Syrjivä palsta. Ei perheeseen tarvita niitä lapsia ollakseen perhe.
Lapsettomien perheiden palsta?
4
149
Vastaukset
- Lapseton.
Niin, perhe se on myös lapsetonkin =)
- 1 + 1 = 2
No, perhepalstallahan tässä ollaan. Mikä on valituksen aihe.
- lampaita joka puolel
kysy LAPSIperheen etuuksista, bioVANHEMMAT, KASVATUS, LAPSETTOMUUS (halutaan lapsia yhyy), LASTEN saaminen, LASTEN suusta, LASTEN terveys, LASTEN vaatteet ja tarvikkeet, sijaisVANHEMMUUS, SUURPERHEET (eli pentuja lisää), UUSPERHEET (varmaan taas lapsiakin), yksin- ja yhteisHUOLTAJUUS, RASKAUS, piippolan vaarilla oolii taalo, hiiala hiiala hei, lapsia siellä lapsia täällä, joka puolella ää ää
nooh ehkä tarkoituksella lapsettomille perheille sopii tuo monikulttuuriset perheet -osasto. mukavaa päivää kaikille :)- kana sanoo kot kot
tai sitten tämä alue "Lapsettomuutta on sekä tahatonta että tahallista. Tällä palstalla voit kertoa tarinasi, auttaa muita tai pyytää neuvoa.". oli piilossa tuo "tahallista"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026