjoitti:

        sama kun aikasemmin eli motherlode

        lineri, ei pelkästää tuo vaan myös rosebud ja money xx. Xx tarkoittaa siis haluttua rahamäärää.


    • hemmoliini

      Tietääkö kukaan miten sais noille tyypeille lisää pisteitä koodien avulla jos on koodii

      • neuvon

        kirjota sims.give_satisfaction_points 100000


    • hemmoliini

      Tietääkö kukaan miten sais noille tyypeille lisää pisteitä koodien avulla jos on koodii

    • Aloittelija:D

      Pitääkö kirjottaa se "motherlode" simssisä vai täh?

    • LOLZ

      Sims 4:ssä voi ''å'' näppäimellä suurentaa tavaroita. niin ainaskin kuullut :)

    • APUAAA?♡☆

      Miten saa esineet esineitten päälle/ läpi

      • lilliss

        Samaa miettiny :OOOO


      • IinaSusanna

        Se on vähän vaikeaa selittää mutta sun pitää ottaa joku tavara jonka voi laittaa esineen päälle esimerkiksi pöytä ja kukkaruukku laita hiiri pöydän päälle niin se pitäisi mennä siihen itselläni ainakin toimii niin


    • LoL :D

      Kiitos kaikista koodeista, kaikki minulla toimii :))!! Lisää koodeja kellään?

    • Hahmojen auttaja....

      Jos haluat vaihtaa hahmon nimeä tai sukunimeä sano = ResetSim

    • The MacBook

      Hei! Toimiiko nuo kaikki Macin koneen kanssa? kertokaa ihmeessä koska minulla on tulossa se peli :)

    • The Sims 4

      toimii

    • Simsfani1504

      Ite tiiän vaan nää:

      Motherlode

      Rosebud

      Kaching

      Testingcheats true/off

      • Karoliinaahh

        Tässä huomasin että monet on kyselly samoja kysymyksiä, niin voitteko vaa suoraa aloittaa lukemisen ylhäältä koska ei tää viestiketju ole niinkään pitkä ?:-)
        Itse en ainakaan nähnyt sitä koodia/näppäimiä millä olisi voinut pienentää esineitä, onkohan sellaista ?:-)


    • Simsnörtti

      Minä itse en ole vielä saanut The Sims4 mutta toivoisin että saisin sen synttärilahjaksi. On kiva kun jo valmiiksi lukea teidän kaikkien kertomia koodeja. (:

    • ehkä

      Mä en oo varma toimiiko buydebug... ehkä mutta sitä ennen pitää ainakin laittaa se testingcheartEnabled true...

    • hhhhhzzzz

      Miten muuten tuossa sims 4 käännetään kuvakulmaa ylös ja alas, että näkee horisonttiin ku tuo mun peli kulma osottaa vaan tonne lattiaan, etten nää ollenkaan mitä edessä päin on?;( ku sims 3 sai sen vaihdettuu hiiren rullasta painamalla ja sit vetämällä mut tässä ei=(

    • qweryuo5

      ok pitääkin joskus kokeilla mutta kun ei oo the sims neljää:(

    • Annppa

      Tietäiskö kukaan miten saa sims 4 simin ikääntymisen pysäytettyä?

      • Simahtanut

        Ikääntymisen voi hidastaa ja myös pysäyttää pelin säädöistä. Vanhan simin voi nuorruttaa palkintopisteillä ostettavalla nuoruusjuomalla pelin kestäessäkin, joten ei syytä huoleen. Englanninkielisiltä sivuilta löytyy sitten kaikenlaisia jekkuja simien ikääntymisen säätelylle ja jos olet hyvä naputtamaan XML-koodia, voit varmaan kääntää ajan suunnan oman pelisi osalta vaikka takaperoiseksi. :)


    • auttaa

      Mitä sen huijauskoodin jälkeen laitetaan

    • X-D

      tieääkö kukaan muu suomalaisia huijauskoodisivuja...(en oo lukenu kaikkii mut kiitos esim. motherlode yms)

    • GAMEHELP

      tää on jo kysytty, mut onko koodii miten sais niitä tyytyväisyyspisteitä?

      • Simahtanut

        Oot varmaan jo löytänytkin tämän, mutta ellet, niin huijauksia löytyy tyytyväisyyspisteiden kartuttamiseen. Esimerkiksi: sims.give_satisfaction_points (lukumäärä numeroina)


    • Ilonaaaaws

      Minne ne koodit täytyy laittaa?

      • Simahtanut

        ctrl shift ja c yhtäaikaa avaa ruudun, mihin koodit kirjoitetaan.


    • Apuaaaaaaaaa

      Oon jo pitkään miettiny että miten ton koodi luukun saa sitte kiinni ku se häiritsee nyt tossa :(

      • Simahtanut

        Kokeile nyt vaikka Esc-näppäintä...


      • EPsims

        Samalla lailla kun sä sen siihen pistit!


    • EPsims

      No mulla ittelläni on neloses se pulma et se testingcheats true toimii erilailla kun kolmoses. Mutta joskus mä muistin sen. Kokeilin nytte pitää SHIFTII JA CTRL:LIA ja painaa tyyppii (simii). Mut siihen ei tuu mitään:( vaik pitäs tulla se tee iloseks. Kuka muistaa kuinka se tehtiin? P.S. Ette varmaan tajunnu tosta paljoo ku mä kirjotin sen :D

      • Simsosaaja

        Kirjoitat koodi kenttään testincheats on ja painat näppäintä jossa on nuoli ylös ja ukkoa samaan aikaan


    • Asdpelaaja

      Moikka! Oisko hajua miten sims 4:Sessa sais nuo reseptit näkyviin? koska mulla ei näy ne D:

    • pelipukki

      Miten saa uusia kaupunkeja onko sellaista koodia

      • Simahtanut

        Tähän asti Sims 4:ssä on (minun laskujeni mukaan) 3 kokonaista kaupunkia tai maailmaa, kaksi perusosan kaupunkia ja yksi ulkoilmaelämä-lisäosan mukana tullut luonnonpuisto. Duunipäivän mukanahan tuli kaupunginosa (tai liikekortteli), mutta sitä ei kai oikein voi uudeksi kaupungiksi laskea.

        Sims 3:ssahan pystyi pelaaja itse kehittämään halutessaan uuden kaupungin ja niitähän syntyikin useita, joukossa muutama minun mielestäni tosi upea. En ole toistaiseksi hoksannut tällaista mahdollisuutta TS 4:ssä ja vaikka Youtubessa ja nettikirjoittelussa aina välillä jotain juttuja vilahtaa uusista kaupungeista (tai maailmoista), ovat ne minun käsittääkseni vielä enimmäkseen utopia-asteella.

        Olen nimimerkkini mukaisesti laiska pelaaja, enkä seuraa enää aktiivisesti Sims-pelien uutuuksia. On aivan mahdollista, että Sims 4:ssä olisi jo tällä hetkellä useampiakin kaupunkeja kuin kolme, en vain ole sattunut löytämään.

        Mitä tapahtuu sitten jatkossa? Veikkaan tähän asti näkemäni perusteella, että uusia kaupunkeja kyllä tulee, mutta ei joka lisäosan mukana. Pelaajat ja modaajat kehittävät myös yhtä ja toista melko nerokasta, joten perästä kuuluu. Pelkkä koodi tuskin riittää uuden kaupungin kohdalla. Kyllä siihen tarvitaan lisäri tai melkoinen modipakkaus.

        terveisin S.


    • mirkkunen12

      tästä saa ladattua kaikeissa simsseissä toimivan huijausohjelman jolla saa niin paljon rahaa ja kamaa kun haluaa http://goo.gl/qZn7Jv lataat googlesta niin on turvallinen :)

    • ts4pelaaja

      Mite voi tehä lisää tyyppei sims4 kesken pelin ????

      • Simahtanut

        "Hallinnoi maailmoja"/"hallinnoi talouksia" tai cas.fulleditmode-huijauksella jne. Lisäksi peli tekee lisää simejä itsekin pelin edetessä ja ne voi halutessaan kaapata talouteensa.


      • manunenmainio

        adoptoi


    • Drp

      Lähettäkää originissa mulle kaveri pyyntöjä että voin pelata teidän jonkun kanssa the sims3 sta jossa on luksuslukaali ja iltahuvit Origin nimeni on Josefiina00

    • SimsFaniC

      Minä en tiedä koodeja mutta kysyn että miten saa päivitettyä sims nelosen sellain että saa esim: ison auton tai erilaisia hiuksia. Voiko joku kertoa jos tietää? Oikeasti olisi kiva tietää kun kaveri ei kerro jotain videota youtubesta:(

      • Simahtanut

        Hiukset käsiteltiin hiljattain: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13307403 ja autoista nimimerkki "prumprum" heitti hauskan ja hyvän idean aiemmin tuolla hiukan ylempänä: suurentaa leluauton! Ei sillä voi ajaa, mutta autolta se kyllä näyttää.

        Kohteliaimmin Simahtanut

        PS. Ellei tästä ollut apua, niin kerro hiukan lähemmin mistä kiikastaa. Lupaan auttaa, jos järki piisaa ja huomaan viestin. Hyviä simmailuja!
        S.


    • Iidus

      Siis c samaan aikaan kun ctrl jne?

      • Simahtanut

        Ei tuostakaan yleensä mitään vahinkoa koidu, mutta mulla ctrl shift c yhtäaikaa painettuina tuottaa paremmin tulosta. (ja shift on se nuoli ylöspäin heti sen Ctrl-näppylän yllä, yleensä)

        En kyllä yhtään tiedä mitä oikeastaan kysyit, mutta kuvittelin sun tarkoittavan sen ikkunan avaamista, mihin kirjoitellaan koodit sun muut pelin kestäessä ja mistä pääsee eroon ihan samoilla painalluksilla tai Esc:illä. :)

        Kaikkea kivaa t: S.


    • Outolintujenkuningas

      Painoin rakennustilassa y näppäintä, pelästyin että peli sekosi mutta se näytää ilmeisestikkin tavaroiden sijoittelupaikat tai jotain? Osaako kukaan selittää mihin tätä tarvitaan???

      • Simahtanut

        Olisko peräti tontin siirtoon? Tallenna varoiksi, että pääset mahdollisista ihmeellisyyksistä eroon ja kokeile sitten mitä tapahtuu. Rakennusmoodiin tuli joitakin lisäyksiä parissakin päivityksessä ja tuo Y rakennusmoodissa taisi olla yksi niistä. Yleensäkin minusta on syytä tallentaa ennen kuin alkaa rakentamaan tai saneeraamaan, mutta varsinkin, jos kokeilee jotain mistä ei ole varmuutta.

        Kohteliaimmin Simahtanut


    • iinesankka97

      Moi, onko Sims 4:n jotain koodia, jolla pystyisi saamaan simeille insesti suhteita?

      Kiitos jo etukäteen.

      • Simahtanut

    • jiki

      nii

    • Yhyy

      Ei nä toimi! Tai siis "MotherLode" toimii :( .

      • Simahtanut

        Jaa? Olisin kuvitellut että toimivat muutkin kuin Motherlode, mutta tiedänpä nyt sitten paremmin. Kiitos.


    • AAMMAAMM

      bb.ignoregameplayunlocksetitlement saat auki kaikki lukossa olevat tavarat

    • ysusuuu

      saako enemmän rahaa kun 50 000

      • Simahtanut

        Joo, §9,999,999.

        Siksi TS 3 on parempi peli, kun siinä saa kymmenen kertaa enemmän. :)


    • aloittelija

      Miten saan kirjotettuu niit koodei tai siis millä saan sen näkyviin mihin kirjotetaan ku oon koittanu pariin kertaan mut ei tunnu toimivan

    • Simahtanut

      aloittelija kirjoitti: "Miten saan kirjotettuu niit koodei tai siis millä saan sen näkyviin mihin kirjotetaan ku oon koittanu pariin kertaan mut ei tunnu toimivan"
      Vastattu tässä vitjassa n. 11 pykälää ylempänä. Se ei sitten enää toimi, niinkö?

      • Simahtanut

        ctrl shift c toimii edelleen mulla. Tosin en kokeillut kuin 20 kertaa, mutta ne kerrat se toimi kuten pitikin.


    • Kiitollinen

      Kannattaako sims 4 ostaa? Mistä olisi hyvä?

    • Simsfani80

      suosittelen qinkuin.net tai g2play.net! paljon halvemmat hinnat kuin suomesta! :)

    • Karoliinasims

      Miten saa laitettua tavaroita ihan mihin paikkaan vaan? Eli ei ruutujen mukaan? (en osaa selittää joten toivottavasti joku tajus)

      • Jaakjos

        Laita alt pohjaan ;)


    • miiamaariaa

      Käytin tota suurennus koodia ja nyt toi tuoli on ihan sika iso!xD Miten sen saa pienemmäksi? Tarvitsen apua

      • Simahtanut

        Pienennys kerrottiin Radolan sivulla, mutta en muista mikä näppäin se oli. Sorry. Luulisitko, että voisit tarkistaa asian sieltä?


      • Simahtanut

    • tietämätönsims

      No siis muo häiritsee se että simit vanhenee niin nopeesti. Onks mitä mahiksii lopettaa se vanheneminen. Niin ja täs kaikki rahakoodit mitä tiiän. motherlode rosebud ja Sit oli vielä jonka nimeen en muista.

    • efafsds

      Asetuksista saa simien vanhenemisen pois.

    • puolukkka

      tietääkö kukaan miten saadaan sillee että sen tavaran voii saada kiinni melkein toiseen tavaraan

    • Simahtanut

      "tietääkö kukaan miten saadaan sillee että sen tavaran voii saada kiinni melkein toiseen tavaraan"
      Tietää, ihan varmaan.
      Siihen asti, että parempi neuvo löytyy, voi kokeilla vaikkapa seuraavaa:
      bb.moveobjects
      Kirjoitetaan huijauskenttään ja hyväksytään, tartutaan kamaan ja käännellään. Kääntelynapit taas oli mulla kai 0 ja 9, mutta harmi kyllä en muista mitkä ne on "skandinaavisessa" tms. normaalissa näppäimistössä.
      Lisää tietoa löytyy vaikkapa Carl's Sims 4 guiden sivuilta (http://www.carls-sims-4-guide.com/cheats.php), Sims 4 virallisten sivujen sisutusoppaasta ja lukuisilta Sims-harrastajien sivuilta.
      Tuolla oli oikein ohjekin: http://simsvip.com/2014/12/18/tutorial-using-the-moveobjectson-cheat-in-the-sims-4/
      Liekö sitten jo vanhentunut, kun on tuon ohjeen kirjoittamisen jälkeen käyttis muuttunut jo moneen otteeseen.

    • Puolukkka

      kiitos kun sanoit

    • Tyh

      Apua!!
      Mistä ihmeestä saan seinät näkyviin sims 4 sä

      • Simahtanut

        Ihan ylälaidasta neljäs kuvake oikealta, näyttää laatikolta, josta puuttuu seinä ja kansi. Klikkaa sitä kunnes näkyy.


    • koodii

      tarvitsen semmoista koodia missä esine ei mene suoraan tiettyyn ruudukkoon vaan että pystyy laittaa mihin kohtaa vaa tietääkö kukaan kiitos

      • Simahtanut

        bb.moveobjects


    • Sims666

      Saako koodeja laitettua mitenkään jos pelaa puhelimella?? Help!!

    • inkku77777

      Mulla ei toimi rahakoodit en tiiä mitä teen väärin?!

      • Simahtanut

        inkku77777 kirjoitti: "Mulla ei toimi rahakoodit en tiiä mitä teen väärin?!"
        Voit olla huoletta, sillä kukaan muukaan ei tiedä varmuudella mitä teet väärin. :)
        Haastattelemistani pelaajista suurin osa kuitenkin arveli, että saatat kirjoittaa jonkin sanan virheellisesti. Naurettavalta tämä voi tuntua, mutta yllättävän moni hyvinkin älykäs ja tunnollinen ihminen voi toisinaan lukea sanan hieman eri tavalla kuin se on kirjoitettu ja sen takia myös hetkeä myöhemmin kirjoittaa itse sanan hiukan toisin kuin oikeastaan pitäisi.
        Kokeilitko kuitenkin seuraavaa?
        [Ctrl] [Shift] C ja avoimeen ruutuun kirjoitetaan esimerkiksi "kaching" tai "motherlode" (ilman lainausmerkkejä) ja painetaan vielä 'ENTER'. Tuo ei äkkiseltään vaikuta mitenkään hankalalta, mutta jokainen kirjain pitää silti osua oikeaan kohtaan, eikä niiden jälkeen tai väliinkään saa laittaa mitään ylimääräistä.


    • Sims4avuntarpeinen

      Tietääkö joku miten simin saa nuorentumaan jos nioruusjuoma ei toimi? Tai osaako joku kertoa miten se kuuluisi käyttää? Laitoin simini juomaan sen kahdesti eikä mitään tapahtunut.

      • Simahtanut

        Tietää. Shift ctrl c (yht'aikaa painettuina), cas.fulleditmode ja ENTER. Sen jälkeen editoidaan sim siminluonnissa. HUOM. vie jonkin piirteen similtä, jos ikä putoaa alle nuoren aikuisen.
        Osaa. Ellei edelläoleva ole selkeästi selostettu, löytyy sama ohje suomeksikin kymmeniltä sivuilta ja englanniksi useilta sadoilta.
        JOS kyseessä oli aikuinen tai vanhus, oli jotain pelissä hiukan pielessä. Nuoren aikuisen, teinin tai lapsen taas ei muistaakseni pitäisikään nuortua ikäryhmäänsä nuoremmaksi tuolla nuoruusjuomalla, eli niiden kohdalla ei juoman vaikutus näy.

        PS. On muitakin tapoja. CAS.Fulleditmode on mukava, koska sen avulla voi muuttaa muutakin kuin ikää.


    • SusanneAurora

      Moikka!
      Itse tulin etsiskelemään sitä rahakoodia, jonka löusinkin jo ensimmäisestä viestistä. Miksi minulla nti vaan auta. Kertokaa, miksi ei toimi mikään koodi? Olen laittanut koodin aina siihen, on pitänytkin. Kertokaa, miksi ei toimi jos tiedätte!

      • Simahtanut

        SusanneAurora kirjoitti mm: "Miksi minulla nti vaan auta. Kertokaa, miksi ei toimi mikään koodi? Olen laittanut koodin aina siihen, on pitänytkin. Kertokaa, miksi ei toimi jos tiedätte!"
        En tiedä. Aavistus on, mutta kokeilitko seuraavaa:
        Ctrl shift c, että saa ruudun auki ja siihen kirjoitetaan "testingcheats on"(ilman lainausmerkkejä) ja painetaan ENTER. Tämän jälkeen kirjoitetaan ruutuun "kaching" (ilman lainausmerkkejä ja taas ENTER.
        Kertoisitko ellei tuo toimi? Huom: "kaching" tilalle voi vaihtaa "motherlode" yms.


    • tuntematti

      Tietääkö kukaan sitä koodia millä saa ikuisen lumen siihen kaupunkin missä nyt sitten onkaan? Kun youtubessa oli video jossa jollain oli AINA lunta ja se oli saano sen koodilla .....niin että mikäköhän koodi se oikein oli?

      • Simahtanut

        Nimimerkki tuntematti kirjoitti: Tietääkö kukaan sitä koodia millä saa ikuisen lumen siihen kaupunkin missä nyt sitten onkaan? Kun youtubessa oli video jossa jollain oli AINA lunta ja se oli saano sen koodilla .....niin että mikäköhän koodi se oikein oli?

        En löytänyt juuri sellaista videota, jonka tekijä olisi saanut lumen aikaan koodilla. Sen sijaan löysin lukuisia videoita, joissa lumi tekaistiin modilla. Niitä taisi olla parikin erilaista, ellei useampi. Nämä videot löytyivät esimerkiksi 'googlettamalla' "sims 4 snow". Useimpien alta, kun painoi "näytä lisää", löytyi linkki latauspaikkaan, mistä modi oli mahdollista itselleen ladata. Mediafireä en itse suosittele, koska sieltä voi huonolla onnella saada ikäviä haittaohjelmia (ja 4sharesta taatusti saa, ellei ole tarkkana). Zerbun lumimodi oli ainakin jokin aika sitten ladattavissa Megalta, josta en itse ole (vielä) saanut mitään inhottavaa mömmöä koneelleni.

        TLDR: Modi(t) löytyi, koodia en tiedä.


    • auttakaapliis

      Hei tietääkö kukaan pystyykö sims 4 ilman mitään lisäpaketteja lisäämään tyynyjä, päiväpeittoja, sängyn rungolle ja petivaatteille uusia värejä. Löytyi you tubesta joitakin videoita ,mutta niistä en saanut selkoa voi löytyänimellä the Sims 4: Custom Content House Build

    • Numetön

      Onko lehmä kasviin jotain koodia siis miten saisi lehmäkasvin

    • LolEnTajuu

      Pliis auttakaa ku mul ei toimi koodit siihe ku painaa ctrl shift ja c nii siihe tulee et se otti kuvan siit mis mä niiku simssis oon,esineitä suurennetaan myös - merkistä,jos joku osaa auttaa mua niin kiitos! :)

      • Simahtanut

        Hm, aika juonikas juttu. Olisiko sulla hiukan erikoiset näppiksen asetukset tai peräti joku erikoisnäppäimistö käytössä? Jos kysymys on asetuksista, niin niitä saa varmaan muutettua. Käyttöjärjestelmäkohtaiset ohjeet löytyy kai jostain päin nettiä.


      • Anonyymi

        Öö no siis mulla itsellä on sama juttu. Painat vaan eka ctrl pohjaan sen jälkeen shift ja sit c nii tossa järjestyksessä, mulla toimi


    • Simstietoinen

      Tarpeet täyteen saa näin: kirjoita tekstikenttään testingcheats true, jonka jälkeen menet talouden postilaatikon luokse. Sitten, paina shiftiä pohjassa, ja paina shiftiä siihen asti, että olet napauttanut hiirellä postilaatikkoa samaan aikaan. Sitten siihen tulee ne vaihtoehdot, siias sen voi laittaa vaikka pääksi,mutta paina silti siitä muuta tarpeita, ja laita vaikka että täytä tarpeet (talous).
      Ja niin, sen voi tehdä muillakin tavaroilla, siis ne kaikki muut, esim laittaa pääksi, MUTTA esim tuolissa ei ole sitä vaihtoehtoa, et muuta tarpeet.

      Ja sitten jos esim haluat muokata kätevyyttä yms, niin sinun on pitänyt tehdä sama kuin edellisessä, kirjoittaa ensin testingcheats true, mutta se kirjoitetaan vain yhden kerran yhdellä peli kerralla, eli ainakun avaat pelin uudelleen, sinun täytyy laittaa koodikin uudelleen. Eli kirjoita siihen, esimerkki tulee tässä! Jos esim haluat kätevyyden tasolle kymmenen, stats.set_skill_Level AdultMajor_Handiness 10

      Tiedän paljon enemmän, mutten jaksa alkaa vielä selitttää.... toivottavasti oli apua!

    • ApuaSims4

      En osaa säveltää kappaletta vain siin lukee niissä ajatuskuplissa(simsseilä (sims4)) kun painan soitinta niin siinä ei lue "sävellä kappale" oon koittanu säveltämistä kitaralla,pianolla ja viululla... Ja mun simssillä on kai kitaras 6taso ja pianos 7??

    • OutoSim

      "En osaa säveltää kappaletta vain siin lukee niissä ajatuskuplissa(simsseilä (sims4)) kun painan soitinta niin siinä ei lue "sävellä kappale" oon koittanu säveltämistä kitaralla,pianolla ja viululla... Ja mun simssillä on kai kitaras 6taso ja pianos 7??"

      Kokeile tasolla 8 uudestaan.

    • minävaan12

      Voiko joku kertoa, mikä on se koodi Sims 3, jolla saa kaiken rahan pois??

      • Simahtanut

        Että KAIKEN rahan pois? Aika tyly tyyli! Moni simi jäisi asunnottomaksi, muuttaisi pois tai kuolisi viimein nälkään. Et kai semmoista sentään halua, joten kai se vanha "familyfunds"-huijaus olisi parempi. Toimii varmaan vieläkin, kunhan keksii mihin huijaus kirjoitetaan, mikä on perheen tai talouden nimi ja mikä on sen talouden varallisuus, joka sitten miinusmerkkisenä kirjoitetaan huijauksen loppuun.

        Ite käytän Twallanin modia, joten en tarvii enää noita koodeja oikeastaan missään ja olen ne enimmäkseen unohtanut.


      • Simahtanut
        Simahtanut kirjoitti:

        Että KAIKEN rahan pois? Aika tyly tyyli! Moni simi jäisi asunnottomaksi, muuttaisi pois tai kuolisi viimein nälkään. Et kai semmoista sentään halua, joten kai se vanha "familyfunds"-huijaus olisi parempi. Toimii varmaan vieläkin, kunhan keksii mihin huijaus kirjoitetaan, mikä on perheen tai talouden nimi ja mikä on sen talouden varallisuus, joka sitten miinusmerkkisenä kirjoitetaan huijauksen loppuun.

        Ite käytän Twallanin modia, joten en tarvii enää noita koodeja oikeastaan missään ja olen ne enimmäkseen unohtanut.

        Korjaus edelliseen. Vaatii talouden nimen ja summa, jonka kirjoittaa, on huijauksen hyväksymisen jälkeen sama kuin talouden rahavarat.

        Jos talouden nimi olisi Blue ja haluttaisiin rahat pois taloudesta, menisi huijaus suunnilleen seuraavasti:
        1. Ctrl shift c (painetaan napit yhtä aikaa koodiruudun avaamiseksi)
        2. kirjoitetaan koodiruutuun: testingcheatsenabled true (ja painetaan enter)
        3. Ctrl shift c
        4. kirjoitetaan: familyfunds Blue 0 (ja painetaan enter) Tässä vaiheessa pelin pitäisi ilmoittaa talouden rahavaroiksi 0 simoleonia. Ellei, meni jotain väärin. :) Voihan pelissä olla vaikka toinen talous täsmälleen samalla nimellä tai sitten tuli kirjoitettua väärin tai muuta sellaista.

        Mulla se toimii noin. Miten se toimii niillä, joilla on esimerkiksi viimeksi Originin sotkema päivitys käytössä tai jotain jänniä modeja, sitä en tiedä.


    • Similii

      Paina simiä shift pohjassa ja sitten valitse tarvekoodi ja sieltä tee iloiseksi, sitten valitun simin tarpeiden pitäisi olla täynnä :) voit laittaa tarpeiden kulumisen pois päältä sieltä samasta kohdasta=)

    • emtttt

      Tässä ei ole kaikkia, mutta mielestäni tärkeimmät:

      Huijjaus palkin saa painamalla vasen ctrl shift-click c (painamalla tuossa järjestyksessä)

      testingcheats on // mahdollistaa testaus huijjaukset, joka mahdollistaa parantaa koko maalman- tai talouden tarpeet. Tarpeiden täytön saa painamalla postilaatikkoa shift-click pohjassa. Voit myös asettaa samalla tekniikalla vaikka kaapin simin pääksi, painamalla kaapin kohdalla shift-click pohjassa.
      kaching Money // Antaa perheelle $ 1000.
      motherlode // Antaa perhe $ 50,000 Simoleeniä.
      resetsim etunimi sukunimi // Palauttaa juuttuneen Simin takaisn kotiin.
      death.toggle true / false // Poistaa kuoleman.
      headlineeffects on / off käyttöön tai poistaa otsikko vaikutuksia (hyvä kuvakaappauksia).
      freerealestate on / off // Tekee taloisista ilmaisia "maailmanhallinto" tilassa.
      household.autopay_bills true /false // Poistaa talouden laskut
      sims.remove_all_buffs // Poistaa kaikki moodlets SIM. Positiivisia (kuten korkea tarpeet / ympäristö) tulee takaisin.
      hovereffects on / off päältä Poista hääriä vaikutus, kun hiiren päälle Sim
      fullscreen Vaihda fullscreen / windowed tilassa
      bb.moveobjects // Voit siiträä tavaraita yms. mihin tahansa (päällekkäin tms.).
      bb.showhiddenobjects // Voit ostaa piilotettuja esineitä. (ura palkinnot yms.)
      bb.enablefreebuild rakentaa missä tahansa, jopa lukittuja paljon.
      bb.ignoregameplayunlocksentitlement Ohita Pelattavuus Avaa lukituksen Oikeus - avulla voit ostaa kohteita lukinnut uraa.
      sims.give_satisfaction_points x Antaa Sim x määrän tyytyväisyyttä kohtia, joita voi ostaa palkintoja. Sims.give_satisfaction_points 5000 esimerkiksi.
      ___________________________________________________________________________
      testingcheats on // mahdollistaa testaus huijjaukset.
      Testihuijjausten päällä ollessasi voit voit parantaa koko maailman- tai talouden tarpeet täyteen. Tämän saat käyttöön painamalla shift-click pohajassa postilaatikkoa. samalla teksiinkalla (painamalla shift-click pohjassa jotain esinettä) voit saada esimerkisi kukkaruukun simin pääksi.
      Lisäksi testihuijjausten ollessa päällä vait laittaa koodin cas.fulleditmode jolloin voit muokata kaikkia simin piirteitä. (sukupuoli, kasvojen muoto, silmen väri yms.)
      Seuraavat koodit eivät toimi ilman testihuijjausten ollessa päällä:
      Money x // voit saada taloudelle niin paljon rahaa kuin haluat. esim: Money 94493 jolloin taloudellasi on juuri tuon verran rahaa.
      sims.give_satisfaction_points x // antaa sinulle valitun määrän tyytyväisyys pisteitä. esim: sims.give_satisfaction_points 4345

      Sims.remove_all_buffs // poistaa kaikki negatiiviset ja positiiviset mietteet.
      ___________________________________________________________________________
      Urakoodit: (laita testi huijjaukset edelleen päälle)
      voit saada kehitystä uralla.Voit saada nopeammin laittamalla esim. careers.promote astronaut 4 // Eli kehittää uraa 4:llä
      careers.promote astronaut // Astronautin ura
      careers.promote athletic// Athlete Career
      careers.promote business// Business Career
      careers.promote criminal// Criminal Career
      careers.promote culinary //Culinary Career
      careers.promote detective// Detective Career (Get to Work)
      careers.promote doctor// Doctor Career(Get to Work)
      careers.promote entertainer// Entertainer Career
      careers.promote painter //Painter Career
      careers.promote scientist// Scientist Career (Get to Work)
      careers.promote secretagent// Secret Agent Career
      careers.promote techguru// Tech Guru Career
      careers.promote writer// Writer Career
      ___________________________________________________________________________
      Samalla periaattella toimivia taitopisteitä:

      Skill_Fitness - stats.set_skill_level skill_fitness x (Fitness Guide)
      Major_Baking - stats.set_skill_level major_baking x töihin Expansion (Leivonta Guide)
      Major_Bartending - eli Mixology Taito (Mixology Guide)
      Major_Charisma - (Charisma Guide)
      Major_Comedy - (Comedy Guide)
      Minor_Dancing - Get Together Expansion (ei välttämättä toimi Teenage Sims)
      Major_DJMixing - Get Together (ei välttämättä toimi Teenage Sims)
      Major_Fishing - (Fishing Guide)
      Major_Gardening - (Puutarhanhoito Guide)
      Major_GourmetCooking - (Gourmet Cooking Guide)
      Major_Guitar - (Guitar Guide)
      Major_Handiness (näppäryys Guide)
      Major_Herbalism - Outdoor Retreat Expansion (Herbalism Guide)
      Major_HomestyleCooking - Säännöllinen Cooking (Homestyle Cooking Guide)
      Major_Logic - (Logic Guide)
      Major_Mischief - (Mischief Guide)
      Major_Painting - (Maalaus Guide)
      Major_Photography - Max 5, töihin (valokuva Guide)
      Major_Piano - (Piano Guide)
      Major_Programming - (Programming Guide)
      Major_Reaping - ei oikeastaan ​​mitään, mutta se on olemassa.
      Major_RocketScience - (Rocket Science Guide)
      Major_VideoGaming - (Video Gaming Guide)
      Major_Violin - (Violin Guide)
      Major_Wellness - Spa päivä Game Pack (Wellness Guide)
      Major_Writing - (Writing Guide)
      ­­­­

    • nnrak

      hyviä koodeja on myös
      bb.moveobjects on ja sit alt pohjaa ni saa tavaroita vaikka toisen tavaransisään kannattaa varmaan myös laittaa you tubeen sims 4 vinkit hyviä on esim neddeplayn vinkit vieo ja löytyy paljon muitakn

    • Simssssssss

      Voisko joku kertoo koodin jolla sais simin taidot täyteen?

      • OutoSim

        "Voisko joku kertoo koodin jolla sais simin taidot täyteen?"

        emtttt kertoi koodit tässä keskustelussa 26.10.2016 klo 1:11.
        Jos modi kelpaisi, niin semmoisella ainakin saisi kaikki taidot täyteen kerralla, mutta sitähän et kysynytkään.


    • Ronjuska07

      miten simin saa köyhkäks eli 0 simoleonia

    • Jokulaiskahilb

      Ensin testing cheats true ja sitten money 1, niin Simeillesi jää yksi Simoleon, toinen vaihtoehto on testing chats true:n aktivoimisen jälkeen simsmodify_funds X jossa X on perheen varallisuuden vastaluku. Eli jos perheelläsi on nyt 10 000 Simoleonia, koodi menisi simsmodify_funds -10000

      http://suoturve.net/simssuo/index.php/tietoa/koodit/lista

    • njvjfdiefdnoiv

      mistä vois ostaa simsin, kun en uskalla painaa mitään ennen kun joku sanoo. Että mikä on hyvä.

      • "mistä vois ostaa simsin, kun en uskalla painaa mitään ennen kun joku sanoo. Että mikä on hyvä."

        Hyvästä en tiedä, mutta kerron mitä itse muutama vuosi sitten aloin touhuta TS4:n suhteen.

        Avasin Origin-tilin ja laitoin tarkkaan muistiin salasanan, että pääsisin sinne myöhemminkin. Sen jälkeen kaivoin luottokortin esille, että osasin kopioida tilinumeron kyselykaavakkeeseen ja ostin peruspelin, jonka ostokuitin kopioin talteen muistitikulle *) voidakseni myöhemmin todistaa ostaneeni ainakin oikeuden pelata TS4:ää.

        Rahat häipyivät tililtä, sähköinen kuitti tuli Originilta saman tien ja siinä samalla myös ilmestyi mahdollisuus ladata peli. Latasin tunteroisen verran ja olen sen jälkeen pelannut hiukan yli 2000 tuntia (enemmän kuin 83 vuorokautta). Ostaminen netissä on helppoa ja nopeaa. Ongelmia pelaamisessa on ollut melko vähän tähän mennessä, mutta kukaan ei käytännössä takaa etteikö niitä voisi tulla. Jos esimerkiksi Origin, tietokone tai nettiyhteys lakkaavat toimimasta en voi välttämättä aloittaa peliä tai edes kunnolla korjata sitä. Netti ja kone ovat toimineet luotettavasti, mutta Origin on oma-aloitteisesti "vaihdattanut" pelitilini salasanaa kahdesti siitä edeltä mitenkään ilmoittamatta ja syytä kertomatta.

        Ikävä kyllä pelkällä peruspelillä en olisi jaksanut pelata kovin monta päivää. Olen ostellut vähitellen useita lisäosia ja kamapakkeja - kaikki Originin kautta- ja niille on jo tullut tähän mennessä hintaa monta kertaa enemmän kuin peruspelille. Läheskään kaikkia saatavilla olevia ostokamoja en ole aikonut hankkia, mutta karkean arvioni mukaan olen silti käyttänyt TS4:ään jo nelisen sataa euroa. Onko se hyvä? Pelifirmalle melko varmaan on hyvä, muttei läheskään riittävä ja minulle se on rahallisesti huono juttu. Olisin voinut käyttää euroni muuhunkin. Olisin voinut myös hyödyntää tarjouksia, jotka kuitenkin tähän mennessä ovat kohdistuneet lähinnä sellaisiin lisäreihin jotka olin jo hankkinut ja kamapakkeihin joista en paljoa piitannut.

        No mitä olen saanut noin neljällä sadalla eurolla tähän mennessä? Arviolta 100 vuorokautta hupia ja kokemuksia, joita en olisi saanut ilman peliä sekä muutamia tuttavia ympäri maailmaa, joihin en olisi muutoin tutustunut. Olen oppinut jotain pelaamisesta, koodeista ja mahdollisesti elämästä, olen turhautunutkin moneen otteeseen, mutta myös nauttinut asioista joita en olisi kohdannut peliä hankkimatta. Aivan saman olisin luultavasti saanut jonkin muunkin Sims-pelin kanssa, mutta hiukan eri tavoin. Ongelmat olisivat olleet toisen tyyppisiä, mutta niiden korjaaminen olisi edellyttänyt enemmän järkeä (ja vähemmän Originia).


        *) Kun tietokoneeni aikanaan hajoaa, voin luultavasti löytää sähköiset kuitit muistitikulta ja pelata vielä seuraavallakin koneella, kunhan minulla on ne kuitit (ja salasanat) tallessa.


    • aiskur

      Okei mä tiedän
      motherlode 50 000€
      bb.moveobjects on/off tavaroita mihin vaan.
      bb.ignoregameplayunlocksentilement kaikki tavarat aukeaa.
      kaching 1000€
      rosebud 1000€
      headlineeffects on/off

    • Artsims4

      Tietääkö joku mikä se koodi oli et sai kaksoset ?

      • Kaksosia koodilla?
        pregnancy.force_offspring_count id #
        (Huom. Tarvii simin ID:n, jonka saa esimerkiksi kirjoittamalla sims.get_sim_id_by_name Autumn Kelly [Sim ID: 390411335093060183])

        On useampia muitakin tapoja kaksosten, kolmosten jne. hankkimiseen MUTTA miksei niitä lapsia yksinkertaisesti käy luomassa talouksien hallinnassa CAS:in kautta, jos lapset on tavoitteena eikä kaikki muu säätäminen? Saa just haluamansa ja varsin vaivattomasti.


      • Simahtanut kirjoitti:

        Kaksosia koodilla?
        pregnancy.force_offspring_count id #
        (Huom. Tarvii simin ID:n, jonka saa esimerkiksi kirjoittamalla sims.get_sim_id_by_name Autumn Kelly [Sim ID: 390411335093060183])

        On useampia muitakin tapoja kaksosten, kolmosten jne. hankkimiseen MUTTA miksei niitä lapsia yksinkertaisesti käy luomassa talouksien hallinnassa CAS:in kautta, jos lapset on tavoitteena eikä kaikki muu säätäminen? Saa just haluamansa ja varsin vaivattomasti.

        Edellisessä #:n paikalle 2, niin kaksoset jne.
        Adoptointi on myös kätevä tapa lasten hankkimiseksi perheeseen, mutta jos kerran koodi halutaan, niin niitä löytyy sitten vaikka hakukoneella esimerkiksi kirjoittamalla kenttään sims4 codes tai sims4 cheats tai sims4 twins cheat, tms,


    • Hajuakaan

      Tietääkö joku miten simin sais vanheneen

      • OutoSim

        "Tietääkö joku miten simin sais vanheneen"
        Joo. (esimerkiksi antamalla ajan kulua, puhalluttamalla syntymäpäiväkakun kynttilät ja huijaamalla koodeilla tai käyttämällä modia.)


      • mkmaster

        tiitättekö miten saa kaikki skill koodit yhellä jutulla


      • OutoSim

        Tiitämme. Modeilla


    • Tässä_yksi_hyvä

      En tiedä antoiko joku jo tämän koodin mut pystyt tällä "ostamaan" tai no saat ilmaiseksi minkä tahansa talon/asunnon tuhlaamatta yhtään simoleonia. Eli kirjoita koodikenttään FreeRealEstate on ja paina Enter-nappia. Sitten vaan valkkaat mieleisen talon/asunnon mihin haluat simisi muutattaa. :)

      • Apuuva

        Hei! Olen nyt pari vuotta myöhässä, mutta
        sattuisko joku tietämään mistä näppäimistä ps4 saa sen koodi ikkunan näkymään? Kun yritin kaikkialta sitä kahtella, mutta empä löytäny..


      • IhAnAnANAS
        Apuuva kirjoitti:

        Hei! Olen nyt pari vuotta myöhässä, mutta
        sattuisko joku tietämään mistä näppäimistä ps4 saa sen koodi ikkunan näkymään? Kun yritin kaikkialta sitä kahtella, mutta empä löytäny..

        paina yhtä aikaa R1, R2, L1, L2


    • Puppetgirl

      Siis pelaan simssii asus läppärillä nii miten siihen saa sen mihin se koodi kirjoitetaan??? Olen siis kokeillut jo ps:eelle ja mc:ille tehtyjä juttuja miten sen saa mutta ei ne ole toiminut?? Voisiko joku auttaa?

    • Viivi5437

      Hei ! Tiedät varmaan minne niitä koodeja syötetään . Olisi kiva jos voisit kertoa

      • OutoSim

        "Hei ! Tiedät varmaan minne niitä koodeja syötetään . Olisi kiva jos voisit kertoa"

        Koodeja syötetään tavallisesti (pelin ollessa käynnistettynä) "huijauspalkkiin" eli koodikenttään eli kirjoitustilaan. Miten se avataan The Sims 4- pelissä on kerrottu tässäkin ketjussa jo vähintään 15 kertaa (esim. emtttt 26.10.2016 1:11 edellä).
        Ellei Shift Ctrl c yhtä aikaa painettuina saa auki semmoista "normi valkoista" kirjoitustilaa mihin voi näppiksellä kirjoitella sitä sun tätä, niin on jotain vikaa jossakin.


    • Anonyymi

      Hei miten sims 4:jässä saa suurennettua tai pienennettyä esineitä?

    • "Hei miten sims 4:jässä saa suurennettua tai pienennettyä esineitä?"

      Klikkaamalla rakennustilassa esinettä ja painamalla sitten näppäimiä "Å" (suurennus) tai " `" (pienennys) .

      //"`" (Olisko tuo nyt sitten heittomerkki l. apostrofi?) löytyy viistosti "Å":n yläpuolelta skandinaavinäppäimistöllä. //

    • Anonyymi

      Miten pystyy suurentaa jos ei oo Å? Koska mun kaverilla on saksalainen näppäin.

    • Anonyymi

      "Miten pystyy suurentaa jos ei oo Å? Koska mun kaverilla on saksalainen näppäin."

      Ü käy ihan yhtä hyvin kuin Å:kin. :)
      [Jos sitten koko näppäimistö on saksalainen, kannattanee kokeilla samassa paikassa olevaa näppäintä missä skandinaavisessa näppäimistössä on Å (jaÜ).]

    • Anonyymi

      Kun painat sift nappia pohjassa ja painat simiä, voit pistää sinun tarpeen täyteen.
      HUOM Älä paina vauvasta koska jos painat valkoista vaihtoehtoa niin vauva viedään sinulta.

    • Anonyymi

      Mitenkä voi kääntää tavaroita simsissä ps4?

      • Anonyymi

        L1 ja R1 rakentamis & osto-moodissa.


    • Anonyymi

      Sun pitää laittaa ensin ”testingcheats on” koodi päälle niin sitten pitäisi toimia.

    • Anonyymi

      Miten Mac-koneella pienennetään tavaroita?

    • Anonyymi

      Voiko joku kertoa sen koodin jolla saa muokattua simin luonteenpiirteitä simin luomisen jälkeen kun mä en muista sitä

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Luultavasti helpoin tapa on:
        TestingCheats true
        cas.fulleditmode


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti helpoin tapa on:
        TestingCheats true
        cas.fulleditmode

        "Luultavasti helpoin tapa on:
        TestingCheats true
        cas.fulleditmode"

        Samaa mieltä. Tosin tuo vaihtoehto johtaa siihen, että simiä muokataan uudelleen simin luonnissa. Kysymyshän kuului miten luonteenpiirteitä saa muokattua simin luomisen JÄLKEEN. :)

        Lyhyesti; miksi tehdä helposti, kun saman saa tehtyä aivan mielikuvituksellisen vaikeastikin?

        Pikästi: Näillä palstoilla tehdään spesifisiä kysymyksiä ja asetetaan usein alkuoletuksia jotka pyrkivät rajaamaan vastauksiaja ohjaamaan niitä tiettyyn suuntaan. Jos kysyjät tyytyisivät kertomaan mitä he haluavat muuttaa pelissä tai mitä he toivoisivat simiensä kulloinkin tekevän, olisi vastaaminen monesti helpompaa, miellyttävämpää ja vastaukset monipuolisempia ja usein hyödyllisempiä. Toisaalta monipuolisten vastausten laatiminen saattaa edellyttää ja myös jossakin määrin kehittää luovuutta, jota nykyisin ei liiemmälti arvosteta peleissä. Kaiken pitää olla valmiina, kaunista ja juuri käyttäjälle räätälöityä mm. markkinoinnillisista syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luultavasti helpoin tapa on:
        TestingCheats true
        cas.fulleditmode"

        Samaa mieltä. Tosin tuo vaihtoehto johtaa siihen, että simiä muokataan uudelleen simin luonnissa. Kysymyshän kuului miten luonteenpiirteitä saa muokattua simin luomisen JÄLKEEN. :)

        Lyhyesti; miksi tehdä helposti, kun saman saa tehtyä aivan mielikuvituksellisen vaikeastikin?

        Pikästi: Näillä palstoilla tehdään spesifisiä kysymyksiä ja asetetaan usein alkuoletuksia jotka pyrkivät rajaamaan vastauksiaja ohjaamaan niitä tiettyyn suuntaan. Jos kysyjät tyytyisivät kertomaan mitä he haluavat muuttaa pelissä tai mitä he toivoisivat simiensä kulloinkin tekevän, olisi vastaaminen monesti helpompaa, miellyttävämpää ja vastaukset monipuolisempia ja usein hyödyllisempiä. Toisaalta monipuolisten vastausten laatiminen saattaa edellyttää ja myös jossakin määrin kehittää luovuutta, jota nykyisin ei liiemmälti arvosteta peleissä. Kaiken pitää olla valmiina, kaunista ja juuri käyttäjälle räätälöityä mm. markkinoinnillisista syistä.

