vähän kumma juttu

eronnut m

Nimittäin eräs samassa pihapiirissä asuva puolituttu rouva ilmoitti haluavansa puolukoita poimimaan, voisinko lähteä kyyditsemään ja tietenkin myös poimisin minäkin.
Ajeltiin sitten lämaastoon ja puolukoita olikin mukavasti, mutta pian rouva sanoi haluavansa kiivetä puuhun ja alkoi kin kiivetä tuollaiseen lipputangon paksuiseen mäntyyn, kiipeäminen tapahtui siten, että puu oli kunnolla jalkovälissä ja jalat tiukasti ympärillä.
Kiipeäminen tosin pysähtyi jo alle metriin ja rouva jäi paikoilleen autuas ilme kasvoillaan, pientä- oih auh voihkintaakin kuului ja hetken kuluttua rouva lähes putosi maahan.
Tajusin tietenkin mitä tapahtui ja ilmoitin, että sait orgasmin, jolloin rouva alkoi puhua, että hänellä on kauheat halut, mutta et saa koskeakaan häneen ja itsetyydytys on heiltä kielletty, siitä joutuu tulijärveen, mutta eihän tämä ollut itsetyydytystä- eihän..
Myönsin, että ei ollut, se vaan tuli kuin vahingossa ja hän ilmoitti olevansa hyvin helpottunut.
Puolukoitakin saimme ja rouva toisti kiipeilyt vielä pari kertaa, kun sopiva puu löytyi, sekä kehui miten ihanaa nautintoa siitä saa.
Olihan sitä kiva katsellakkin, kun nainen nauttii ja tilanne muutenkin hyvin kiihottavaa.

3

8716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirveä Hospodar

      Oisit työntänyt henkilökohtaisen puuseipääsi rouvan pyllyreikään!

    • sanon vaan

      Et ilmeisesti ole uskovainen, jos olisit lukenut raamattua niin tietäisit, että on syntiä jättää kiimainen nainen pulaan.

      Se sanotaan selvästi raamatussa.

      • eronnut m

        Mutta se nainen on uskovainen, vieläpä lahkolainen, naimisissakin, jäi sanomatta.
        Tulkitsevat raamattua omalla tavallaan, aika hurjia juttuja siten aikaansai, sen tulin myöhemmin huomaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe