Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Cybergun Thompson M1A1 8,4V mitkä kuulat

hevonen3

oon ostamassa Cybergun Thompson M1A1 8,4V en tiä onks hyvä mut mitkä kuulat kannattaa käyttää siihe

5

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autisti ankka

      älä osta josse on se horoairsoftin 90e tomppa

      • hevonen3

        miks


    • Autisti ankka

      Koska se on kokonaan paskaa muovia ja siinä tuskin edes on rataslaatikkoa. Ts jos jotain hajoaa et ikinä saa mistään mitään varaosaa siihne muualta kuin toisesta hajonneesta aseesta

    • omglolxD

      no ja jos nyt satut olemaan niin tyhmä että sen ostat niin sitten 0.12g kuulia että jotain saa lähtemään piipusta. Mutta oikeasti se on täysi lelu. Mieti nyt kun rumpulippaallinen täynnä 0.12g jotka lähtee tuuleen heti kuin piipusta ulos pääsee, jos edes pääsee. Säästä joku 50€ ja osta taiwangunista CM M4/AK (metallinen)

      Miksiköhän ihmeessä joku tuollainen thompson korvasi famas f1... olin juuri ajatellut että voisi hankkia sellaisen... olisikohan jossakin proairsoftin liikkeessä vielä niitä varastossa... tuskin ne heitetään turhaan poiskaan :D taiwangunissa se on jopa kalliimpi kuin Proairsoftissa ja ihan sama ase... Tosin nyt kun miettii niin sen famasin hinnalla saisi metallisen AK/M4 Cymalta...

    • Advisor

      Nyt vittu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe