The sims 4

Virhe vai oonko tyhmä

Eli siis oon asentamas the simmsiin noita netistä olevia hiuksia, mutta ongelma on etten löydä sitä mesh tai tray-kansiota... Kaverilla se löyty tosi helposti mut omasta koneesta en löydä sitä (tai siis löydän sims-kansion, mutta en sieltä niitä oikeita kansioita) :o

5

264

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virhe vai oonko tyhmä

Tai no oikeestaan ku meen sinne the sims 4 kansioon, siel on semmoset kansiot kun Data, Game, Support ja _Installer... Yritin kattoo, mut en löytäny (vai pitäskö sen tuolta ylipäätään löytyä???) ://

• auttaa

Etsi mods kansio ja siirrä sinne ladatut :)

• Simahtanut

Just noin.
        Usein se on esim: Tietokone/System (C:)/Käyttäjät/Omistaja/Tiedostot/Electronic Arts/The Sims 4/Mods

Tray-kansioon kannattaa tiputella simit ja tontit, mutta hiukset sun muut Modeihin.

Lisäksi useimmat zipit pitää purkaa, ei kuitenkaan kaikki. Yleensä latausten laatijat antavat hyvät ohjeet - etteivät joudu vastaamaan kovin moniin huolestuneihin kyselyihin. :)

• sims4jepaduu

Osaako joku sanoa miksi e saa simejä purattua peliin, olen kyllä koittanut tray ja mode kansiota mutta ei tule peliin asti..

• VoiOllaHeikkoEsitys

Osaan sanoa vain siinä tapauksessa, ellet ole hyväksynyt pelin valinnoista käyttäjäsisältöä pelissäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1029
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      862
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      596
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      567
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      532
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      526
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      523
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      518
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      515
    Aihe