Sää Dubaissa syyslomalla

Dubaihinsyyslomalla

Ollaan lähdössä syyslomalla viikoksi Dubaihin (lokakuun viimeinen viikko). Hieman mietityttää tuo sää, millaisia lämpötiloja on lokakuun lopussa. Onko liian kuuma lapsille? Pystyykö olemaan paljon ulkona altailla vai pitääkö pysytellä sisätiloissa?

6

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukavan lämmintä, mutta pääsääntöisesti ei enää hikisen kuumaa ja tukalaa.

• lokki1

30-35c

• mikkin

35 asteen paikkeilla on ilmalämpötila, vesikään ei viilennä, merivesi lokakuussa vielä 30 asteista. Sisätiloissa (ostoskeskukset) on viileää, joten nopeasti saa flunssan ellei pidä pitkähihaista mukana. Mutta mukavaahan se on, kun on lämmintä eikä tarvitse syyssateissa rämpiä.

• vakiokävijä

Eipäs liioitella!

• toinen vakiokävijä

ei ole liioittelua, paitsi tuo pitkähihainen.

• milla 61

Olen ollut kerran syyslomalla. Minun makuuni vielä liian kuuma, mutta menetteli.
      Paikalla seistenkin hiki valui norona, mutta eihän sielläkään ole vakiosäät, voivat vaihdella paljonkin.
      Suosittelen menemään uimarannalle Open beachille tai Jumeirah beachille. siellä käy tuulenvire eikä ole niin kuuma kuin altaalla. Altaalla en jaksaisi kyllä silloin olla. Taksilla mukavasti Open beach, eikä maksa paljon.
      Open beach on ilmainen, Jumeirah beach maksaa 5 aed per nenä, eli noin euron. Ja siellä on naisten ja lasten päivä kerran viikossa.
      Open beachille pääsee aina. Se on suosikkini. On myös Mamzar park,. mutta en pitänyt siitä pitkien kävelymatkojen vuoksi. Se on myös maksullinen ja sielläkin on kerran viikossa päivä jolloin ei kannata yrittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe