Nyt on kyse yrityksen autosta. Miten on mahdollista että Trafi ottaa osoitetiedot (1.3.2014 alkaen) YTJ:ltä jolla on 20v vanhat osoitetiedot.
olen muuttanut 4 kertaa tämän 17v aikana ja nyt tuli trafilta maksumuistutus maksamattomasta verosta ja tietenkin auto käyttökiellossa, en ole saanut alkuperäistä laskua mutta nyt jostain syystä posti oli kääntänyt muistutuksen oikeaan osoitteeseen. jos poliisi olisi pysäyttänyt minut esim eilen olisi kilvet lähteneet .Miten on mahdollista tämän päivän suomessa tai toisaalta kun ajattelee tämän päivän menoa niin näinhän se pitää mennäkkin, saadaan ylimääräisiä maksuja tälläkin muodolla.
Ajoneuvovero / Trafi
sarita5
3
131
Vastaukset
- Huntaerd
Yrityksen muuttuneet yhteystiedot pitäisi välittömästi ilmoittaa PRH:lle, jolloin ei YTJ:sä olisi vanhentuneita yhteystietoja...
- Huntaerd
Yrityksen muuttuneet yhteystiedot pitäisi välittömästi ilmoittaa PRH:lle, jolloin ei YTJ:sä olisi vanhentuneita yhteystietoja...
- Parhaat ahtimet
ja pitää muista ilmoittaa ahtimien määrä ja tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833