Tämän palstan huumehörhöjen satuja kuunnellessa voi vaan ihmetellä onko sitä elämää ilman huumeita?
Täällä palstan vakiohörhöt huutavat huumeidenpuolesta aamusta iltaan ja illasta aamuun.Heidän jokapäiväinen tehtävänsä on julistaa huumemyönteistä ilosanomaa.Heidän toivemaailmassaan kaikki käyttäisivät huumeita jne.
Nooh onneksi se on vain pieni osa tämän maan ihmisistä, jotka sekaantuvat laittomiin huumeisiin ja syyllistyvät siinä samalla rikokseen.
Onko elämää ilman huumeita?
16
1540
Vastaukset
- nii
oon kyllä iha samaa mieltä. jokaisessa ihmisessä joka tekee rikosta asustaa itse SAATANA! sen takia henkilökohtaisesti huolehdin esimerkiksi liikennemerkkien asianmukaisesta putsaamisesta.
- Anonyymi
😅
Pelastit aamuni.
- dent
minun toivemaailmaani kuuluu se että kukaan ei kärsisi huumeista... sinun toivemaailmaasiko kuuluu se että kaikki huumeidenkäyttäjät kärsivät niistä?
valitettavasti se on helvetin suuri osa ihmisiä jotka käyttävät laillisia päihteitä ja joutuvat niiden takia hankaluuksiin.
on valitettavaa että monet ihmiset kärsivät passiivisesta tupakoinnista, että ihmiset ovat henkisesti tai fyysisesti riippuvaisia tupakasta ja heidän terveytensä kärsii savun sisältämistä myrkyistä.
on valitettavaa että monet ihmiset kärsivät alkoholin väärinkäytöstä, uhreina tai itse ongelmaisina. on myös valitettavaa että ihmiset aloittavat alkoholin käytön nuorempina ja nuorempina. on valitettavaa että alkoholilla on niin hyvä maine, eikä sen terveysriskejä tunnuta käsittävän.
tämän palstan vakio "huumevastaiset" (niin... en olisi sittenkään niin varma) huutavat täällä joka päivä laittomien päihteiden käyttäjien päätä pölkylle. he painottavat sitä että huumeet ovat laittomia, eivät niiden todellisa riskejä.- Sivustaseuraaja.
Ilman happea ei kukaan elä ilman huumeita elää - dent
Sivustaseuraaja. kirjoitti:
Ilman happea ei kukaan elä ilman huumeita elääihminen pystyy varmasti elämään ilman televisiota, radioita, autoja, lihaa, työtä, koulutusta, muita ihmisiä, tai kattoa pään päällä...
mikä on pointtisi?
(välimerkit muuten helpottavat lukemista) - Eki
dent kirjoitti:
ihminen pystyy varmasti elämään ilman televisiota, radioita, autoja, lihaa, työtä, koulutusta, muita ihmisiä, tai kattoa pään päällä...
mikä on pointtisi?
(välimerkit muuten helpottavat lukemista)Vai ovatko aivosi pehmentyneet?
Kyllä minä sain ainakin kaverin tekstistä varsin mainiosti selvää. - Peksi
Eki kirjoitti:
Vai ovatko aivosi pehmentyneet?
Kyllä minä sain ainakin kaverin tekstistä varsin mainiosti selvää.Vai ovatko aivosi pehmentyneet?
Kyllä varmasti dent:kin sai tekstistä selvää. Hän vain sanoi, että välimerkit helpottavat lukemista. Ymmärrätkö, mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että välimerkit helpottavat lukemista. Se ei tarkoita sitä, että välimerkkien olemattomuus tekee lukemisesta mahdotonta.
Pystyisit käyttämään aivojasi ajattelemiseen, ellei alkoholi olisi tuhonnut suurta osaa aivosoluistasi. - Mikke
Peksi kirjoitti:
Vai ovatko aivosi pehmentyneet?
Kyllä varmasti dent:kin sai tekstistä selvää. Hän vain sanoi, että välimerkit helpottavat lukemista. Ymmärrätkö, mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että välimerkit helpottavat lukemista. Se ei tarkoita sitä, että välimerkkien olemattomuus tekee lukemisesta mahdotonta.
Pystyisit käyttämään aivojasi ajattelemiseen, ellei alkoholi olisi tuhonnut suurta osaa aivosoluistasi.Vedä savuapina vaan sitä kannabista, kun et muuhun kykene.
- Mikke_ORIG
Mikke kirjoitti:
Vedä savuapina vaan sitä kannabista, kun et muuhun kykene.
Koitahan sinä rauhoittua. Kyllä minä ymmärrän, että sinua vituttaa se, kun minä olen töissä paikassa, jossa minut ja päihdepoliittiset mielipiteeni tunnetaan. Enkä ole saanut potkuja, vaikka minut tunnetaan. Vaikka tienaan enemmän kuin sinä. Se on vain, kuule, elämää.
