Must tuntuu, että anoppini yrittää antaa minusta huonon äidin kuvan. Huomauttelee, että lapsella iho punottaa, on väärän merkkiset vaipat ja muut ihonhoitotuotteet, ja katsoo ärsyttävällä virneellä kun nöistä sanoo. Kukaan muu ei ole koskaan huomautellut noin, vaan sanonut aina että olen hyvä äiti.
anopit on peestä
3
82
Vastaukset
- hyvä äiti
Eikös se ole vain tosiasioiden toteamista ja niistä huolehtimista, jos lapsen iho punottaa, ja jos kertoo että joku toinen vaippamerkki olis ihoystävällisempi. Olisin kiitollinen sellaisesta neuvosta, koska lapsen iho-ongelmat rasittaa koko perhettä. Ja "ärsyttävä virne" voi ollakin vain ystävällinen hymy. Älä ole niin herkkänahkainen äläkä tulkitse neuvoja arvosteluksi. Äiti on kaikkien mielestä hyvä äiti, vaikka ei kaikkia käytännön asioita osaisikaan. Eihän tuollaiset neuvot arvostele sinun äitiyttäsi ollenkaan.
Jos mietin, mitä sitten on "huono äiti", tulee mieleen äiti joka hakkaa ja laiminlyö lapsia, on kylmä ja kiukkuinen. Jos vauva on väärin puettu, vauvan iho punottaa tai hän sairastelee ja itkee, se ei ole kenenkään mielestä merkki huonosta äidistä. Älä siis sinäkään ajattele että tuollaisista käytännön hankaluuksista ei voisi puhua, ja luota itseesi äitinä, niin ei tarvitse loukkaantua pienistä. - miniä5
Miksi sanot monikossa "anopit" kun puhut vain omasta anopistasi. Minulla on oikein mukava ja läheinen anoppi.
- mun anoppi on jees
Avaajalla lienee ollut jo monta anoppia - eikä ihme. ;)
Minulla on kokemusta yli 20 vuoden ajalta vain yhdestä anopista ja hän on kyllä ihan ok. En vaihtaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023