Minulla on ollut noin vuosi käytössä kaksi eri 4G puhelinta ja sopiva super, 4G:tä ei ole saatavilla oikeasti? Voiko vika olla simkorttissa? Työmaat ovat eri paikoissa Helsinkissa. Toimiiko teillä hyvin?
Sonera 4G Helsinki
1
180
Vastaukset
- takusetustakusetus
Hello . Samaa pas kaa täällä tampereen keskusta alueella . Toimii hyvin pätkittäin jos haluaa liikkuessa kuunnella esim suoratoisto musiikkia . Joka toisessa korttelissa toimii , ja joka toisessa ei . Kokeiltu kolmella eri 4g puhelimella . Lisäks asun ihan keskustassa ja kotona sisäpeitto on mallia E . Joten vi tun pas ka on verkko tilanne suomessa . Pas kaa saavat myydä muka hyvällä peitolla , no joo , pätkittäin . Ihan hyvin pärjäiltäisiin nmt verkoilla näiden tarjoajien touhuilla . Mutta olenkin pistänyt aivoni toimimaan tyylillä , vi tunko välitän . Saa tämä maa mun puolesta vaikka kus ta omiin muroihinsa . Mää muutan Thailand . Som moro .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052633Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1021755- 671525
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje161242Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221048- 81973
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe45949- 91924
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta120921Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta338836