Eli siis oon asentamas the simmsiin noita netistä olevia hiuksia, mutta ongelma on etten löydä sitä mesh tai tray-kansiota... Kaverilla se löyty tosi helposti mut omasta koneesta en löydä sitä (tai siis löydän sims-kansion, mutta en sieltä niitä oikeita kansioita) :o
The sims 4
5
243
Vastaukset
- Virhe vai oonko tyhmä
Tai no oikeestaan ku meen sinne the sims 4 kansioon, siel on semmoset kansiot kun Data, Game, Support ja _Installer... Yritin kattoo, mut en löytäny (vai pitäskö sen tuolta ylipäätään löytyä???) ://
- auttaa
Etsi mods kansio ja siirrä sinne ladatut :)
- Simahtanut
Just noin.
Usein se on esim: Tietokone/System (C:)/Käyttäjät/Omistaja/Tiedostot/Electronic Arts/The Sims 4/Mods
Tray-kansioon kannattaa tiputella simit ja tontit, mutta hiukset sun muut Modeihin.
Lisäksi useimmat zipit pitää purkaa, ei kuitenkaan kaikki. Yleensä latausten laatijat antavat hyvät ohjeet - etteivät joudu vastaamaan kovin moniin huolestuneihin kyselyihin. :)
- sims4jepaduu
Osaako joku sanoa miksi e saa simejä purattua peliin, olen kyllä koittanut tray ja mode kansiota mutta ei tule peliin asti..
- VoiOllaHeikkoEsitys
Osaan sanoa vain siinä tapauksessa, ellet ole hyväksynyt pelin valinnoista käyttäjäsisältöä pelissäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689