Mistä mahtaa johtua se, että teistä savonlinnalaiset välittyy täällä netissä aika julma ja järjetön kuva. Mikä mahtaa olla syynä ? Oleteko liian pian ja nopeasti joutuneet sieltä syrjäkyliltä Kaupunkiin,lehmät viety Tuotteelle sillon pienenä vaikka kuinka itkitte, ettei Sievää ja Mansikkia saa viedä, oma lemmikkipossu tapettu silmien edessä ? Mikä teitä vaivaa.. kipeita enemmän kuin direktiivit sallii, ja osastot jaksaa vetää. Mikä teillä on hätänä ?
Hurjaa luettavaa savonlinna-palstalla
4
1158
Vastaukset
- kkk
Todella huono provo...en vaivaudu edes kommentoimaan.
- aina
Kun ei edes ole provo. Mä ihan oikeasti ihmettelen mikä siellä painaa, kun jutut mitä täältä lukee, on aika järettömiä kautta linjan. Mä tiedän nuo syrjäkylät, lehmät ja siat siitä, kun itse kakarana kesiä siellä jossain viettäneenä näin itse noita tapahtumia, eivät siis ihan omasta päästä keksittyjä. Ja näkeehän sen, ettei ole edes ainut kertaisia kokemuksia, tuli kertalaakista hiljasta, ihan kuin olisi joku vanha kipeä muisto noussut monen muunkin mieleen. Joku teillä on hätänä, kollektiivinen tapahtuma, joka kaivertaa vielä vuosikymmenien päästä:kun sitä ei ole edes mietitty, saati että puhuttu. Helpompi ajaa mazdat päin, haukkua lähimmäisiä, luulla provoksi kuin miettiä miltä oikeasti tuntuu.
- aser
aina kirjoitti:
Kun ei edes ole provo. Mä ihan oikeasti ihmettelen mikä siellä painaa, kun jutut mitä täältä lukee, on aika järettömiä kautta linjan. Mä tiedän nuo syrjäkylät, lehmät ja siat siitä, kun itse kakarana kesiä siellä jossain viettäneenä näin itse noita tapahtumia, eivät siis ihan omasta päästä keksittyjä. Ja näkeehän sen, ettei ole edes ainut kertaisia kokemuksia, tuli kertalaakista hiljasta, ihan kuin olisi joku vanha kipeä muisto noussut monen muunkin mieleen. Joku teillä on hätänä, kollektiivinen tapahtuma, joka kaivertaa vielä vuosikymmenien päästä:kun sitä ei ole edes mietitty, saati että puhuttu. Helpompi ajaa mazdat päin, haukkua lähimmäisiä, luulla provoksi kuin miettiä miltä oikeasti tuntuu.
Milloin olet viimeksi nähnyt Savonlinnassa lehmiä?
Tietääkseni Savonlinna on kaupunki ja kesäisin vilkas sellainen. Sellainen asia kaihertaa, että näin myötätuntoisena ihmisenä harmittaa, kun muilla ei ole tämänlaatuisia maisemia ja ympäristöä. Toisaalta työttömyyttä on paljon ja kaupungin johto on perseestä.
- Mie
Johtuu varmaan siitä et kaikki savonlinnan Teinit on vallannu tän palstan.
Että ei vissiinkään kannata yleistää kaikkia savonlinnalaisia samanlaisiksi.
Kyllä tää on oikeesti aika helvetin täynnä itseensä täynnä olevia ihmisiä.....mutta silti oon täällä meitä "normaaleitakin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857