Lottovoitto inksaan

Kioski

Kukakohan hän on?

10

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä ittse

minä minä mutta en kerro kuka ja missä ja milloin.

• Onnea voittajalla :D

Voittajan on helppo hymyillä :D

• Voittaja On

Marinkylän suunnalta ...........

Näin annoin itselleni kertoa.

• Toiveunet

Ohikulkija vain. Helsingistä.

Toinen vanha sukulaismies Inksasta. Ainakin luulen niin.

• Masi2

Kohta sen näkee kuka on kun nousee taas uusi hieno talo jonnekin päin inksaa. niin se on aikasempikin voittaja tehnyt. Elitistit rakentaa.

• nåin

Hölmön hommaa tänne rakentaa, itse muuttaisin ulkomaille, mieluummin selaiseen maahan joka ei kuulu EU-hun.

• nyysteeni
        nåin kirjoitti:

Hölmön hommaa tänne rakentaa, itse muuttaisin ulkomaille, mieluummin selaiseen maahan joka ei kuulu EU-hun.

Äkkirikastuminen on asia joka monen ihmisen päässä pyörii. Olen sitä itsekin noitunut, miksi minun rahapelin päätteessä lukee, ei voittoa.

Sitä pohditaan, mitä tekisin, jos sellainen kohdalle sattuisi. Uusi auto, talo jostakin eliittialueelta ja tietysti pitkä luxusloma Karibialle.

Ihan hyvä ettei omalle kohdalle osu. Taitaa olla 120 € suurin koskaan saamani voitto - se ei sekoittanut vielä tuttua, turvallista ja harmaata arkea.

• Inxalainen
        nyysteeni kirjoitti:

Äkkirikastuminen on asia joka monen ihmisen päässä pyörii. Olen sitä itsekin noitunut, miksi minun rahapelin päätteessä lukee, ei voittoa.

Sitä pohditaan, mitä tekisin, jos sellainen kohdalle sattuisi. Uusi auto, talo jostakin eliittialueelta ja tietysti pitkä luxusloma Karibialle.

Ihan hyvä ettei omalle kohdalle osu. Taitaa olla 120 € suurin koskaan saamani voitto - se ei sekoittanut vielä tuttua, turvallista ja harmaata arkea.

Tässä tapauksessa ei tarvi puhua äkkirikastumisesta. Hänellä on ollut aina autona mersu ja hän omistaa monta taloa.

• Täh.
        Inxalainen kirjoitti:

Tässä tapauksessa ei tarvi puhua äkkirikastumisesta. Hänellä on ollut aina autona mersu ja hän omistaa monta taloa.

Niin onko tää se Shellin entinen nainen?

• pottilotto
        Täh. kirjoitti:

Niin onko tää se Shellin entinen nainen?

Vesitornin rinteestä löytyy, isoja bileitäkin pidetty...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      87
      1863
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      157
      1331
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      68
      1141
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      65
      1012
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      941
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      87
      862
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      850
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      827
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe