Outokumpu on SAATANALLINEN!

karvakuono1

Ei tässä muuta.

120

2032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨¨¨¨¨¨¨¨

      Miksi olet sitä mieltä. Olen asunut monessa paikassa, ei ne sen kummempia ole.

      • tyhmä aloitus

        Vähät noista. Keskustelun aloittajia riittää - aiheella ei niin väliä!


      • Suloinen Outokumpu ♥
        tyhmä aloitus kirjoitti:

        Vähät noista. Keskustelun aloittajia riittää - aiheella ei niin väliä!

        http://aijaa.com/khKjxD

        Eipä ole vertaa muualla!


      • enti.okulainen

      • stadin friitu
        Suloinen Outokumpu ♥ kirjoitti:

        http://aijaa.com/khKjxD

        Eipä ole vertaa muualla!

        Oli ennen, nyt pieni kylä pahanen!


      • stadin friitu
        Suloinen Outokumpu ♥ kirjoitti:

        http://aijaa.com/khKjxD

        Eipä ole vertaa muualla!

        Oli ennen, nyt pieni kylä pahanen!


      • !!!

      • Anonyymi

        Perseestä on outokumpu ja outokumpulaisuus..

        Ilmapiiri on tunkkainen ja selkäänpuukotukset arkipäivää...


    • 9000

      On hyviä, huonoja ja erittäin huonoja paikkakuntia asua, Outokumpu kuuluu vähintäänkin huonoihin...

      Perseestä koko paikkakunta, häpeä tahra paperilla...

    • Oku on hyvä mesta

      Mene muualle jos ei kelpaa, hittoako täällä kulutat energiaasi ja jaat negatiivisuuttasi meille, jotka viihdymme täällä.
      Avustan muuttokuorman teossa parin kaverini kanssa, jos tarviit apua, pääsemme susta nopeammin eroon.

      • Oku on paska mesta

        Viihtykää rauhassa paikkakunnallanne, lähtisitte tekin varmasti muttei rohkeus riitä. Lienette joko äidin helmoissa tai työttömiä köyhiä jotka ei tiedä mistään paremmasta mitään, itse läksin Okusta kauan sitten ja surettaa ihmiset jotka luulee viihtyvänsä siellä.

        Elää voi toki missä vaan mutta parempaa jos on tarjolla niin silloin on paras lähteä sinne missä ei katsota kieroon eikä tuijotella omaan napaan niin kuin Okussa.

        Käynyt olen ehkä kerran vuodessa teidän tuijoteltavana ja se riittää, ilmapiiri ei ole muuttunut lähtöni jälkeen ja uskon ettei muutukaan tulevaisuudessakaan.


      • Isot luulot paska
        Oku on paska mesta kirjoitti:

        Viihtykää rauhassa paikkakunnallanne, lähtisitte tekin varmasti muttei rohkeus riitä. Lienette joko äidin helmoissa tai työttömiä köyhiä jotka ei tiedä mistään paremmasta mitään, itse läksin Okusta kauan sitten ja surettaa ihmiset jotka luulee viihtyvänsä siellä.

        Elää voi toki missä vaan mutta parempaa jos on tarjolla niin silloin on paras lähteä sinne missä ei katsota kieroon eikä tuijotella omaan napaan niin kuin Okussa.

        Käynyt olen ehkä kerran vuodessa teidän tuijoteltavana ja se riittää, ilmapiiri ei ole muuttunut lähtöni jälkeen ja uskon ettei muutukaan tulevaisuudessakaan.

        Kovin on isot luulot itsestään paskamestalla. Meillä on Outokummussa niin paljon erilaisia ihmisiä, ettei yhtä ennätä erikseen tuijottaa.
        Vai oletko niitä, jotka häiriintyvät, jos katsotaan kohti?


      • plondi 76

        PS. Yhtyn edeltäjän mielipiteeseen, jos ei paikkakunta mielyty senkun lähdet, ketään täällä ei pakoteta asua. Itse muutin pois noin: 50 vuotta sitten ihan
        vaan työn perässä , jos outokummussa olis mun koulutusta vastaan löytynyt töitä olisin ehkä jäänyt paikkakunnalle EHKÄ!!!!


      • Oku on paska mesta kirjoitti:

        Viihtykää rauhassa paikkakunnallanne, lähtisitte tekin varmasti muttei rohkeus riitä. Lienette joko äidin helmoissa tai työttömiä köyhiä jotka ei tiedä mistään paremmasta mitään, itse läksin Okusta kauan sitten ja surettaa ihmiset jotka luulee viihtyvänsä siellä.

        Elää voi toki missä vaan mutta parempaa jos on tarjolla niin silloin on paras lähteä sinne missä ei katsota kieroon eikä tuijotella omaan napaan niin kuin Okussa.

        Käynyt olen ehkä kerran vuodessa teidän tuijoteltavana ja se riittää, ilmapiiri ei ole muuttunut lähtöni jälkeen ja uskon ettei muutukaan tulevaisuudessakaan.

        V oi pientä missä nyt budjaat jossain syrjäkylällä


      • salme5
        Oku on paska mesta kirjoitti:

        Viihtykää rauhassa paikkakunnallanne, lähtisitte tekin varmasti muttei rohkeus riitä. Lienette joko äidin helmoissa tai työttömiä köyhiä jotka ei tiedä mistään paremmasta mitään, itse läksin Okusta kauan sitten ja surettaa ihmiset jotka luulee viihtyvänsä siellä.

        Elää voi toki missä vaan mutta parempaa jos on tarjolla niin silloin on paras lähteä sinne missä ei katsota kieroon eikä tuijotella omaan napaan niin kuin Okussa.

        Käynyt olen ehkä kerran vuodessa teidän tuijoteltavana ja se riittää, ilmapiiri ei ole muuttunut lähtöni jälkeen ja uskon ettei muutukaan tulevaisuudessakaan.

        enpä minä ainakaan oo tuijotellu,,,jossain kai sitä on asuttava.Ei tää nyt kovin kummonen paikka ole asua vaan ei moni muukaan,ei sen puoleen


      • 4722
        Oku on paska mesta kirjoitti:

        Viihtykää rauhassa paikkakunnallanne, lähtisitte tekin varmasti muttei rohkeus riitä. Lienette joko äidin helmoissa tai työttömiä köyhiä jotka ei tiedä mistään paremmasta mitään, itse läksin Okusta kauan sitten ja surettaa ihmiset jotka luulee viihtyvänsä siellä.

        Elää voi toki missä vaan mutta parempaa jos on tarjolla niin silloin on paras lähteä sinne missä ei katsota kieroon eikä tuijotella omaan napaan niin kuin Okussa.

        Käynyt olen ehkä kerran vuodessa teidän tuijoteltavana ja se riittää, ilmapiiri ei ole muuttunut lähtöni jälkeen ja uskon ettei muutukaan tulevaisuudessakaan.

        Tietänette jos teillä vähänkään on tietoa kunnon käytöstavoista että TUIJOTUS kuuluu moukkamaiseen käytökseen, ei "kaupunkilaisille" vaan korkeintaan jonnekkin korveneläjille, juuri puusta pudonneille. Niitä moukkia teissä on kyllä suurin osa vaikka kuinka toisin uskotellaan...


      • sinähän

        se tiedät. Itse olet outokumpulaisia joutanut moukkamaisesti tuijottelemaan ja perättömästi arvostelemaan.
        Psykologi tietää: Kuvittelet muiden olevan kaltaisiasi.
        Emme ole kaltaisiasi. Katsomme ja huomaamme.


      • Anonyymi
        Oku on paska mesta kirjoitti:

        Viihtykää rauhassa paikkakunnallanne, lähtisitte tekin varmasti muttei rohkeus riitä. Lienette joko äidin helmoissa tai työttömiä köyhiä jotka ei tiedä mistään paremmasta mitään, itse läksin Okusta kauan sitten ja surettaa ihmiset jotka luulee viihtyvänsä siellä.

        Elää voi toki missä vaan mutta parempaa jos on tarjolla niin silloin on paras lähteä sinne missä ei katsota kieroon eikä tuijotella omaan napaan niin kuin Okussa.

        Käynyt olen ehkä kerran vuodessa teidän tuijoteltavana ja se riittää, ilmapiiri ei ole muuttunut lähtöni jälkeen ja uskon ettei muutukaan tulevaisuudessakaan.

        Nyt kyllä luulottelet että joku tuijottaa sinua. Vai oletko niin huomionkipeä että pukeudut ja meikkaat hyvin räikeästi.
        Itsessään on vika jos ei viihdy. Ei minua kukaan ole tuijottanut ei häirinnyt.
        On ihmisiä jotka eivät viihdy missään, luulevat että paikkakuntaa vaihtamalla asiat paranevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä luulottelet että joku tuijottaa sinua. Vai oletko niin huomionkipeä että pukeudut ja meikkaat hyvin räikeästi.
        Itsessään on vika jos ei viihdy. Ei minua kukaan ole tuijottanut ei häirinnyt.
        On ihmisiä jotka eivät viihdy missään, luulevat että paikkakuntaa vaihtamalla asiat paranevat.

        Erilaisuuksia EI saa tuijottaa, se ei ole sivistynyttä käytöstä.

        Outokummusta ei juuri löydy sivistyneitä fiksuja ihmisiä, pieni maalaiskylä jonka väki tulee enemmän tai vähemmän maaseudulta. Näillä junteilla harvemmin käytöstapoja, saatetaan jäädä sylet leveänä katsomaan ja katseella seuraamaan ihmisten kulkua.

        Muistan erään entisen edesmenneen juopon maajussin joka muutti maalta keskustaan eläkepäivillään. Päivittäin kulki Alkossa, välillä istui kapakassa juopottelemassa. Hän pysähtyi selvin päin ollessaankin tollottamaan kuin lehmä uutta veräjää ketä hyvänsä. Minusta EI sivistynyttä toimintaa... Näitä tolliskoja siis keskuudessamme riittää vaikka muualle jakaa, muualla eivät pärjäisi vaan saisivat kuulla kunniansa..


      • Anonyymi
        Oku on paska mesta kirjoitti:

        Viihtykää rauhassa paikkakunnallanne, lähtisitte tekin varmasti muttei rohkeus riitä. Lienette joko äidin helmoissa tai työttömiä köyhiä jotka ei tiedä mistään paremmasta mitään, itse läksin Okusta kauan sitten ja surettaa ihmiset jotka luulee viihtyvänsä siellä.

        Elää voi toki missä vaan mutta parempaa jos on tarjolla niin silloin on paras lähteä sinne missä ei katsota kieroon eikä tuijotella omaan napaan niin kuin Okussa.

        Käynyt olen ehkä kerran vuodessa teidän tuijoteltavana ja se riittää, ilmapiiri ei ole muuttunut lähtöni jälkeen ja uskon ettei muutukaan tulevaisuudessakaan.

        Kerroppa minne muutit, minä tulen perässä. Samaa mieltä tästä ylämäki, hikihattu, tärinäkuja, paskakasasta. On varmasti helpompiakin kaupunkeja elää.


    • paskojaootteokut

      Pysykää vaa siellä, niin hyvä.

    • ****

      Outokummussa on paljon erilaisia ihmisiä. Moni on asunut muuallakin, enen oli pajon muualta tulleita kun isät tulivat kaivokselle töihin.
      Saan naurukohtauksen kun pannaan kaikki täällä asuvat ihmiset samaan karsinaan. Paitsi itse kirjoittelija, ainoa viisas joka on muuttanut pois. Olen asunut Isoissa kaupungeissa, pienissä kylissä, tämä on ihan tavallinen pikkukaupunki. Tavallista enemmän on muita kuin paljasjalkaisia.

    • Mitäs läksit..

      Sehän se Okusta tekeekin paskamaisen kun siellä asuu niitä muualta muuttaneita. Jos olisi pysynyt paikkakunta ennallaan nk. silloin -60 luvulla ilman muuttoja mistään muista kunnista, niin ilmapiirikin olisi parempi omien kesken. Matkailu avartaa ja pienen paikkakunnan kirous on just siinä että tiedetään (tai luulevat tietävänsä) kaikkien asiat, sana kulkee suusta suuhun ja leviää sekä lisääntyy, siinä ei pieni ihminen pysty itseään puolustamaan tai edes kannata, kun sinut on niillä paska puheilla kumoon työnnetty. Se on jokaisella pienellä paikkakunnalla sama tilanne ei se Oku oo yhtään sen kummempi. Asukoot ne Okussa jotka siellä tykkää asua ja ne jotka haluavat marmattaa asukoot he siellä minne syystä tai toisesta ovat Okusta joskus lähteneet.

      • *************

        Kaivosmiehiä perheineen muutti tänne paljon ennen kuuskytlukua.
        Kun kaivostoiminta loppui moni muutti pois.
        On täällä sisäsiittoisia alkuperäisasukkaitakin. Ei kannata välittää puheista, ei ihmiset yleensä hyvää puhu kenestäkään.


      • Tätä keskustelua ja
        ************* kirjoitti:

        Kaivosmiehiä perheineen muutti tänne paljon ennen kuuskytlukua.
        Kun kaivostoiminta loppui moni muutti pois.
        On täällä sisäsiittoisia alkuperäisasukkaitakin. Ei kannata välittää puheista, ei ihmiset yleensä hyvää puhu kenestäkään.

        Outokumpua ei olisi olemassa, jos sata vuotta sitten kaivostoimintaa olisi aloitettu ja tänne väkeä muualta muuttanut. Muualta tulleita ja heidän jälkeläisiään meistä on valtaosa.


      • Asiaan..............
        ************* kirjoitti:

        Kaivosmiehiä perheineen muutti tänne paljon ennen kuuskytlukua.
        Kun kaivostoiminta loppui moni muutti pois.
        On täällä sisäsiittoisia alkuperäisasukkaitakin. Ei kannata välittää puheista, ei ihmiset yleensä hyvää puhu kenestäkään.

        Mistä juontaa juurensa TUIJOTUS, pistävä jonka kokee niskassaan juuri Oudossa kummussa, sitä ei voi sanoa hyväntuuliseksi vilkaisuksi millaiseen olen tottunut muualla. Mitä teidän TUIJOTTAJIEN päässä liikkuu, liikkuuko mikään hetkeen kun näette tuntemattoman ihmisen ??

        Hyviä asiallisia vastauksia kiitos !!!


      • Niskasilmä
        Asiaan.............. kirjoitti:

        Mistä juontaa juurensa TUIJOTUS, pistävä jonka kokee niskassaan juuri Oudossa kummussa, sitä ei voi sanoa hyväntuuliseksi vilkaisuksi millaiseen olen tottunut muualla. Mitä teidän TUIJOTTAJIEN päässä liikkuu, liikkuuko mikään hetkeen kun näette tuntemattoman ihmisen ??

        Hyviä asiallisia vastauksia kiitos !!!

        Nimimerkki"asiaan..." taitaa olla varsinainen luonnonoikku, kun on silmät niskassa.
        Seuraavan kerran kun tuijotan sinua niskaan, niin vinkkaa silmääsi. Se tekee hyvää meille kummallekin.


      • 103
        Asiaan.............. kirjoitti:

        Mistä juontaa juurensa TUIJOTUS, pistävä jonka kokee niskassaan juuri Oudossa kummussa, sitä ei voi sanoa hyväntuuliseksi vilkaisuksi millaiseen olen tottunut muualla. Mitä teidän TUIJOTTAJIEN päässä liikkuu, liikkuuko mikään hetkeen kun näette tuntemattoman ihmisen ??

        Hyviä asiallisia vastauksia kiitos !!!

        Tuijottelu kuuluu Outokummun kansanperinteeseen, se siirtyy nuoriin äidinmaidossa eli koettakaa kestää tuijottelumme meillä ei ole muuta tekemistä varsinkaan turistien suuntaan =D


      • nuppu sika
        Asiaan.............. kirjoitti:

        Mistä juontaa juurensa TUIJOTUS, pistävä jonka kokee niskassaan juuri Oudossa kummussa, sitä ei voi sanoa hyväntuuliseksi vilkaisuksi millaiseen olen tottunut muualla. Mitä teidän TUIJOTTAJIEN päässä liikkuu, liikkuuko mikään hetkeen kun näette tuntemattoman ihmisen ??

        Hyviä asiallisia vastauksia kiitos !!!

        Minä oun sattunu tuijjottammaan immeessii sen tautta, kun minula on niin huono näkö ja koittelen (yritän) kahttoo, jotta tunnenko minä tuon. Minula on toisessa silimässä synnynnäinen rappeutuma ja kaihi on kai tulossa uuvvesttaan, niin en niä hyvästi las´loilakkaa.Tiälä on PALJO PAHEMPPIIKKII tuijjottajjii kun minä; jotkut ihan seisattuut tuijjottammaan. Minula on kuitennii joka kerran siitä tuijjottamisesta ilikkee (häppee) ja oun koitelu lopettoo, kun en minä niä kuitenkkaa. Eppäilen, jotta niilä pahimila tuijjottajila ei ou mittää ilikkeetä. Kaupassa oun joskus ruvenu joittaa tuijjottammaan suuttunneena eikä sitä ou tarkotettu sillen immeeselen. ukot eivät näytä siitä välittävän; joku akka pihala rupes´ivvoommaan. ITEHÄN TUO OL´HUPSUMPI!

        Lahja Eskelinen


      • nuppu sika
        nuppu sika kirjoitti:

        Minä oun sattunu tuijjottammaan immeessii sen tautta, kun minula on niin huono näkö ja koittelen (yritän) kahttoo, jotta tunnenko minä tuon. Minula on toisessa silimässä synnynnäinen rappeutuma ja kaihi on kai tulossa uuvvesttaan, niin en niä hyvästi las´loilakkaa.Tiälä on PALJO PAHEMPPIIKKII tuijjottajjii kun minä; jotkut ihan seisattuut tuijjottammaan. Minula on kuitennii joka kerran siitä tuijjottamisesta ilikkee (häppee) ja oun koitelu lopettoo, kun en minä niä kuitenkkaa. Eppäilen, jotta niilä pahimila tuijjottajila ei ou mittää ilikkeetä. Kaupassa oun joskus ruvenu joittaa tuijjottammaan suuttunneena eikä sitä ou tarkotettu sillen immeeselen. ukot eivät näytä siitä välittävän; joku akka pihala rupes´ivvoommaan. ITEHÄN TUO OL´HUPSUMPI!

        Lahja Eskelinen

        Se kaihi on kansa synnynnäinen. Leikattu 37-vuotisena, nyt oun 48.

        Lahja Eskelinen


      • 1717
        nuppu sika kirjoitti:

        Se kaihi on kansa synnynnäinen. Leikattu 37-vuotisena, nyt oun 48.

        Lahja Eskelinen

        Silimävikasia kaikki Okulaiset, se on todistettu monneen kertaan, tollottajien paratiisi koko paikkakunta.


      • okufani
        Asiaan.............. kirjoitti:

        Mistä juontaa juurensa TUIJOTUS, pistävä jonka kokee niskassaan juuri Oudossa kummussa, sitä ei voi sanoa hyväntuuliseksi vilkaisuksi millaiseen olen tottunut muualla. Mitä teidän TUIJOTTAJIEN päässä liikkuu, liikkuuko mikään hetkeen kun näette tuntemattoman ihmisen ??

        Hyviä asiallisia vastauksia kiitos !!!

        Olisiko nyt aiheellista hakeutua jos ei hoitoon niin ainakin tutkimuksiin? Olen muuttanut Outokumpuun muutama vuosi sitten, edullinen omistusasunto, aivan mahtava asuinympäristö, erämatkailukeskus, mahtavat ulkoilumahdollisuudet, paljon uusia mukavia tuttavuussuhteita outokumpulaisten kanssa, aivan mahtavia ihmisiä. Maailman parantaminen on helpointa aloittaa omasta itsestä......


      • Kyylät
        1717 kirjoitti:

        Silimävikasia kaikki Okulaiset, se on todistettu monneen kertaan, tollottajien paratiisi koko paikkakunta.

        Monetkin sanoneet pahasta sisäsiittoisuudesta. Mm. seurailevat tuntemattomia autoillansa ja kyttäävät toisten asioita kun mykkävittua.


      • muualtamuuttanut
        Kyylät kirjoitti:

        Monetkin sanoneet pahasta sisäsiittoisuudesta. Mm. seurailevat tuntemattomia autoillansa ja kyttäävät toisten asioita kun mykkävittua.

        Se, että joku on puhunut sisäsiittoisuudesta ja sinä sen uskot, ei muuta asiaa todeksi.
        Ei kannata uskoa kaikkia höpöpuheita. Tämän sanominen kyylälle ei tietenkään auta.
        Okufanin tavoin viihdyn mainiosti.


      • onhansevarma
        muualtamuuttanut kirjoitti:

        Se, että joku on puhunut sisäsiittoisuudesta ja sinä sen uskot, ei muuta asiaa todeksi.
        Ei kannata uskoa kaikkia höpöpuheita. Tämän sanominen kyylälle ei tietenkään auta.
        Okufanin tavoin viihdyn mainiosti.

        Outokummun sisäsiittoisuushan nyt on ollut ympäristökuntien tiedossa aina. Kyyläämisestä ja toisten asioiden urkkimisesta omakohtaisia kokemuksia. Hyvin sairas pieni paikka!!


    • vedä kiikku

      Jos ei ole hyvin asiat,niin vetäkää kiikku kaulaanne.eli hirttäkää itsenne.

    • muuttaja1

      jopa on taas kehittävää keskustelua..joopajoo

      • ????

        ?


    • Minähän sen tiedän..

      Ihmisen yksi suurista virheistä on elämän mennessä pieleen, syyttää siitä paikkakuntaa, lähimmäisiään tai työpaikkaa - tai no ehkä juuri työpaikka voi olla yksi selityksistä.

      Mutta tuskin paikkakunta.

    • haistakaavittu1231

      Saisi pommittaa koko outokummun helvettiin, on niin perkeleen kusinen paikkakunta.

      • http://aijaa.com/DZE

        Minun mielestäni joensuu on vielä kusisempi!


    • minäkin.

      Tämä on pini paikka, virheitä ei sallita, ne muistetaan polvesta polveen. Mutta niin on myös muilla samankokoisilla paikkakunnilla.

      • 159

        Vai pini paikka, ???

        Virheet kuuluu elämään ja niitä tekee jokainen, jopa narsisti Okulainenkin vaikka siellä virheitä peitellään.

        Helppo on Okulaisten verrata paikkakuntaansa muihin samankokoisiin, olen elämäni varrella asunut juurikin saman kokoluokan paikkakunnilla enkä ole törmännyt kyräilyyn, tuijotteluun, mustamaalaukseen. Paikkakuntien nimiä en mainitse vaikkakin sehän olisi vaan kiitos ja kunnia näille paikkakunnille asukkaineen.

        Ei ole kuin yksi Outo paikkakunta jolla negatiivisuus ja narsismi kukkii ja voi hyvin, ehkä suurin peikko ja aarre mitä sieltä löytyy ja mikä karkoittaa turisteja tehokkaasti. Olen silloin tällöin käynyt ohikulkumatkalla uteliaisuuttani Okun keskustassa ja meno ei muutu vuosien varrella ollenkaan, tuijotellaan, kyräillään... Asenne on vähintäänkin luotaantyöntävä kerrasta toiseen vieraillessani...


      • minäkin.
        159 kirjoitti:

        Vai pini paikka, ???

        Virheet kuuluu elämään ja niitä tekee jokainen, jopa narsisti Okulainenkin vaikka siellä virheitä peitellään.

        Helppo on Okulaisten verrata paikkakuntaansa muihin samankokoisiin, olen elämäni varrella asunut juurikin saman kokoluokan paikkakunnilla enkä ole törmännyt kyräilyyn, tuijotteluun, mustamaalaukseen. Paikkakuntien nimiä en mainitse vaikkakin sehän olisi vaan kiitos ja kunnia näille paikkakunnille asukkaineen.

        Ei ole kuin yksi Outo paikkakunta jolla negatiivisuus ja narsismi kukkii ja voi hyvin, ehkä suurin peikko ja aarre mitä sieltä löytyy ja mikä karkoittaa turisteja tehokkaasti. Olen silloin tällöin käynyt ohikulkumatkalla uteliaisuuttani Okun keskustassa ja meno ei muutu vuosien varrella ollenkaan, tuijotellaan, kyräillään... Asenne on vähintäänkin luotaantyöntävä kerrasta toiseen vieraillessani...

