Olen syönyt säännöllisesti e-pillereitä enkä ole unohtanut yhtäkään. Viime kuukautiset olivat melko niukat ja niiden loputtua muutaman päivän päästä tuli pari päivää rusehtavaa tuhruvuotoa, sama homma sitten taas viikon kulutta. Mitään ns. välivuotoja minulla ei ole koskaan ennen ollut. Voinko syy ollakin että olisin raskaana? Millaisia "pilleriraskaudet" ovat? Kiitos :)
Pilleriraskaus?
3
2027
Vastaukset
- äitikö??
joo eli mulla aivan sama tilanne..viime menkat tuli mut oli tosi niukat ja yleensä vuodan viikon niin nyt vain 4pv ja valkovuotoa tulee tosi paljon ja alavatsaan nipistää välillä. aamusin välillä huono olo ja joskus iltasin mut hei mä syön pillereitä enkä kans oo yhtäkään unohtanut, joka päivä samaan aikaan ottanut, mutta nyt mua kaikista eniten vaan pelottaa et mitä vaurioo e-pillerit on tehny jos oon raskaana kun onhan niissä aika paljon hormoonia, huomenna pitäis soittaa neuvolaan, mutta tsemiä sulle!
- CarinA
Kerro sitten mitä neuvolassa sanottiin siitä kuinka vaarallista on syödä pillereitä mikäli sattuisikin olemaan raskaana.
- Pallero
Heippa!
Mun raskaus alkoi, vaikka söin pillereitä, yhtään unohtamatta.. Epäilin raskautta kun menkkoja ei vain tullutkaan ja tein testin joka oli positiivinen. Lääkärit sanoivat että silloinen lääkitykseni olisi ehkä vaikuttanut pillereiden tehoon, mutta nyt käydessäni äitipolilla lääkäri kertoi ettei tuolloin syömäni kortisoni vaikuta pillereihin.. eli syytä raskauden alkuun ei tunnu löytyvän.. Toki olen lapsesta haaveillut jo useamman vuoden, joten iloinen asia tämä vain minulle oli, ja nyt (rv19 6) odotamme mieheni kanssa jo innolla uutta tulokasta.. :) Raskaus on edennyt hyvin, pillereistä ei ole tullut mitään haittaa..
Että näin meillä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774