Ongelmia ei kuitenkaan ratkaista sillä (ja niitä sinulla on paljon), että varastetaan toisen nimimerkki ja aletaan kirjoittamaan toisen nimissä paskaa. Tosin, pieni paskakasahan sinä vain olet tässä elämän pelissä, et paljon muuta... Siksi sinun on helppo ammentaa, itsestäsi. - Peksi
Mikke kirjoitti:
Vedä savuapina vaan sitä kannabista, kun et muuhun kykene.
Vaan enpä ole kannabikseen koskenut. Joten turhaanpa siellä nimittelet.
- Mikke
Mikke_ORIG kirjoitti:
Koitahan sinä rauhoittua. Kyllä minä ymmärrän, että sinua vituttaa se, kun minä olen töissä paikassa, jossa minut ja päihdepoliittiset mielipiteeni tunnetaan. Enkä ole saanut potkuja, vaikka minut tunnetaan. Vaikka tienaan enemmän kuin sinä. Se on vain, kuule, elämää.
Ongelmia ei kuitenkaan ratkaista sillä (ja niitä sinulla on paljon), että varastetaan toisen nimimerkki ja aletaan kirjoittamaan toisen nimissä paskaa. Tosin, pieni paskakasahan sinä vain olet tässä elämän pelissä, et paljon muuta... Siksi sinun on helppo ammentaa, itsestäsi.Vai kuvitteletko olevasi ennustaja?
-Vaikka tienaan enemmän kuin sinä.-
Näetkö savuapina jo harhoja sieltä savuverhon takaa? - Työläinen
Mikke_ORIG kirjoitti:
Ongelmia ei kuitenkaan ratkaista sillä (ja niitä sinulla on paljon), että varastetaan toisen nimimerkki ja aletaan kirjoittamaan toisen nimissä paskaa. Tosin, pieni paskakasahan sinä vain olet tässä elämän pelissä, et paljon muuta... Siksi sinun on helppo ammentaa, itsestäsi.Viitsitkö kertoo mulle paljo mä tienaan ku ei jaksas millä mennä tsiikaa noita veropapruja.
Kerro mun vuositulot ni katsellaan mites lähelle menee sun arvailujas.Toiseks kerro omat tulos ni saadaan jotain naurun aihetta tähänkin iltaan. - Naapurin_äijä
Työläinen kirjoitti:
Viitsitkö kertoo mulle paljo mä tienaan ku ei jaksas millä mennä tsiikaa noita veropapruja.
Kerro mun vuositulot ni katsellaan mites lähelle menee sun arvailujas.Toiseks kerro omat tulos ni saadaan jotain naurun aihetta tähänkin iltaan.Kuokin tässä välissä, pahoittelen!
Vaikutat olevan hyvin varma siitä, että sinun yhteiskuntakelpoisuutesi on korkeammalla tasolla kuin tämän palstan kannabismyönteisellä vakiokirjoittajalla?
Uskot siis siihen harhaan, jossa jokainen vesipiipun nähnyt on poikkeuksetta limainen syrjäytynyt huu-uumehörrrrhö, jonka ainoa tulo on toimeentulotuki?
Jos näin on, menet melkoisen lankaan. Todellinen kieltolakipropagandan uhri. Harhan uhri.
Naapurin äijä
h u u m e v a s t a i n e n
- hampun kotikasvatuksen puolesta
- Nimimerkki Nolla
Elämää on sekä ilman huumeita että niiden kanssa. Kumpikin omanlaistaan omine hyvine ja huonoine puolineen. Puhun nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä käyteltyäni aikani ja valitsemalla lopulta pitkin hampain keskiluokkaisen elämän (tai oikeastaan olisin sisällyttänyt satunnaiskäytön siihenkin mutta tuo sormuksenkantajani oli asiasta vähän eri mieltä...)
Itseasiassa on aika vahingollinen ajatus jos mielletään että elämä loppuu huumeiden käyttöön. Se on jälleen näitä itseään toteuttavia ennustuksia joita ei pitäisi tehdä.
Niissä maailmankolkissa joissa meidän "huumeemme" ovat osa toimivaa kulttuuria ei niistä aiheudu läheskään yhtä paljon ongelmia kuin täällä. Syykin on selvä: Kaikki tietää miten asiat ovat ja kulttuuri on mukautunut ongelmia ratkovaksi kuten asian pitäisikin mennä.
Elämä on paras huume; muista kuitenkin että kaikki huumeet tappaa. - haha
Mua ei ainakaan kiinnosta mitä muut tekevät itsellään ja omalla elämällään. Sen verran voin paljastaa että kun 'huumeet' astuivat elämääni, on se sen jälkeen ollut paljon kiinnostavampi ja moniulotteisempi kun ikinä ennen. Elämäni tärkein asia kun on hyvä olo. Ei kukaan tietoisesti halua itseään vahingoittaa...
- Narc
Palstan vakioskitso jälleen uudella nimimerkillä jauhamassa samaa p-aa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778