Hei Tuntija! Olisin kovin kiitollinen jos katsoisit minulle tulevaan.
Ikää minulla on, mutta työelämää silti vuosia vielä. Kestänkö nuo vuodet kuntoutuen paremmaksi vai häämöttääkö pakollinen puolipäivätyö. Mieluusti olisin koko päivällä vielä muutaman vuoden. Eli mitenköhän työni menee, ja pärjäänkö tässä työssäni jota silti vuosia tehnyt. Kiinostaisi saanko tunnustusta, ja palkan nousua henkilökohtaista? Mitenkä muuten näet tuntijani raha-asiani alkavan mennä. Tuleeko jostain yllätystuloa?
Tuntijasi vain hänelle
4
93
Vastaukset
Hei
minä en millään ehdi tälle palstalle, ainakaan toistaiseksi. pahoittelen muita työkiireitä...
loppuviikosta otan yleensä aikaa tulkintojen kirjoittamiseen, siellä on nyt pieni jono parhaillaan.
voi hyvin ja muista ulkoilla luonnossa!
t. Keskiyö- holista.....
Kiitos! Ulkoilua kyllä lisännyt.
Hei
sanotaan sillä tavalla, että sinulla on ainakin jotakin työtä. mutta kotoa käsin voit myös tehdä askareita, mitkä helpottavat talouttasi.
kyllä sinä pystyt laskusi ja menosi maksamaan, tässä lähelläsi on myös lapsi jonka mukana tulee iloa.
onko joku asunut joskus luonasi, tai oletko joskus pitänyt "alivuokralaista"? vanhanaikaiselta tuo kuulostaa, mutta asumisen kanssa voisi olla jokin ylimääräinen ratkaisu mahdollinen. tai onko teillä mökki, mitä voi vuokrata?
sinä pärjäät rahan kanssa, koska osaat puhua ja kysyä. työasiassa sinua auttaa mies, jolla on ideoita. et ole aluksi hänen kanssaan samaa mieltä, mutta sitä kautta sinä saat taloudellista helpotusta.
en pysty näkemään numeroita, joten en voi puhua osa-aika työstä tai palkasta suoraan. mutta saat itsesi parempaan kuntoon, siinä on avain moneen ratkaisuun.
tästä ei varmaankaan ollut kovasti apua, mutta toivon sinulle hyvää mieltä ja laitan sinulle kynttilän palamaan.
t. Keskiyö- huolista kankea
Kiitos Paljon Tuntijani. Tuli hyvä mieli. Mukavaa syksyn jstkoa teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026413Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442337
- 952151
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382041Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311457- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131356Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3821237