Täällä on tarjolla nuori 28 vuotias nainen jota kyllä pidetään 20 vuotiaana ulkonäkönsä puolesta :) olen siro mutta muodokas nainen. minä etsin palkallisia töitä rohkeista kuvauksista ja kenties aikuisviihde puolesta? :) webcam hommia voin tehdä ensikuusta alkaen kun on oma asunto ja elän yksin.
Tahtoisin siis että minuun otetaan yhteyksiä jos tarvitaan rohkeisiin kuvauksiin niin voimme neuvotella asioista.Tarvitsen rahaa jo tässä kuussa. Olen valmis vaikka mihin, mutta toki minullakin on "ehtoni" joita tahdon toteuttaa hommissa kun teen mallinkeikkaa näissä rohkeissa jutuissa ja puhun niistä sähköpostissa.
Jos siro, muodokas, pienikokoinenkin kenties suloikseksi ja seksikkääksi mainittu ainakin nainen kelpaa kuvauksiin niin voin tulla toki :) sovitaan vain ehdot ja palkkaukset.
Savonlinna on asuinpaikkani.
[email protected] odotan innolla yhteyden ottoja.rahantarve on uusi ja tahdon lisää"oppimista"kameran edessä.olen kuvannut vain itse rohkeita videoita itsestäni. :)
aikuisviihde yms.rohkeisiin kuvauksiin tarjolla nainen ;)
4
376
Vastaukset
- totuuden torvi
- perhosenkokoinen
totuuden paskatorvi joka olet minuun katkeroitunut etkä viitti naaman edessä sanoa mikä riivaa ole vaiti että pääset näile sivuille jatkossakin koska toi sun häiriköinti on ilmoitettu poliisillekkin jo. kerroin poliisille kaiken mitä kirjoititt linkin laitoin keskusteluihin ja sanoin että kunnianloukkaus kriteerit täyttyy.tahdon rikosilmoituksen tehdä.poliisi löytää sinut kyllä vaikka netissä minua kiusaatkin.
- perhosenkokoinen
saanpa tehdä näit ilmoja rauhassa kun sulla menee oikeudet tulla koko sivuun vielä.
PS ETSIN EDELLEEN TÖITÄ JA JOO VÄITTÄÄ TOI NUIJA MITÄ VAIN OLEN NORMAALI NAINEN JA SAIN JO KAKSI KEIKKAA.
sinulle totuuden paskatorvi, olet kateellinen minulle jostain.et halua että saan mallitöitä.luovuta koska olet epäonnistunut!
kirjoitan nyt omalla profiililla...kuten näette...olen nainen...vaikka toi mikä onkaa totuuden torvi sanoi et oon transu mies ja vaikka mikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124600MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912366Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5671800- 91503
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3958