vain allah

arab..

Korani käske tappaman Juutalaisa joka on (YHWA)oma kansa .Kerta kuin muslimit väittä että (YHWA) on samma jumala kuin allah ,jaa muslimit sano että hee usko VT myös .

Allah's Apostle (Muhammed) said, 'The Hour will not be established until you shall kill the Jews, and the stone behind which a Jew will be hiding will say. "O Muslim! There is a Jew hiding behind me, so kill him.'"
(Hadith, Sahih Bukhari, Volume 4, Book 52, Number

Tässä joitakin profetioita ja lupauksia että Jumala (YHWA) kostaa niille jotka ovat tehneet pahaa hänen kansalleen .Tässä joitakin lupauksia että Jumala (YHWA) kostaa

KR38: Ps. 37:9]
9. Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.

[KR38: Ps. 37:22]
22. Sillä hänen siunaamansa perivät maan, mutta hänen kiroamansa hävitetään.

[KR38: Ps. 37:28]
28. Sillä Herra rakastaa oikeutta eikä hylkää hurskaitansa; heidät varjellaan iankaikkisesti, mutta jumalattomain siemen hävitetään.

[KR38: Ps. 37:34]
34. Odota Herraa ja ota vaari hänen tiestänsä, niin hän korottaa sinut, ja sinä perit maan ja näet, kuinka jumalattomat hävitetään.

[KR38: Ps. 83:5]
5. He sanovat: "Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta."

[KR38: Ps. 89:24]
24. vaan minä hävitän hänen ahdistajansa hänen edestänsä ja lyön hänen vihamiehensä maahan.

[KR38: Prov. 2:22]
22. mutta jumalattomat hävitetään maasta, ja uskottomat siitä reväistään pois.

[KR38: Prov. 11:3]
3. Oikeamielisiä ohjaa heidän nuhteettomuutensa, mutta uskottomat hävittää heidän vilppinsä.

[KR38: Prov. 14:11]
11. Jumalattomain huone hävitetään, mutta oikeamielisten maja kukoistaa.

[KR38: Is. 6:13]
13. Ja jos siellä on jäljellä kymmenes osa, niin hävitetään vielä sekin. Mutta niinkuin tammesta ja rautatammesta jää kaadettaessa kanto, niin siitäkin: se kanto on pyhä siemen."

[KR38: Is. 13:5]
5. He tulevat kaukaisesta maasta, taivaan ääristä, Herra ja hänen vihansa aseet, hävittämään kaiken maan.

[KR38: Is. 25:7]
7. Ja hän hävittää tällä vuorella verhon, joka verhoaa kaikki kansat, ja peiton, joka peittää kaikki kansakunnat.

[KR38: Is. 25:8]
8. Hän hävittää kuoleman ainiaaksi, ja Herra, Herra pyyhkii kyyneleet kaikkien kasvoilta ja ottaa pois kansansa häväistyksen kaikesta maasta. Sillä Herra on puhunut.

[KR38: Is. 28:17]
17. Ja minä panen oikeuden mittanuoraksi ja vanhurskauden vaa'aksi, ja rakeet hävittävät valheturvan, ja vedet huuhtovat pois piilopaikan.

[KR38: Is. 60:12]
12. Sillä se kansa tai valtakunta, joka ei sinua palvele, hukkuu, ja ne kansat hävitetään perinjuurin.
[KR38: Ezek. 22:30]

30. Minä etsin heidän joukostansa miestä, joka korjaisi muurin ja seisoisi muurinaukossa minun edessäni maan puolesta, etten minä sitä hävittäisi, mutta en löytänyt.

[KR38: Amos 9:8]
8. Katso, Herran, Herran silmät ovat syntistä valtakuntaa vastaan, ja minä hävitän sen maan pinnalta; kuitenkaan en minä Jaakobin heimoa kokonaan hävitä, sanoo Herra.

[KR38: Obad. 1:5]
5. Jos varkaat tulisivat kimppuusi, jos yölliset rosvot, kuinka voisit tulla niin hävitetyksi: eivätkö he varastaisi vain sen, mitä tarvitsevat? Jos viininkorjaajat tulisivat luoksesi, eivätkö he jättäisi jälkikorjuuta?

[KR38: Nah. 1:15]
15. Katso, jo ovat vuorilla ilosanoman tuojan jalat, hänen, joka julistaa rauhaa: "Juhli, Juuda, juhliasi, maksa lupauksesi; sillä ei tule enää sinun kimppuusi turmiontuoja, hän on hävitetty kokonansa."

[KR38: Zeph. 1:3]
3. Minä otan pois ihmiset ja eläimet, otan pois taivaan linnut ja meren kalat, viettelykset ja jumalattomat. Minä hävitän ihmiset maan pinnalta, sanoo Herra.

[KR38: Zeph. 3:6]
6. Minä olen hävittänyt pakanakansat, niiden muurinkulmat ovat autioina. Minä olen tehnyt niiden kadut raunioiksi, kulkijattomiksi; niiden kaupungit ovat hävitetyt ihmisettömiksi, asujattomiksi.

[KR38: Hag. 2:22]
22. Ja minä kukistan kuningaskuntien valtaistuimet, hävitän pakanain kuningaskuntien väkevyyden ja kukistan vaunut ajajineen; ja hevoset ja niiden ratsastajat kaatuvat, mies toisensa miekkaan.

[KR38: Zech. 11:6]
6. Sillä minä en enää sääli maan asukkaita, sanoo Herra. Katso, minä annan ihmisten joutua toistensa käsiin ja kuninkaansa käsiin, ja he hävittävät maan, enkä minä pelasta ketään heidän käsistänsä."

[KR38: Zech. 12:9]
9. Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.

[KR38: Zech. 13:2]
2. Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä hävitän epäjumalain nimet maasta, eikä niitä enää muisteta. Myöskin profeetat ja saastaisuuden hengen minä ajan maasta pois.
Israelilla on hyvät lupaukset tulevaisuuden suhteen, mutta pakanoita odottaa tuho, näin sanoo Jumalan sana.

2

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karim

Näin (tarkalleen: "teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille") Jeesus sanoo Matt.23:38 juutalaisille, ja juutalaiset uskoivat heidän temppelinsä olevan Jumalan koti (katso mm. Matt.23:21).

Matt.21:43 "Tämän takia minä sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle joka tekee sen hedelmiä."

Jeesus puhuu tässä juutalaisille. Hän sanoo tulevan siunatun kansan yksikössä, eli se ei voi tarkoittaa kuin arabeja, kr.usko ja sen leviäminen ei perustu yhteen kansaan muuten kuin juutalaisuuden osalta, jonka lahko kr.usko on.

Eli Jeesus todistaa ettei Jumala ole vain juutalaisten Jumala, sanoohan hän myös "Älkää luulko voivanne sanoa: "olemmehan Aabrahamin lapsia", sillä Hän voi luoda Aabrahamille lapsia vaikka noista kivistä!".

Kyse taitaa olla juutalaisten halusta Toorassa hieman muutella sitä niin, että Jumalasta tehtiin vain heidän Jumalansa. Juuri tälläisistä teoista, uskonnon vääntelemisestä yms. Jeesus kritisoi juutalaisia, ja niin tekee myös Allah Koraanissa, joka sanoo juutalaisten TIETÄVÄN Islamin olevan oikeassa kun taas kristityt ovat vain harhassa.

• Karim

Eli onko Jumala Jeesuksen jälkeen mielestäsi suosinut juutalaisia, kun jo 70 jKr. Rooma tuhosi palestiinan ja ajoi juutalaiset diasporaan (tuhoten juutalaisten synagoogissa toimineen alkukirkon, jättäen Roomalle Paavalin pakana-kirkon omine "Jumalan Poika"-käsityksineen kun he eivät tunteneet Paavalin vaatimuksesta Tooraa eli VT:a)? Tämän jälkeen juutalaiset olivat lähes 2000 vuotta kristittyjen vainoamina Euroopassa, kun Islam Koraanin mukaisesti tarjosi heille uskonnonvapauden Kirjankansana.

Vai olisikohan sittenkin Koraanissa Allahin tokaisu oikeassa historiaa katsoen, että juutalaiset ovat kirottuja ja että kristityt tulevat tappamaan toisiaan Tuomiopäivään asti (ei ehkä nyt Euroopassa niin paljoa enää, Afrikassa sitäkin enemmän):

005.013
        YUSUFALI: But because of their breach of their covenant, We cursed them, and made their hearts grow hard; they change the words from their (right) places and forget a good part of the message that was sent them, nor wilt thou cease to find them- barring a few - ever bent on (new) deceits: but forgive them, and overlook (their misdeeds): for Allah loveth those who are kind.

005.014
        YUSUFALI: From those, too, who call themselves Christians, We did take a covenant, but they forgot a good part of the message that was sent them: so we estranged them, with enmity and hatred between the one and the other, to the day of judgment. And soon will Allah show them what it is they have done.

Teidän käännytys-asenteenne ja luottamuksen puute siihen että Jumala pelastaa kenet tahtoo on myös mainittu:

002.120
        YUSUFALI: Never will the Jews or the Christians be satisfied with thee unless thou follow their form of religion. Say: "The Guidance of Allah,-that is the (only) Guidance." Wert thou to follow their desires after the knowledge which hath reached thee, then wouldst thou find neither Protector nor helper against Allah.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe