on ollut todella kiehtovaa.Älkää pelätkö ei ama ole jättämäsä palstaa joillekin olen ollut ikuinen riesa,mutta kaiketi asiaakin on tullut suollettua mielipidealttarille
Olen ollut altavastaajana monessa aloituksessani ja se jos mikä on antanut minulle elämänuskoa.
Olen saanut kääntää peistä suuntaan jos toiseenkin.Vastamäkikin on tuntunut myötäiseeltä kanssanne
Viimeaikainen tekstin suoltaminen on ollut minulle terapiaa,ei mitään henkilökohtaista prinssi/prinsessa leikkiä.
Noi aariat akkunani ovat vain mouruavia katteja ja Roomeo pysyy visusti piilossa,joten kaikki inkkarit kanootissa ja hissi kulkee ylempiinkin kerroksiin teidän ama
Se taivallus palstan mukana
10
107
Vastaukset
- suu2
seilataan vaan yhdessä eteenpäin
Kaikki asialliset palstalaiset ovat täällä toinen toisiaan varten. Jokainen järkevä palstalainen haluaa olla kanssaihmisten tukena vaikeuksissa ja elää mukana mahdollisissa ilon hetkissä.
- Ramoona*
Mummi puhuu asiaa, sanoi pikkumies, kun lupasin paistaa lettuja. Asiallisuus voi merkitä itse kullekin mitä milloinkin.
Järkevyydestänikään ei ole takeita , mutta hyvää tahtoa minulla on kanssakulkijoitani kohtaan missä liikunkin - vaikka paljon enemmänhän sen pitäisi tekoinakin tietysti näkyä. Kaikki lapset ja murkkuikäisetkin olen erityisesti sydämeeni sulkenut. Vertaistukena en osaa olla monessakaan asiassa, mutta rohkaisevia hymyjä ja sanoja voi aina lähettää.
Ama - se nimi niin hyvin sopii - on valloittava, rakastettava nainen, Ruuneperi miehenä sen ihan erityisellä tavalla ymmärrät.
Kaunista syksyä ja iloa Aman valtakuntaan !- susmorsian ek.
Amada mia = rakas, rakkaani, kultaseni, rakastettuni espanjaksi
Mon amie samoin ranskaksi, l´ amour = rakkaus, l´amie = rakas ystävä
Ahaa, Ama! Nytpä salat tulivat julki, kylläpä ihastuttavaan nimmariin, vielä näin kansainväliseenkin osasit osua! - Ramoona*
susmorsian ek. kirjoitti:
Amada mia = rakas, rakkaani, kultaseni, rakastettuni espanjaksi
Mon amie samoin ranskaksi, l´ amour = rakkaus, l´amie = rakas ystävä
Ahaa, Ama! Nytpä salat tulivat julki, kylläpä ihastuttavaan nimmariin, vielä näin kansainväliseenkin osasit osua!Amado mio... monta upeaa tulkintaa tästä on, mutta minä niin tuosta Kansan Tapanista tykkään, konserteissaankin käyn ja kaikki levytykset olen ostanut.
http://www.youtube.com/watch?v=ne_CXTwzs7c - susmorsian ek.
Ramoona* kirjoitti:
Amado mio... monta upeaa tulkintaa tästä on, mutta minä niin tuosta Kansan Tapanista tykkään, konserteissaankin käyn ja kaikki levytykset olen ostanut.
http://www.youtube.com/watch?v=ne_CXTwzs7cTuostapa se minullekin tuli mieleen, amado mio, minun käsitykseni mukaan puhutaan maskuliinista. Yleensä en tykkää saivartelusta, mutta joku tietävämpi saa toki korjata, jos amada mia, siis naisesta sanottuna, ei ole oikein. Korvani vaan sanoo niin. No nyt tuli mieleen kipale Seinillä on korvat, laulaaks Kansa senkin.
- Eikka fani
susmorsian ek. kirjoitti:
Tuostapa se minullekin tuli mieleen, amado mio, minun käsitykseni mukaan puhutaan maskuliinista. Yleensä en tykkää saivartelusta, mutta joku tietävämpi saa toki korjata, jos amada mia, siis naisesta sanottuna, ei ole oikein. Korvani vaan sanoo niin. No nyt tuli mieleen kipale Seinillä on korvat, laulaaks Kansa senkin.
En löytänyt Kansan laulamana enkä ole kuullut. Muuta Eino Grönillä näin vetävä kipale.
http://www.youtube.com/watch?v=5kJJDTGLLqE
Eikös se mamma mia ole minun äitini ? Eli oikessa olet susmorsian. Ramoona* kirjoitti:
Amado mio... monta upeaa tulkintaa tästä on, mutta minä niin tuosta Kansan Tapanista tykkään, konserteissaankin käyn ja kaikki levytykset olen ostanut.
http://www.youtube.com/watch?v=ne_CXTwzs7cRita Haywod tämän laulaa tosi upeesti,elokuvaa en enää muista,dementiaa kuten huomaatte.
Tapani Kansan esilletuloa sairastuttuaan ihailin,joskiin tietty laulajana ennenkaikkea olen häntä ihaillut.
Nämä musiikkikappaleet taitavat nyt koskettaa aman olematonta rakkauselämää heh heh..
No ei se mitään,kaikki laitetaan tulevaisuuden piikkiin?
Kyllä sen huomaa,että mies puuttuu huushollista,kaikki paikat riipinraapin ja kaikki niin ihanasti rempallaan.
Kaiketi tämä jonkinasteinen Peppi Pitkätossu pihapiiri alkaa olla,vaikkei mikään" Huvikumpu"sanan varsinaisessa merkityksessä olekkaan??
En minä jokapäivä ole niin tehokas,joskus lepään pelkästään laakereillani,mitähä toikin sanonta oikein tarkoittaa?
Facepooksivunikin iänaikuisen vanhat,ei ole tullut laitettua ajantasalle.
Eilen olin matoongella,ei näkynyt Jämsänäijää,liekö lähtenyt jo muuttomatkalle.
Tässä taas vähän tätä päivitystä,lämpimiä ajatuksia teille kaikille ama- rituliini ek
Ramoona* kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=ne_CXTwzs7cAmadeus Lundbergin tulkinta Amado Mio todella hyvä ja kuinka kaunis voi nuori artisti olla,kiiltokuvapoika,suomalaiset aliarviovat romaaniartistit
Koita ottaa Rituliini levon kannaltakin, työ josta tykkää kyllä myös rentouttaa. Mutta liikaa ei meidän ikäisten kannata rehkiä.
Moni on sanonutkin työt ei tekemällä lopu,vaikka me vanhakansa kuinka uurastaisimme.
Tule ritu facepuukiin siellä olen keliakia ryhmässä mummo
ryhmässä, siellä kuvastani huomaat puun ja patsaan vierellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910