Ilmoittelinkin jo tos aikasempaa et etsin kahdelle hamsulle kotia. Otin ne koska ne olivat eläinkaupas äksyjä eivätkä todellakaan olleet käsiteltävissä. Siksi ne olivat joutumassa käärmeen suukkiin. Halusin antaa niille vielä tilaisuuden. Nyt ne ovat käsikesyjä!=)
-Molemmat ovat tyttöjä.. n.vuoden ikäisiä(en ole asiasta ihan varma).
-Asuvat Hesas.
-värit soopeli ja creme...
-syyrialaisia
-tavarat tulevat mukaan
-hinta neuvoteltavissa
-ottakaa miel. minuun yhteyttä, kuin että
kysymyksiä nettiin.
-044-5454858
Kiitos!
kiltit hamsterit etsii kotia!!!!!!!!!!!!!
minttu
5
276
Vastaukset
- Kaihoisa
Taisinkin jo vastata tuohon alempaan ilmoitukseesi, mutta todella harmillista että asut niin kaukana.
Itse asun täällä Kaarinassa eikä minulla ole autoa käytössäni. Muuten olisin jo monta päivää sitten tullut ostamaan ne hamsterit.- minttu
No voi harmi...
=(
- Kiinnostunut
eli mikä on tilanne?
- minttu
Heips!
Juu, ei ne ole vielä menneet.. kumpikaan.
Laita viestiä mun numeroon
044-5454858
ni jutellaan sit lisää..
ok.. ku en pääse joka päivä nettiin, niin tää on hiukan hankalaa.
=)
- k6es4i
853yhr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084751Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293473No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361463
- 381276
- 141182
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv211107- 271068
- 1641060