Mistähän sen tietää onko pikkuaivot menneet huonoon kuntoon?
aivot
8
1007
Vastaukset
- Läheisriippuva
että sitä ei ainakaan itse tiedosta koska ei ole aivoja joilla tiedostaa. Mutt jos senverran vielä toimii että ymmärrät vastauksen niin kysy raittiilta ystäviltäsi. Ja jos haluat maksaa niin mene tutkimuksiin.
Mielestäni monella juopolla on vähän yksinkertainen ajatusmaailmaseonkuinsamaapötköävaan ja päivästä toiseen toistuvaa ei sitä hyväkuntoisilla aivoilla jaksa kauaa katsella/kuunnella.
Miksi sitä muuten huolehdit?- sikarappiojomies
Noniinnäyttääolevanläheisriippuvillakinsamaa pätköäkokoelämä..
- Läheisriippuva
sikarappiojomies kirjoitti:
Noniinnäyttääolevanläheisriippuvillakinsamaa pätköäkokoelämä..
ja tiedätkö kenen vika se on joo holistinpa tietenkin.
En koskaan saanut elää omilla aivoillani vaan aina piti hiipiä ja alistua alkoholisti narsistin aivottomaan arkeen.
Nykyään elän alkoholisteista ja hyvin toimeentulenkin.
- sdfgdfsgsdf
alkaa muuttua huonommaksi, pikkutarkkoja liikkeitä käsillä ei enää hallitse, vapinaa.
- kyllä kulkee
Näitä aivojen osia voi elvyttää ja treenata tekemällä liikkeitä tai toimintoja jossa näppäryyttä tarvitaan.
Itse rummutan säännölliseti ja seuraan aikomaani komppia tarkasti...nyrkkeily voisi olla myös hyvä terpiamuoto,pingiksestä puhumattakaan! - ottopojan poika
kyllä kulkee kirjoitti:
Näitä aivojen osia voi elvyttää ja treenata tekemällä liikkeitä tai toimintoja jossa näppäryyttä tarvitaan.
Itse rummutan säännölliseti ja seuraan aikomaani komppia tarkasti...nyrkkeily voisi olla myös hyvä terpiamuoto,pingiksestä puhumattakaan!treenata kaikkia osa-alueita mutta järkevintä lie ettei tuhoa itseään.krapulaisen ajatus.
- Hessu
Käsittääkseni se aivojen osa on pääasiassa vastuussa tasapainosta ja motoriikasta yleensä, jos niillä osa-alueilla on ongelmia niin hakeudu tutkimuksiin, julkista kautta saat jonottaa vuoden. Yksityisellä puolella neurologille tutkimuksiin (100e), jos tarvetta jatkotukimuksiin päänkuvantamismenetelmin niin pään CT (tietokonetomografia) n.250E ja MRI(magneetikuvaus)n350E kelakorvausten jälkeen..
- Sami
No olen 34v mies ja käyttänyt melkein joka
päivä olutta/siideriä 16kpl 0,5l 4vuotta ja olin
Pulssissa magneetti kuvauksessa 7.10.2004 ja
ei löytynyt mitään,mutta pikkoaivojen tuho
merkitsee motoriikan huonontumista ja Ns.
katkokävelyä eli aivojen viestintä pelaa hitaasti
Mitä tulee hintaan niin maksaa yksityisellä
n.710E-kelakorvaus eli maksettavaa jää n.400E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025