Remontin jälkeen jäi maalarinteippi ottamatta pois ikkunoista. Teippi taisi myös olla aika huonolaatuista, koska nyt se on liimautunut ihan kiinni ikkunaan. Ei irtoa tärpätillä eikä asetonilla. Maalinpoistokaapimellakaan ei saa irti.
Löytyykö täältä hyviä neuvoja?
Maalarinteippi pois?
9
4277
Vastaukset
- on tarjottu
moniin paikkoihin. toimisikohan se tässä? itse jouduin irroittamaan maalarinteippiä puhelimesta, siihen sokeripala kyllä teki naarmuja. vastauksia tuli paljon, katsele aikaisempia viestejä, ehkä sieltä löytyy sopiva.
- :-)
Vastasin jo toisella palstalla, mutta toistoa...
Keraamisen liesitason puhstukseen tarkoitetulla kaapimella.
Kaapimessa on irroitettava/vaihdettava partakoneen terä.
Se on ainoa väline, jolla saadaan keraamiselle lasitasolle kiinnipalanut sokeri itse tasoa naarmuttamatta pois.
Se EI ole sama kuin maalinpoistoon tarkoitettu kaavin.
Jos toimivaa vinkkiä oikeasti haluat, niin käy nyt ihmeessä kodinkoneliikkeessä sellaista katsomassa!- pete
sillä irtoo kaikki suttu.
- onneton
pete kirjoitti:
sillä irtoo kaikki suttu.
Mikä on ikkunahandy?
- pete
onneton kirjoitti:
Mikä on ikkunahandy?
se on partakoneen terävä skraba kahvalla.
- happyest
Osta Windowoffia!
Se on tarkoitettu just tommooseen: - DLL
Ksyleenillä lähtee liima- ja tarratahrat, varo pintamaalia.
- ikkunoissa
olleet tehtaan "tarralaput" otin ikkunanpesun yhteydessä irti keraamisen lieden puhdistamiseen tarkoitetulla terällä- lähti hyvin. En tiedä onnistuuko malarinteipin kohdalla. tarralaput lähtivät kastuneina ( ikkunaa pestessä) hyvin irti, myös liima.
- apua tarvitaan!
ikkunoissa kirjoitti:
olleet tehtaan "tarralaput" otin ikkunanpesun yhteydessä irti keraamisen lieden puhdistamiseen tarkoitetulla terällä- lähti hyvin. En tiedä onnistuuko malarinteipin kohdalla. tarralaput lähtivät kastuneina ( ikkunaa pestessä) hyvin irti, myös liima.
eli pakkausteippi joka tarttuu! hyvin sen jämät pitäs saada ikkunanpuitteista (valkoinen maali) pois. eli teippi jätti keltasen kettumaisen jäljen maaliin. jotenkis sulanut kun ei skraballa lähde?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486318Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki734353- 483915
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213276- 1972990
- 402712
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132579törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202556- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508