        Pini paikka:) Tuli virhe, niistähän juuri puhuin.
        Mistähän johtuu, en ole huomannut kyräilyä, en kyllä kiinnitä mitään huomiota sellaiseen, toimittelen asiani kylillä kaikessa rauhassa. Kukaan ei ole häirinnyt.
        P,,kaa täällä puhutaan ihmisistä, en usko että enempää kuin muuallakaan.
        Asuin Helsingin lähiössä aikoinaan, se oli kuin pienois Outokumpu. toisten asiat tiedettiin ja juoruttiin kuten ihmset yleensä tekee.


      • hinopini
        minäkin. kirjoitti:

        Pini paikka:) Tuli virhe, niistähän juuri puhuin.
        Mistähän johtuu, en ole huomannut kyräilyä, en kyllä kiinnitä mitään huomiota sellaiseen, toimittelen asiani kylillä kaikessa rauhassa. Kukaan ei ole häirinnyt.
        P,,kaa täällä puhutaan ihmisistä, en usko että enempää kuin muuallakaan.
        Asuin Helsingin lähiössä aikoinaan, se oli kuin pienois Outokumpu. toisten asiat tiedettiin ja juoruttiin kuten ihmset yleensä tekee.

        Hino pini paika. Asu asu tälä.


      • inkaminka
        minäkin. kirjoitti:

        Pini paikka:) Tuli virhe, niistähän juuri puhuin.
        Mistähän johtuu, en ole huomannut kyräilyä, en kyllä kiinnitä mitään huomiota sellaiseen, toimittelen asiani kylillä kaikessa rauhassa. Kukaan ei ole häirinnyt.
        P,,kaa täällä puhutaan ihmisistä, en usko että enempää kuin muuallakaan.
        Asuin Helsingin lähiössä aikoinaan, se oli kuin pienois Outokumpu. toisten asiat tiedettiin ja juoruttiin kuten ihmset yleensä tekee.

        Eipä tarvitse erikseen seurata huomatakseen kyräilyn ja muun negatiivisen sillä niin räikeää käyttäytyminen on.

        Paskapuheet onkin toinen juttu, niitähän syntyy aina kun jostakin ihmisestä ei tiedetä mitään ja sit keksitään "totuus"


      • anonym
        inkaminka kirjoitti:

        Eipä tarvitse erikseen seurata huomatakseen kyräilyn ja muun negatiivisen sillä niin räikeää käyttäytyminen on.

        Paskapuheet onkin toinen juttu, niitähän syntyy aina kun jostakin ihmisestä ei tiedetä mitään ja sit keksitään "totuus"

        ihan pakko on tähän nyt vähän kommentoija ja esittää kysymys, kun puhutaan tuijottamisesta ja kyräilystä niin mistä tiiätte että tuijotellaan tai kyräillään??? eikös se sillon tarkota että sitä itekkin syyllistyy siihen tuijotteluun ja kyräilyyn, kun kerran osaa kertoo toisten tuijottelevan jne... ;)


      • yhdyn nimettömään
        anonym kirjoitti:

        ihan pakko on tähän nyt vähän kommentoija ja esittää kysymys, kun puhutaan tuijottamisesta ja kyräilystä niin mistä tiiätte että tuijotellaan tai kyräillään??? eikös se sillon tarkota että sitä itekkin syyllistyy siihen tuijotteluun ja kyräilyyn, kun kerran osaa kertoo toisten tuijottelevan jne... ;)

        En ole sokea enkä kuuro.
        En näe, että minua tai ketään muutakaan tuijotettaisiin. En ole kuullut juuri kenenkään puhuvan pahaa selän takana. Jos olen kuullut, olen sanonut siitä suoraan hänelle.


      • sukuni tuli muualta
        hinopini kirjoitti:

        Hino pini paika. Asu asu tälä.

        Niinpä, jotenkin vaistoan että et huomaa itsessäsi olevan niitä pilkunn,,,sijan piirteitä myös.
        Taidat olla syntyperäinen kumpulainen, kumpulaisuus ei lähde kulumallakaan asut sitten missä hyvänsä, kuinka kauan hyvänsä.


      • hartsa1
        sukuni tuli muualta kirjoitti:

        Niinpä, jotenkin vaistoan että et huomaa itsessäsi olevan niitä pilkunn,,,sijan piirteitä myös.
        Taidat olla syntyperäinen kumpulainen, kumpulaisuus ei lähde kulumallakaan asut sitten missä hyvänsä, kuinka kauan hyvänsä.

        Tosi on Okulaisuus ei kulu pois:sen huomaa"Ismo Laitelastakin"....


    • hörhölä

      Viinijärvi vielä pienempi paikka ja hullunpi paikka!

    • ..sen herkumpi

      Outokumpu on paras! :D:D ja serkut! :D:D:D:D

    • Kahjo kylä

      Outokumpuhan on kuuluisa sisäsiittoisuudesta. Ihmiset möllistelevät kun lehmä uutta navettaa. Outokummun pienessä piirissä ihmiset ovat verrattain tyhmiä homogeenisyydessään ja pohjattoman kiinnostuneita toisten ihmisten asioista. Jos ei tiedetä toisen ihmisen asioita, ruvetaan arvailemaan ja kehittämään itse juttuja.
      Outokummussa on Savon puolelta muuttaneita kierokalleja ja lissuja hämmentämässä jo saastuttamassa ilmapiiriä vielä lisäksi.

      • apinanperseet

        Kun oppilaitosten toiminta käynnistyi Outokummussa ja paikkakunnalle muutti hieman eri tavalla ajattelevia opiskelijoita, alkoi todellinen myllytys.
        Paikalliset hyökkäsivät opiskelijoiden kimppuun nyrkit ojossa kun reviiriään puolustavat apinat.
        Julkisuuden, poliisin ja oppilaitosten voimakkaan vetoamisen opiskelijoiden turvallisuuden puolesta sai apinalauman lopettamaan hyökkäyksensä.


      • nuppu sika

        Minä oun Joinsuusta. Minusta on mukavvoo olla näin pienessä kaupungissa; tiälä jos kuattuu, tulloot paikala nostammaan, joskus on tullu usseempikkii immeenen. Isossa kaupungissa suapi töllötä eikä kukkaa huommoo. Ei tarkota töllöttämistä. Minusta on mukavvoo, kun tiälä huomattaan immeenen ja joihennii näkö jiäpi mielleen ja tiijjettään immeessiin assiit. Minusta on HYVIN mukavvoo jos minusta huastettaan vaikka pahhoo, jos assii on totta.


        Lahja Eskelinen


      • Anonyymi
        nuppu sika kirjoitti:

        Minä oun Joinsuusta. Minusta on mukavvoo olla näin pienessä kaupungissa; tiälä jos kuattuu, tulloot paikala nostammaan, joskus on tullu usseempikkii immeenen. Isossa kaupungissa suapi töllötä eikä kukkaa huommoo. Ei tarkota töllöttämistä. Minusta on mukavvoo, kun tiälä huomattaan immeenen ja joihennii näkö jiäpi mielleen ja tiijjettään immeessiin assiit. Minusta on HYVIN mukavvoo jos minusta huastettaan vaikka pahhoo, jos assii on totta.


        Lahja Eskelinen

        Hyvä Lahja kun uskallat sanoa suoraan. Minkä ihminen vaivoilleen mahtaa. Sinä olet ihan mukava ihminen ja sinun kanssa on kiva keskustella. Pysy nyt siinä kunnossa kun olet ja liiku rohkeasti, äläkä tuijottajista välitä. Mukavaa jatkoa sinulle ja kaikkea hyvää jatkossakin.


    • savovaara

      Ohtaansalmen suulle ja Meltusvirran kohdalle ehkä pitäisi tosiaankin perustaa joku tarkistuspiste, Chekpoint Savolax ehkä, ja yrittää pysäyttää tämä hillitön savolaismuutto tai ottaa ainakin tulijalta vala siitä, että menevät Liperiin, Polvijärvelle tahi ihan Joensuuhun asti, mutta eivät missään nimessä Outokumpuun tule hämmentämään ja saastuttamaan.

    • Kumpu karjalaisille

      Joo, onhan näitä savolaisia suhareita. On ne jumankauta kieroa porukkaa vielä tasoltaan IHAN toisella tavalla kun karjalaiset. Käsittämättömiä juoruilijoita, kieroilijoita sekä helevetin kovia omaan pussiinsa pelureita. Valehteleminen on hyvin ominainen piirre niille. Sitten kun ne jää kiinni valehtelusta, löytyy joka lähtöön(heidän omasta mielestä rationaalinen) selitys minkä takia piti valehdella.
      Ei muuta kun vaan savolaiset takaisin savon puolelle pelaamaan sitä heille ominaista sikapeliä.
      Veikkaanpa, että nämä Outokummussa heiluvat savolaiset on karkoitettu omilta kotikulmiltaan liian suuren suun vuoksi.

    • Haave2

      Eiköhän anneta kaikkien asukkaiden elää ihan omaa elämäänsä ja rauhassa, olipa muuttanut mistä tahansa. Taitaa saada nämä pitkät pyhät joillakin hermot kiristymään, mutta nämä jotkut ulkopaikkakuntalaiset suoltaat tänne, mitä sattuu, purkavat pahaaoloaan.
      Tuosta tuijottelusta sanoisin, pitäiskö silmät ummessa kulkea, tai pääalaspäin kulkea. Minä kyllä ainakin katson, enkä omasta mielestäni mitään pahaa tarkoita ja tapaahan siellä tuttuja, joitten kanssa keskustella. Pitäähän sitä katsoa ja "silmää leppuuttaa" jos sattuis mukava" uros"löytymään.:)) Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

    • kun vielä kerkiää

      Jokainen kiero savolainen saa painua hevonvittuun Pohjois-Karjalasta.

      • hartsa1

        Eipä sinne montaa jääkkään!Oku kun on entistä Kuopion lääniä(lue Savoa)Niin myös koko Pohjois-Karjala.Et pakkaappa reppus esimerkinä toisille.Hah.


      • hah hah
        hartsa1 kirjoitti:

        Eipä sinne montaa jääkkään!Oku kun on entistä Kuopion lääniä(lue Savoa)Niin myös koko Pohjois-Karjala.Et pakkaappa reppus esimerkinä toisille.Hah.

        Onhan Suomi entistä Venäjää ja Ruotsiakin. Raja kulkee siinä missä se nykyisin kulkee. Pakkaa ite reppus ja painu helevettiin.


      • hartsa1
        hah hah kirjoitti:

        Onhan Suomi entistä Venäjää ja Ruotsiakin. Raja kulkee siinä missä se nykyisin kulkee. Pakkaa ite reppus ja painu helevettiin.

        Niin määolenkin Aussien kansalainen,että Hahhahhaa


      • hartsa1
        hah hah kirjoitti:

        Onhan Suomi entistä Venäjää ja Ruotsiakin. Raja kulkee siinä missä se nykyisin kulkee. Pakkaa ite reppus ja painu helevettiin.

        Muuten,se raja kulki esim Pähkinäsaaren rauhassa Suomenlahdelta Raja-eli Siestarjokea pitkin sekä Kannaksen ja Savon halki päättyen Pattijokea myöten Pohjanlahteen eli ei lähelläkään nykyistä rajaa.Täyssinnan rauha..Stolpovan rauha.Uudenkaupungin rauha haminan rauha.Jne.Ja rajathan koskee Ruosia.(kun Suomen valtioo ei vielä etes ollut).Että otapas selvää.


    • MI S

      Mihis me laitetaan nuo paikalliset ...noff tai roff sukunimiloppuiset laukkuryssät? Millä sillalla he valansa vannovat, ettevät tule Outokumpuun vaan pysyvät venäjällä. Ootkos sie ite kalju vai kikkarapää karjalainen?

    • vesseli1

      mie oon ainakin stadist.

    • män jo

      kuka idiootti vastailee omiin kirjotuksiinsa.

    • Onko pakko olla?

      Savolaisia ihrapullia, hitsareita ja ammattilaihduttajia.

    • Hessun lihotusryhmä

      Taitaa sekin laihdutusryhmä olla ennemminkin lihotusryhmä. Porukka tosiasiassa lihoo kun laihtuu. Omassa mielessä väännellään vaakan lukemia ryhmälle sopiviksi.

    • Hävetkää

      Hävetkää

    • itsepetosta

      Hyi hyi miten irvokasta.

    • :)))

      Hessultapa loppuu työt jos ryhmä rupeaa liiaksi laihtumaan. Parempi vaan kaikkien olla laihtuvinaan.

    • Hävetkää

      Hävetkää

    • Hyvä Hessu

      Hessu on ahkera ja idearikas ihminen.

      Suotta Hessua täällä morkkaatte.

      Hän perusti mopokerhonkin Outokumpuun.

      Lavatanssien aikaan myös ahkerasti mukana hommissa.

      Laihdutusoppia kuka kaipaa, sitä neuvoo kukas muu, kuin meidän Hessu.

      Hyvä Hessu. Sinunkaltaisia maailma tarvitsee.

    • supusupusupu

      Hessu on savolainen juoru-ukko.

    • Hyvä Hessu

      Hessu laittaa hommat kuntoon.

      Turha moittia. Idearikas ja ahkera ihminen.

      Ei mikään turha juttu tuokaan ruokajakelu köyhimmille.

      Hyvä Hessu ja sinu koko tiimi.

    • pomminvarmasti

      Hessu ja Hessun tiimi tietää ja tiedottaa kaiken.

    • Hessu Arpo

      Kansalaiset, teen nyt jotain järjelle käsittämätöntä. Laihdutusryhmäni pudottaa painoa kokoajan, mutta vaatenumerot sen kun kasvavat. No, oli miten oli mutta näin on.

    • Hessun antimateria

      Hessu on ratkaissut fysiikan lainalaisuudet. .

      Kukaan ei ole pystynyt vastaavaan, ei edes nobelisti Albert Einstein.

      Aiemmin fysiikan lakien mukaan painon lisääntyessä tilavuus ja massa ovat myös kasvaneet.

      Hessu laihdutusryhmä on ratkaissut esim. avaruusmatkailun painohaasteen, joka on ollut sidonnainen kevyiden ja laajojen materiaalien käyttöön.

      Hessu on keksinyt fysiikan ja kemian kaavan, jolla ihminen pudottaa painoaan mutta samalla laajenee huomattavasti.

      Esitetään Hessulle fysiikan Nobel palkintoa.

      • hyväryhmä

        Hessun laihuttajat paissuu kun pullataikinat.


      • läskibisnes
        hyväryhmä kirjoitti:

        Hessun laihuttajat paissuu kun pullataikinat.

        Rahoittaako sitä vielä joku taho? Onko se eläkkeensä lisäksi hommannut vielä lisätienestit läskimakkaroilla.


      • Roolileikkiä
        läskibisnes kirjoitti:

        Rahoittaako sitä vielä joku taho? Onko se eläkkeensä lisäksi hommannut vielä lisätienestit läskimakkaroilla.

        Kokoajan rakentaa imagoa läski-imperiuminsa ympärille. Yrittää valjastaa siihen julkistakin puolta. Eiköhän se jotain apurahaa kohta hae jos ei ole jo hakenut.
        Hessulla pitää olla tekemistä ettei eläkeläisen aika käy pitkäksi.
        Yhteiskunta sitten maksaa Hessun harrastuksen jossa ryhmä on laihtuvinaan ja Hessu ohjaavinaan.


      • Mieti_kirjoituksiasi
        Roolileikkiä kirjoitti:

        Kokoajan rakentaa imagoa läski-imperiuminsa ympärille. Yrittää valjastaa siihen julkistakin puolta. Eiköhän se jotain apurahaa kohta hae jos ei ole jo hakenut.
        Hessulla pitää olla tekemistä ettei eläkeläisen aika käy pitkäksi.
        Yhteiskunta sitten maksaa Hessun harrastuksen jossa ryhmä on laihtuvinaan ja Hessu ohjaavinaan.

        Ettet olis vaan Hessulle kateellinen kun parjaat miestä niin kuin Okulainen vaan osaa, kaltaisiasi löytyy paillakunnalta melkein 8000 joten pysy sie nahoissasi.

        Hessulla on lupa ja saa harrastaa aikansa kuluksi mitä haluaa, miehen tuntevana hän on saanut paljon aikaan ja pelkkää hyvää, sitä ei tarvitse katkerien perus kumpulaisten kadehtia ollenkaan.

        Oku on tuntemistani paikkakunnista kateellisten kyräilijöiden valtakunta niin kuin tässäkin ketjussa hyvin käy ilmi, asioista puhutaan mutta mennään henkilökohtaisuuksiin nimeä myöten josta voisi pian kunnianloukkaus syytteellä muistaa siihen syyllistyneitä.


      • Loputoneläkeläisenaika
        Mieti_kirjoituksiasi kirjoitti:

        Ettet olis vaan Hessulle kateellinen kun parjaat miestä niin kuin Okulainen vaan osaa, kaltaisiasi löytyy paillakunnalta melkein 8000 joten pysy sie nahoissasi.

        Hessulla on lupa ja saa harrastaa aikansa kuluksi mitä haluaa, miehen tuntevana hän on saanut paljon aikaan ja pelkkää hyvää, sitä ei tarvitse katkerien perus kumpulaisten kadehtia ollenkaan.

        Oku on tuntemistani paikkakunnista kateellisten kyräilijöiden valtakunta niin kuin tässäkin ketjussa hyvin käy ilmi, asioista puhutaan mutta mennään henkilökohtaisuuksiin nimeä myöten josta voisi pian kunnianloukkaus syytteellä muistaa siihen syyllistyneitä.

        Hessu on julkinen toimija ryhminensä jolla ei ole anonymiteettisuojaa Suomi24 sääntöjen mukaan. Siitä vaan käräjille aikaa kuluttelemaan.


    • hitsari1

      Hessu piti hitsauskurssia aikanaan. Laitto opiskelijat laskemaan matematiikkaa paskaanasti.

    • Superhessu.

      Hessu on ollut eläkeukko jo kauan, vaikka ei edes vanha mies. Aikansa kuluksi hengailee.
      Pitäähän ne päivät jotenkin kulutella.

      • voipollaolemata

        Savolainen ja vapaa-ajan kuluttelu= Levoton yhdistelmä.


      • Kierohko

        savolainen


      • työtätekevä

        Kyllä minäkin voin ruveta harrasteluryhmiä vetämään ja kylällä paskua jauhamaan kun lääkäri kirjottaa eläkepaperit.


      • Karjalainen1
        työtätekevä kirjoitti:

        Kyllä minäkin voin ruveta harrasteluryhmiä vetämään ja kylällä paskua jauhamaan kun lääkäri kirjottaa eläkepaperit.

        Et osaa niin kierosti puhua että kirjoittaisi...


      • pröööt
        Okunsupermies kirjoitti:

        https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDzd2QczeVeE2PNITo_VLXCYk5WG11qIsT6zMA-6uE4FgXIEtdBA

        https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRWtmi9_d_HBSghz8bzuIT-rN-6o7GlVy3_sIoXDKvutUe_5Lc-


      • savvoonkäytie

    • S-----AANTANA ÄLÄ KAADA HAUTASMERKKEJÄ HAUTAUSMAALLA.

    • hullut

      Hyvä peter1133, niin sitä pitää. Laita vaan lisää tulemaan sekotekstiä.

    • 519

      Outokumpu on PERKELEESTÄ!!!

      • haista_ite

        .....sanoo suur-joensuu-illuusio-toimikunnan lähettämä valehtelija!


    • TARKAILIJA

      Outokumpu elää tarinoista. " Aina on kylillä sanojija että ole yrittämään mitään kylän jutut on totta ".On juttuja jotka on vaivannut useaa sukupolvea.Aikoinaan yksi ammattimieskin muutti Liperiin jostain jutusta.Aika vahinko kunnalisverotuksessa.Seksuaalisuus on täysin luonollinen asia joten nämä jutut ei toimi " kamala onko ne olleet sillail ei toimi. Tämä aiheuttaa sen että nuorempi sukupolvi ei ole tekemisissä vanhemman sukupolven kanssa. Olkaa yläpuolella näitä kylänjuttuja.Voin olla väärässä mutta sehän on jo eri juttu.Olen asunut Outokummussa 30 vuotta.

    • x-mainari

      Mistä syystä Outokumpu on saatanallinen?? Olen asunut eläessäni kahdeksalla eri paikkakunnalla .Neljä niistä on kaupunkeja ja neljä maaseutupaikkaa.Outokummussakin tuli asuttua 14 vuotta ja käyn vieläkin usein paikkakunnalla. Iso joukko hyviä ystäviäni asustelee edelleen Oku:ssa,eivätkä he moiti paikkakuntaa. Työpaikkoja menee muuallakin samaan tahtiin.Kun Helsinkiläisille täytyy turvata työtä. Tästä maasta on tullut ninn Helsinki keskeinen että ihan hirvittää. Sinne se saatanallisuus pitää osoittaa.

      • Outokumpu_parempi

        Harvassa kaupungissa voi mennä ulos vaikka keskellä yötä ja kiivetä vaikka näkötornin mäelle mietiskelemään.
        Helsingissä tulee puukosta jo lähimmässä puistossa.....


    • TARKAILIJA

      Tuskin niitä ihanne paikkakuntia on missään.
      Parempi tehdä vain olonsa mukavaksi ja nauttia elämästä missä nyt sattuu olemaan.
      Siellä missä on hattuni on minun kotini. Olen asunut usealla paikkakunnalla.

      • Suomenkaupungit

        Juu, näin se on että jos "paikkakunnat"-palstaa on uskominen, niin jokaisesta Suomen kaupungista löytyy jotain kielteistä.


    • TARKAILIJA

      AAVAN MEREN TUOLLAPUOLEN JOSSAKIN ON MAA ..........
      Soitetuin kappale vuositolkulla radiossa.
      Suomalaista mielenmaisemaa.

    • TARKAILIJA

      ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ politiikalla Outokumpu on ihan mukava pikkukaupunki
      Pohjois-Karjalan Maakunnassa.

      • oikeassaolet

        Oman helvettinsä ihminen vie ihan kaikkialle.


    • kotiinkin

      Pentti ei täysin ymmärrä miksi lapsi on kuljetettava esim. Töihin

      • Anonyymi

        Eikö itselläsi ollut mitään tekemistä asian kanssa. Tiedän että joskus ihmiset tulee väärin kohdelluiksi. Itsekin olen tullut.
        Mutta niin olisi voinut käydä missä hyvänsä paikkakunnalla.
        Minulla ei ole ketään vastaan mitään, mutta tippaakaan ei kiinnosta sekään jos joku ajattelee minusta pahansuovasti.
        Elän rauhallisesti elämääni Outokumpulaisena.


    • paskamikäpaska

      Outokumpu pilasi minun elämäni, ei tässä muuta.

      • Puhu_pukille_ja_mene

        Ei sitä omaa kykenemättömyyttään tarvitse minkään paikkakunnan syyksi lukea - jokainen ottaa vastuun omasta elämästään.


      • Syvimmältä
        Puhu_pukille_ja_mene kirjoitti:

        Ei sitä omaa kykenemättömyyttään tarvitse minkään paikkakunnan syyksi lukea - jokainen ottaa vastuun omasta elämästään.

        Outokumpu on aivan anaaliaukko, umpi- ja junttipaikka. Senhän nyt tietää kaikki.


    • kuljetuksia

      Alle 12 vuotiaille kuljetus kouluun. Yli 16 vuotiaille myös töihin. No yli 30 vuotiaat osaa mennä jo omilla kyydeillä.

    • Osakkeitaostamaan

      "Oluesta Outokumpu".pitääkö paikkansa.

    • paskakumpu

      Syökää paskaa, ja tukehtukaa siihen.

      • syöihanitse

        paskasi, jos kerran maistuu.


    • nelkytv

      Saako työtä jos isi demari? Vastaus. Ei saa.

    • Anonyymi

      Minusta Outokummussa on yksi parhaista ammattikouluista opiskella vaikkapa jollekkin tietokone alalle

      • Anonyymi

        JUST NÄIN...entäpä nämä tanssin/taideopiskelijat, tuovat iloa myös katukuvaan jo olemuksellaan..


    • Anonyymi

      Nyt on tapahtunut ihme. Katsoin alas ja totesin: Nolla kpl. poistettuja viestejä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2061
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1538
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1146
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      952
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      949
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      923
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      898
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      788
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      691
    Aihe