Uutisissa kerrottiin että venäläinwen nainen on pidätetty parituksesta epäiltynä, paritettuja naisia on ollut kuulemma useita satoja. Jos toiminta on laitonta niin miten sen on annettu jatkua pari vuotta? Ja miten se nyt on sitten kiellettyä kun pääasiassa naisen ruumista ja naisen antamaa seksipalvelua myydään ja välitetään
sekä televisiossa että "miesten lehdissä"? Esim. Sub tv ja sex´teevee mainostavat naisia puhelinnumeroineen ja välittävät ryhmäseksiin "kolmatta" pyörää ja "runsaasti seksiin suostuvia naisia tässä numerossa:..." Eikö seksin kauppaaminen ole laillista koska sitä julkisissa viestimissä markkinoidaan?
ei kai seksikauppa laitonta ole?
2
277
Vastaukset
- kummastuttaa
Ei ole laitonta, tässäkin tapauksessa rikos on tapahtunut vain siltä osin kuin saadaan selville miten parittaja oli saanut lähetystön asunnot käyttöönsä. Itseään kaupittelevat naiset eivät ole rikollisia eivät myöskään ne perheenisät tai virkamiehet jotka ovat naisia ostaneet tai siis "seksistä" maksaneet. Minua ihmetyttää asiassa vain se, että ketkä miehet ovat niin vaatimattomia että jopa venäläinen ruumis kelpaa tuohon tarkoitukseen. Seksiähän luulisi jokaiselle olevan ihan kotikutoisenakin tarjolla.
- T. Tuhma
Ei itsensä kauppaaminen ole laitonta, mutta parittaminen taas on. Myös huoneen pitäminen sek-
siin tai seksi-ilmoitusten julkaiseminen tai häi-
ritsevä itsensä myyminen kadulla on laitonta.
Poliisilta on taas paljon järkevämpää seurata
toimintaa pitkänkin ajan, niin mahdollisesti saa-
daan kiikkiin hierarkian yläpäätäkin, kuin käryttää yksi onneton nainen, joka ei saa teosta mitään rangaistusta. Niin huumerikollisuudessa,
kun prostituutiossa liikkuu isot rahat ja te-
kijät ovat ammattilaisia. Parempi iskeä koko
ketjuun, kuin vain yhteen ketjun loppupään onnet-
tomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027