        Järkyttävää paskanjauhamista, taitaa olla joku trolli.


    • Anonyymi

      Kuka tietä miten voi ps 4 pro mälliin olisi sopiva koodi raha koodi koska ei toimi (En osaa kirjoittaa) Sims4

      • "Kuka tietä miten voi ps 4 pro mälliin olisi sopiva koodi raha koodi koska ei toimi (En osaa kirjoittaa) Sims4"

        Mina tietä ps 4 Sims4. Ei tarvita kirjoita mitan. Te painata L1,L2,R1 ja R2 kaiki yhta aika jakun rutu auketa te pasteta sihen mita koodi te olla kopioitanut. Kaiki huijuskoodi loutu netista, te vaan luketa ja kopioita - ja sit moyhemmin pasteta (leiga ja liima, juu nou).

        Jos te luketa eenklanti, te loyta jutsku ja pari huijus vaiks: https://www.gamerevolution.com/guides/356131-sims-4-xbox-one-ps4-money-cheat-get-cash-console

        Te möys ps 4 pro-mälli kansa päästä katsoman gallery. Te valita heti pian RIKAS simi ja pelata, ei mita hoyty pelata koyha simi ellei kova paljo haluta.


    • Anonyymi

      Mikä se koodi on jolla pystyy rakentamaan missä vaan
      ?

      • "Mikä se koodi on jolla pystyy rakentamaan missä vaan
        ?"
        Koodilla bb.enablefreebuild pystyy rakentamaan useimmille "suljetuille" tonteille, muttei sentään ihan missä vaan. Esimerkiksi simin nenänpäähän (tai takapuoleen) ei sillä rakenneta mitään.


    • Anonyymi

      Voiks joku auttaa miten pleikkarilla saa sen vapaa siirron pois ku sain sen päälle mut en saa pois😭

      • "Voiks joku auttaa miten pleikkarilla saa sen vapaa siirron pois ku sain sen päälle mut en saa pois😭"

        Mahdollisesti. Jos kysymys oli bb.moveobjects-koodista, niin sen toiminnan saa lopetettua kirjoittamalla sen uudestaan.


      • OutoSim kirjoitti:

        "Voiks joku auttaa miten pleikkarilla saa sen vapaa siirron pois ku sain sen päälle mut en saa pois😭"

        Mahdollisesti. Jos kysymys oli bb.moveobjects-koodista, niin sen toiminnan saa lopetettua kirjoittamalla sen uudestaan.

        Tarkennetaan vielä että

        Päälle: bb.moveobjects on
        Pois: bb.moveobjects off

        Tuo siis näpytellään koodiloodassa ja enteriä perään. Sit vaan lodju kii, jos et oo operoimassa jollain toisella koodilla heti perään.


      • Yavannah kirjoitti:

        Tarkennetaan vielä että

        Päälle: bb.moveobjects on
        Pois: bb.moveobjects off

        Tuo siis näpytellään koodiloodassa ja enteriä perään. Sit vaan lodju kii, jos et oo operoimassa jollain toisella koodilla heti perään.

        SIis toi nelosessa, mutta olettaisin että pleikassa jotain samaa, jos ei jotain säätöä sitten pleikan tsoijun namiskoilla.


    • Anonyymi

      mulla ei toimi theasteter on tai mikä se nyt olikaan mulla toimii vaan motherlode

    • Anonyymi

      EA:lla on ainakin sivusto/sivu mistä löytyy tooosi paljon koodeja sieltä ainakin itse olen löytänyt todella paljon uusia koodeja😊

    • Anonyymi

      Miten simsiin saa sen mihin se koodi laitetaan?

      • Anonyymi

        "Miten simsiin saa sen mihin se koodi laitetaan?"

        Se on mainittu edellä tässä keskustelussa jo 12 kertaa PC:lle ja kahdesti pleikkarille. Miksi edes kysyt ellet viitsi lukea mitä on vastattu?


    • Anonyymi

      Jos laittaa ensin ’testingcheats on’ niin sitten toimii koodi ’money •’ •- kohdalle haluttu rahasumma niin saa sen, ja sitten on ’rosebud’ = 1000 simoleonia lisää.

    • Anonyymi

      Miten saa niiku noituus lisärissä esim niitä taitopisteitä ilman et tekee mitää eli niiku koodia onko siihen?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sims 4:ään EI ole niiku koodeja. (Googlettakaa ite ellette usko) Ehkä ne tulee vasta Sims 5:ssä


    • Anonyymi

      Miten voi muuten vaihtaa sims 3 kameraan näppäimistöstä

    • Anonyymi

      Tiedättekö miten saa ne isommat ovet yms käyttöön jotka on harmaana ja kun vie hiiren päälle niin lukee "vaatii korkeamman tason"?:)

      • Anonyymi

        Pitää käyttää korkeampaa seinänkorkeutta! Eli klikkaat seinänpätkää valitsemistyökalulla ja sitten napsautat korkeampaa seinävalintaa.


    • Anonyymi

      olen ostanut sims 4 DVD levynä ja ladannut koneelleni ja nyt kun on uusi kone ja koodi käytetty niin pitääkö ostaa vaan uudestaan vai mitä tehdä?

      • Anonyymi

        "olen ostanut sims 4 DVD levynä ja ladannut koneelleni ja nyt kun on uusi kone ja koodi käytetty niin pitääkö ostaa vaan uudestaan vai mitä tehdä?"

        Ladata uudelle koneelle ja käynnistää peli samalla pelitilillä ja tunnuksella kuin aiemminkin.

        Se mikä ei siirry pelitilin mukana uudelle koneelle on pelitallennukset. Ne joutuu kopioimaan ja siirtämään vanhalta koneelta uudelle, että niitä pääsee sillä uudella pelaamaan.


    • Anonyymi

      Paina ohjaimen nappeja samaan aikaan takanapit siis

    • Anonyymi

      Osaisko kukaan sanoo koodia jolla saa loputtomasti simejä tai ainakin sen yli 8?Nopeasti jos semmonen koodi löytyy.

      • Anonyymi

        Kuinka nopeasti se koodi pitää sanoa?


    • Anonyymi

      Moi mä pon aik noobi sims 4 nii tietääkö jokj mitään koodeja kysyn vaa jos tiiätte

    • Anonyymi

      Vitti

    • Anonyymi

      Ota biisee

    • Anonyymi

      Miten pienentää

    • Anonyymi

      Voiko joku kertoo et mitense raha koodi laitetaa

    • Anonyymi

      Entä läpprillä mikä koodi?

    • Anonyymi

      Myös toimii rosebud Sims 4 pelissä pls5

    • Anonyymi

      MITEN OTTAA NE RAHA POIS

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe