Sagamar

Syyskaunokki

Toteutuuko suunnittelemani kiinteistökauppa piankin ja onnistuneesti.
Tekevätkö miesystävän lapset kiusaa suhteellemme olemalla aina meidän kanssa,ovat jo aikuisia,vai onko miesystäväni exä,heidän äitinsä jotenkin puhunut heille pahaa minusta.
Saammeko olla kahdestaan piakkoin,yhteistä aikaa kaipaan paljon,nimenomaan kahdenkeskistä aikaa.
Ostammeko yhteisen kodin ja menemme naimisiin lähivuosina.
Voinko jäädä työstä kotiin ennen eläkeikää,on kaikenlaisia kolotuksia.
Löytääkö nuorimmaiseni oman työnsä ja tiensä elämässä.

2

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinteistökauppa.
      Tässä on juuri nyt jotain että tilanteen annetaan jotenkin olla johtuen joko siitä että ei käytetä hyväksi keinoja joita voisi käyttää tai ilmassa on epäonnistumisen tunnetta jotenkin. Jos suunta on huono niin on vaikeami nähdä tulosta. sitten on myös menetyksiä ilmassa kun katson tätä hetkeä, johtuen kreatiivisesta puolesta ja /tai kun haluaa asioiden menevän eteenpäin. ohje tähän: taas sama eli kreatiiviseen puoleen on keskityttävä, ehkä on vaihtoehtoa tulossa mikä on suotuisaa,joko uutisia tai aavistuksia jostain mahdollisuudesta.

Miesystävän lapset.
      Luulen että lasten äitillä on jotain mielessä kyllä, kuin olisi puhunut jotain, asioista jotka ovat harhaanjohtavia, petollisia jollain tapaa, ehkä itsekkäisiin saavutuksiin. Ehkä se vaikuttaa epäilyksiin suhteen laadusta, jos ymmärrän oikein, että jotain on luettavissa ja näkyy päälle, ehkä ovat saaneet tällaisen kuvan. Ohje; On vain oltava rohkea tässä tilanteessa ja luotettava siihen mitä tuntee sisällään, sanoin tai teoin päästäkseen kaiken yli, jättää henkilö/ henkilöt taakseen. En osaa sanoa kahdenkeskisestä ajasta, näkyy että se on aika tiukassa. Siihen tapahtuu jokin muutos myöhemmin.

Lähivuosina yhteinen koti ym
      Näkyy että menneisyyden asiat tulevat pinnalle jotka vaikuttavat päätöksiin uudesta suunnasta johtuen epäoikeudenmukaisista tilanteista. Tästä tulee jokin aivan uusi pohja taloudellisesti. Naimisiinmeno on suotuisin vuoden sisällä, jos se tulee tapahtumaan lähivuosina. Mutta sen jälkeen näkyy niinkun asiaan ei paneuduta. Tästä kolmas vuosi niin mahdollisuudet paranevat muutto-ja kotiasioissa ja neljäs vuosi niin asiat ovat onnellisessa muodossa koti-ja perhe-elämässä.

Jäädä kotiin ennen eläkeikää.
      En usko että olet työelämässä loppuun asti vaan valitset tien olla kotona, mikä on levollisempi ja paras vaihtoehto sinulle.
      Nuorimmainen.
      Löytää tien missä kasvaa ja kehittyä ja mistä on tehnyt valinnan.

• Syyskaunokki

Kiitos sinulle,nyt näyttää siltä,että vuokraemäntä myy tämän asunnon,jossa nyt asun ja joudun etsimään uuden kodin.Ilmeisesti emme vielä sitten muuta yhteen.
      Mukavaa syksynjatkoa sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe