Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

aikuisviihde ja rohkeisiin kuviin valmis kaunis nainen täällä...

perhosenkokoinen

Täällä on tarjolla nuori 28 vuotias nainen jota kyllä pidetään 20 vuotiaana ulkonäkönsä puolesta :) olen siro mutta muodokas nainen. minä etsin palkallisia töitä rohkeista kuvauksista ja kenties aikuisviihde puolesta? :) webcam hommia voin tehdä ensikuusta alkaen kun on oma asunto ja elän yksin.

Tahtoisin siis että minuun otetaan yhteyksiä jos tarvitaan rohkeisiin kuvauksiin niin voimme neuvotella asioista.Tarvitsen rahaa jo tässä kuussa. Olen valmis vaikka mihin, mutta toki minullakin on "ehtoni" joita tahdon toteuttaa hommissa kun teen mallinkeikkaa näissä rohkeissa jutuissa ja puhun niistä sähköpostissa.

Jos siro, muodokas, pienikokoinenkin kenties suloikseksi ja seksikkääksi mainittu ainakin nainen kelpaa kuvauksiin niin voin tulla toki :) sovitaan vain ehdot ja palkkaukset.
Savonlinna on asuinpaikkani.

[email protected] odotan innolla yhteyden ottoja.rahantarve on uusi ja tahdon lisää"oppimista"kameran edessä.olen kuvannut vain itse rohkeita videoita itsestäni. :)

2

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden torvi
    • Agnetha

      Sama feikki useilla osoitteilla... Aikuisviihdettä, poseerausta...välistä taas normi mallintöitä. Mikä hiippari tämä oikeen on? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe