MR. UNIVERSUM BOXEO EI OLE MIKÄÄN BODAUS- TAI HOMOKILPAILU!!!!
LAVALLE NOUSEE KAKSITOISTA SUURINTA, KAUNEINTA JA MACHOINTA NYRKKEILYTOIMIJAA. OHJELMASSA ON VIISI KIERROSTA:
- Varjonyrkkeily
- Unstailu (?)
- Ihmiskuula
- Kolmiloikka
- Pituuspaskannus (mennään kyykkyyn ja ponnistetaan, mittamiehenä Tuukka, jos menee liian sivuun sektorista niin samantien diskattu)
Kisa-asu on:
- Vaseliinilla öljyttynä, pelkät stringit jalassa
kilpailijat:
MATTI KELO, Keuruu
LARS DOLOMIEN, Pääsiäissaaret
VISA ERICKSON, Nyköping
REIJO KEMPPI, Myyrmäki
TUOMAS VÄHÄ-KÖYRI, Qatar Ten Pin Alley
MONNI (kaikki kierrokset käsihallintalaitteilla), Kymenlaakso
PENTTI "KEURUUN PENA" YLÖSJOKI, Keuruu
MAX JANKOVSKI, Riga
KAPELLIMESTARI TIMO T.A MERONEN, Säynätsalo
OLA PERKIÖMÄKI, Utsjoki
JARI VANNE, Pietari
JARI MÄNTYNEN, Huittinen
MR. UNIVERSUM BOXEO
3
168
Vastaukset
- pistarinäpit
Laitan kaikki rahani likoon Mr. Perspillun, eli Perkiönmäen sonnin, puolesta. Nuilla muilla käteennaurajilla ei ole jakoja pälvikaljujen Kuningasta vastaan.
- SENSEI ANDY
Gyogoron osallistuminen viime vuoden kisoihin tuoti pettymyksn. Mies ei pysynyt OSUMASEKTORILLAAN pituuspaskannuksessa sitten millään. Viivamies mittasi viivoitimella eiks jen kanssa 3m yli OSUMASEKTORIN!
- Anonyymi
SENSEI ANDY kirjoitti:
Gyogoron osallistuminen viime vuoden kisoihin tuoti pettymyksn. Mies ei pysynyt OSUMASEKTORILLAAN pituuspaskannuksessa sitten millään. Viivamies mittasi viivoitimella eiks jen kanssa 3m yli OSUMASEKTORIN!
Pera vie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043