Ihan aluksi selvennettäköön, että en tiedä olenko raskaana (tuskin olen, kun on niin aktiivisesti kauan yritetty lasta, eikä ole tärpännyt)...
Nyt tänään mulla on menossa kierron 20. päivä. Olen jo ainakin 3 päivää kärsinyt pahoinvoinnista (=etovasta olosta). Siis vatsassa kiertää, mutta oksennusta ei tule.
Nytpä siis tiedustelisin teiltä oikeasti lasta odottavilta, että missä vaiheessa teidän pahoinvointi alkoi? Alkoiko jo ennen ensimmäisiä poisjääneitä kuukautisia?
Missä vaiheessa muuten tiesitte olevanne raskaana ja millaisia oireita ilmeni?
Kiitti, jos joku vaivautuu vastaamaan =)
Raskauspahoinvoinnista
8
1142
Vastaukset
- minä
mulla alkoi viikkoa ennen ku kuukautiset jäi pois
- Katja
No, sittehän tämä teoriassa vois olla raskauspahoinvointia mullakin tämä huono olo, sillä seuraaviin menkkoihin on aikaa noin viikko.
Oliskohan tosiaan mahdollista kahdella ovulaation kieppeille ajoitetulla yhdynnällä tulla raskaaksi nyt, kun ei ole useammilla yrityksilläkään ennemmin tärpännyt...
No, ei tässä muuta ku odottelemaan ensin ens viikkoon, että tuleeko ne menkat sieltä vai ei.
Mutta tuo oli rohkaisevaa, että joku muukin on kärsinyt pahoinvoinnista ennen oletettuja menkkoja... Työkaverit kyllä sanoi myös, että kyllä nainen huomaa ennen kuukautisten poisjääntiä hedelmöityksen tapahtuneen (siis jos se on tapahtunut). - minä
Katja kirjoitti:
No, sittehän tämä teoriassa vois olla raskauspahoinvointia mullakin tämä huono olo, sillä seuraaviin menkkoihin on aikaa noin viikko.
Oliskohan tosiaan mahdollista kahdella ovulaation kieppeille ajoitetulla yhdynnällä tulla raskaaksi nyt, kun ei ole useammilla yrityksilläkään ennemmin tärpännyt...
No, ei tässä muuta ku odottelemaan ensin ens viikkoon, että tuleeko ne menkat sieltä vai ei.
Mutta tuo oli rohkaisevaa, että joku muukin on kärsinyt pahoinvoinnista ennen oletettuja menkkoja... Työkaverit kyllä sanoi myös, että kyllä nainen huomaa ennen kuukautisten poisjääntiä hedelmöityksen tapahtuneen (siis jos se on tapahtunut).joo meillä kans oli silleen et ainoastaan 2kertaa oltiin yhdynnässä ja toinen osui ovulaation paikkeille=) ja tärppäs!!! aiemmin eii tärpännyt vaikka oltiin useammin oltu yhdynnässä...
- minä
minä kirjoitti:
joo meillä kans oli silleen et ainoastaan 2kertaa oltiin yhdynnässä ja toinen osui ovulaation paikkeille=) ja tärppäs!!! aiemmin eii tärpännyt vaikka oltiin useammin oltu yhdynnässä...
ilmoittele että kuinkas sulla sitten kävi kun olet testin tehnyt!!! toivottavasti plussaat=)
- Katja
minä kirjoitti:
ilmoittele että kuinkas sulla sitten kävi kun olet testin tehnyt!!! toivottavasti plussaat=)
Tänään ei ole enää etonut, mutta nyt kipristelee alavatsaa... Saa nähdä, en ole kovin luottavainen raskauden suhteen, ku onhan meillä tuota yrittämällä yritetty eikä silloinkaan ole tärpännyt.
En viitsi tuhlata rahojani testiin tässä vaiheessa (ei kai se näytä plussaa kun vasta sitten, ku kuukautisten pitäis alkaa?),
mutta ilmoitan täällä sitten kun (jos) kuukautiseni taas ilmoittavat tulostaan joskus ens viikolla =/
- odottaja2
Mulal alkoi pahoinvointi kuudenne raskausviikon jälkeen eli kun postiivisen testin. Kuukautiset olivat reilun viikon myöhässä.
Onkohan sulla vatsatauti? - rv9+2
mulla alkoi pahoinvointi vasta jotain viikon sen jälkeen kun kuukautiset oli myöhässä.. koko ajan on vaan pahentunut kun oksennan ainakin sen 2 kertaa päivässä..
- sade
Pahoinvointi alkoi kun kuukautiset olivat kaksi viikkoa myöhässä. Menin vasta testiin kun ne olivat 18 päivää myöhässä ja se oli positiivinen. Iloinen yllätys. Taisi saada alkunsa yhdestä kerrasta. Ikää on jo 31 vuotta ja vauvaa olen salaa haaveillut jo pitkän aikaa. Isä ei tiedä ja ehkä en kerro, en aianakaan vielä. Nyt olen raskausviikolla kahdeksan. Onnea kaikille odottaville äideille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847