Täällä on tarjolla nuori 28 vuotias nainen jota kyllä pidetään 20 vuotiaana ulkonäkönsä puolesta :) olen siro mutta muodokas nainen. minä etsin palkallisia töitä rohkeista kuvauksista ja kenties aikuisviihde puolesta? :) webcam hommia voin tehdä ensikuusta alkaen kun on oma asunto ja elän yksin.
Tahtoisin siis että minuun otetaan yhteyksiä jos tarvitaan rohkeisiin kuvauksiin niin voimme neuvotella asioista.Tarvitsen rahaa jo tässä kuussa. Olen valmis vaikka mihin, mutta toki minullakin on "ehtoni" joita tahdon toteuttaa hommissa kun teen mallinkeikkaa näissä rohkeissa jutuissa ja puhun niistä sähköpostissa.
Jos siro, muodokas, pienikokoinenkin kenties suloikseksi ja seksikkääksi mainittu ainakin nainen kelpaa kuvauksiin niin voin tulla toki :) sovitaan vain ehdot ja palkkaukset.
Savonlinna on asuinpaikkani.
[email protected] odotan innolla yhteyden ottoja.rahantarve on uusi ja tahdon lisää"oppimista"kameran edessä.olen kuvannut vain itse rohkeita videoita itsestäni. :)
aikuisviihde yms.rohkeisiin kuvauksiin tarjolla nainen ;)
4
412
Vastaukset
- totuuden torvi
- perhosenkokoinen
totuuden paskatorvi joka olet minuun katkeroitunut etkä viitti naaman edessä sanoa mikä riivaa ole vaiti että pääset näile sivuille jatkossakin koska toi sun häiriköinti on ilmoitettu poliisillekkin jo. kerroin poliisille kaiken mitä kirjoititt linkin laitoin keskusteluihin ja sanoin että kunnianloukkaus kriteerit täyttyy.tahdon rikosilmoituksen tehdä.poliisi löytää sinut kyllä vaikka netissä minua kiusaatkin.
- perhosenkokoinen
saanpa tehdä näit ilmoja rauhassa kun sulla menee oikeudet tulla koko sivuun vielä.
PS ETSIN EDELLEEN TÖITÄ JA JOO VÄITTÄÄ TOI NUIJA MITÄ VAIN OLEN NORMAALI NAINEN JA SAIN JO KAKSI KEIKKAA.
sinulle totuuden paskatorvi, olet kateellinen minulle jostain.et halua että saan mallitöitä.luovuta koska olet epäonnistunut!
kirjoitan nyt omalla profiililla...kuten näette...olen nainen...vaikka toi mikä onkaa totuuden torvi sanoi et oon transu mies ja vaikka mikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1531222Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501082Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862