Juopot ja koirat

Rva huolestunut

Minkä takia juoppojen pitää hankkia koiria? Karhuvuoressakin kaupan kulmilla juoppoporukassa aina koira mukana, Juomaksi saa varmaan olutta ja ruuasta en tiedä. Toisaalta jos on varaa olla kännissä jokapäivä, on myös varaa ostaa paljon koiranruokaa ko kö?

18

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohittaa muijan

      Juopot pitää hyvää huolta omista koiristaan.

      • opaskoira

        Koirat pitää juopoista huolta,ja taluttaa kusihousut kotiin.


    • Pois planeetalta

      Juopot ei ansaitse koiraa eikä vaimoa! Nappi ottaan jokaiselle tai kaasutettavaksi. Juopot on yhteiskunnan pohjasakkaa mamujen lisäksi.

    • Sanottua

      "Kansakunnan sivistyksen taso näkyy siinä, miten se kohtelee eläimiään."

      - Mahatma Gandhi

    • DeTee

      Koira saattaa miehen baariin ja baarista pois.

    • tietoa2

      Mikä erottaa karkkarilaisen juopon eläimestä?
      Jos eläin vajoaa jäihin, se kannattaa auttaa kuiville.
      Jos karkkarilainen juoppo putoaa jäihin, sitä pitää lyödä puoshakalla päähän ja hukuttaa se!

    • kar1

      Joku pikkupirihuora siellä koiraansa mukanansa roikottaa ja näyttää tissiä vanhoille ukoille kaljapalkasta.

      • Sivistys näkyy

        Sanottua.pitää muuten paikkansa kirjaimellisesti!


      • minä
        Sivistys näkyy kirjoitti:

        Sanottua.pitää muuten paikkansa kirjaimellisesti!

        Kyse on musta, tule sanomaa tää päin naamaa, koska tää on ihan paskapuhetta.


    • asko hirvonen

      Porokoirani sissi on usein humalassa.

    • Huomattu on

      Joku teinilikka siinä karhuvuoten torilla pyörii vanhojen paskanhajusten juoppojen jakorasiana sekä kiertopalkintona. Musta pitkäkarvainen koira aina mukana. Koira ja tyttöparka.

      • Karkkarilailen

        Kyllä, ei ole kummoinen tulevaisuus jos samaa rataa jatkaa.


      • Musti 2

        Toivottavasti ne paskanhajuset ukot ei pane sitä koiraa,luulevat vielä poikaystäväksi.


    • vuhvuhs

      Ehkä moni doku hommaa koiran siksi että se vahtii viinoja, ettei toinen holisti pääse varastamaan?

    • Vollotus

      Joskus ne juopot taitaa pitää parempaa huolta koirastaan/kissastaan, kuin itsestään.
      Ja löytyy näitä selviäkin ihmisiä, joilla huono asenne eläimiin ja kanssaihmisiin.
      Jos eläintä nähdään kohdeltavan huonosti, niin siitä on tehtävä ilmoitus viranomaisille.

    • keijokookojootti1

      Juopoilla ja muilla soskupummeilla on koiria koska sosku maksaa kotieläinten hoitamiskuluja. Aina siitä jää enemmän rahaa viinaan kun syöttää koiralle tähteitä.

    • Oikkeen

      Koirille ei Juoppoja olen samaa mieltä. Koira ei tykkää juoposta mutta juoppo koirasta.
      Koira ei tykkää välinpitämättömästä aivokuolleesta joka rohisee kuitenkin.
      Ei juoppoja koirille samaa mieltä.

    • Ko kö?

      Ihan aiheellinen murheenaihe, mutta mistä tiedät heidän päivä rutiininsa noin tarkkaan? Se porukka jonka minä tiedän, kävelyttää koiraa ja antaa sille myös ihan vettä ja koiranmakkaraa. Toisaalta, jos on itse osa porukkaa /tai siitä ulos potkittu, niin on varaa arvostella porukkaa täällä päivät pitkät ko kö?
      Ihan vaan tiedoksi, että monet ihmiset, jotka ei huolehdi itsestään, rakastavat ja huolehtivat eläimistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe