Eli mun robleema on et ku oon ladannu tavaroita netistä,nii ne ilmestyy ihan tavallisesti siihen peliin ku rakennan sitä taloo,mutta sit ku alotan pelaamisen,nii jotkut(monet) niistä tavaroista häviää!MUR! ja alkaa ottaa pattiin ku joudun laittaa ne joka kerta uudestaan...eli jos joku ystävällinen sielu haluis auttaa mua ja kertoo,mistä tää johtuu ja mitä mun pitäs tehä?:D
Ladatut tavarat katoo!
Dancer
4
289
Vastaukset
- anski
mullakin on tuo ongelma joskus...mä luulen et se johtuu siitä että tarvis jonku toisen lisäosan
et ne tavarat näkyis... :) tästä ei varmaan ollu apua :D- Dancer
nii siitä se varmaan johtuu...xP ärsyttävää!:)
no mut tänks eniwei!:) - Simssi
Dancer kirjoitti:
nii siitä se varmaan johtuu...xP ärsyttävää!:)
no mut tänks eniwei!:)Asiaa... JEE MUN SIVU ON NÄYTETTY susta enemmän....
- Dancer(en jaksa kirjautua)
Simssi kirjoitti:
Asiaa... JEE MUN SIVU ON NÄYTETTY susta enemmän....
okei,mä en pysyny ny kärryillä..?(tavanomaista!):P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770