uusia malleja

nesurissan

Eli Renault on pistänyt uusia malleja ladasta näytille moskovan autonäyttelyyn. Mahtaakohan tulla suomen markkinoille?

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanto.

      Ei tule. Suomen markkinoille on aivan turha tuoda Ladan tasoisia köyhien autoja. Meillä vaaditaan laatua, luotettavuutta ja pitkäikäisyyttä, joita ominaisuuksia ei Ladasta löydy.

      • ladamiäs

        Minä voisin vaihtaa takavetoisen Helkamani (jostakin pimeältä -70 luvulta ja ainoan kulkupelini) ihan mihin tahansa Ladaan. Täytyy vain ihailla Teitä oikeita duunareita, jotka joka ikinen arki lähdette Ladalla nostamaan Suomea suosta. Länsikotterolla se ei olisi mahdollista ... liian paljon vikoja, huolta ja murhetta.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Minä voisin vaihtaa takavetoisen Helkamani (jostakin pimeältä -70 luvulta ja ainoan kulkupelini) ihan mihin tahansa Ladaan. Täytyy vain ihailla Teitä oikeita duunareita, jotka joka ikinen arki lähdette Ladalla nostamaan Suomea suosta. Länsikotterolla se ei olisi mahdollista ... liian paljon vikoja, huolta ja murhetta.

        Ei tarvitse vaihtaa. Jos haluat Ladan murheiksesi, saat minun Ladani vaikka ilmaiseksi. Olen korjannut sitä monella tonnilla joka vuosi ja silti joudun tekemään kaikki viinakaupan ja sosiaalihuollon reissuni julkisilla. Eipä toisaalta tarvitse hävetä Ladaa, kun kukaan ei näe sitä.


      • Runko.
        Kanto. kirjoitti:

        Ei tarvitse vaihtaa. Jos haluat Ladan murheiksesi, saat minun Ladani vaikka ilmaiseksi. Olen korjannut sitä monella tonnilla joka vuosi ja silti joudun tekemään kaikki viinakaupan ja sosiaalihuollon reissuni julkisilla. Eipä toisaalta tarvitse hävetä Ladaa, kun kukaan ei näe sitä.

        Kiitos tarjouksesta ! Olenkin tottunut saamaan kaikki ilmaiseksi. Mitäs muuta rahaton, alkoholisoitunut ja työtön voisi ? Sossu on ollut suurin yksittäinen lahjoittani. Sitten tulevat leipäjonut, pelastusarmeija ja kirkon ulkomaanapu. Mahdoiko kuitenkaan olla tosissasi tuon lahjoituksen kanssa ... puhutaan kuitenkin minun mittakaavassani jo utopistisen suurista summista.


      • Kanto.
        Runko. kirjoitti:

        Kiitos tarjouksesta ! Olenkin tottunut saamaan kaikki ilmaiseksi. Mitäs muuta rahaton, alkoholisoitunut ja työtön voisi ? Sossu on ollut suurin yksittäinen lahjoittani. Sitten tulevat leipäjonut, pelastusarmeija ja kirkon ulkomaanapu. Mahdoiko kuitenkaan olla tosissasi tuon lahjoituksen kanssa ... puhutaan kuitenkin minun mittakaavassani jo utopistisen suurista summista.

        Ilman muuta. Juttelin muutaman kommunistitoverini kanssa ja hekin lahjoittaisivat sinulle omat Ladansa. Siinä riittää sinulle hitsaamista ja remonttia moneksi vuodeksi. Minä keskityn Ladan aiheuttaman häpeän jälkeen kokonaan harrastuksiini eli Putinin tukemiseen ja juopotteluun yhteiskunnan tuella. Miksi käydä töissä kun meille ladisteille suorastaan tyrkytetään kaikkea tukea sosiaalihuollon luukulta. Meidän slummialueella alkavat Ladat muutenkin vähentyä, kun viina ja korkea ikä verottavat ladisteja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe