Minkä kokoisia ja minkä merkkisiä muistikortteja olette saaneet toimimaan N-gagessa???
N-Gage muistikortit
Tuomas
6
801
Vastaukset
- åoooooo
512
- weru
512mb mullaki... Se vain väittäää siitä huolimmatta että kännyssä on muistia 490mb:tä
- heka
joo mulla on n gagessa Sandiskin 128mb muistikortti. siis MMC muistikortti. niitä saa melkee mistä vaan. ostin ite verkkokauppa.comista kesällä ja hyvin on toiminu.
- cczc
saa 1gigasiiki ainaki gigantist
- jokkkuvain
ei gageen saa ku korkeintaan sen 512mb kortin...
- mooipsi
jokkkuvain kirjoitti:
ei gageen saa ku korkeintaan sen 512mb kortin...
kyllä saa gigan kortteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869