Onpas tosi herkullisia, pehmeitä ja rapeita nämä Pesolan leipomon pizzaleivät vai millä nimellä niitä voi kutsua.
Ei tavallinen pizza ole mitään verrattuna näihin pizzaleipiin.
Pesolan leipomon pizzaleivät ?
4
852
Vastaukset 4
- ldkfjldfjl
Jaa, millois sellaisia tullut? Käynyt suht'usein leipomossa leipäostoksilla aina Kaustisella pistäytyessä, mutta pizzaleipiä en ole nähnyt...
- kotileipuri
Pizzaleivät, jos niitä voi sellaiseksi kutsua, niin ne on kooltaan n. 7x17cm kokoisia ja päällä pizza täytettä, jossa on tomaattipyrettä, kinkkua, ananasta, juustoa.
En tiedä mitä leipää käyttävät, mutta maultaan vaikutti patonkimaiselta.
Pesolan leipomossa tulee käytyä joskus kahvilla ja ei niitä pizzaleipiä siellä aina ole tarjolla, mutta silloin kun on, niin yleensä tulee kahvin kanssa sellainen syötyä.
On hyvä hiukopala, kun suolaisen nälkä yllättää.
On myös tosi edullinen kahvipaikka tämä Pesolan leipomo.
Eipä kovin monessa paikassa saa kahvia ja leivonnaista 2 eurolla.- ruusuja&risuja
Samoin käynyt Pesolan leipomossa vuosia reikäleipäostoksilla - ruisvarras nyt vaan on yksi Suomen parhaimpia leipiä :). Muut tuotteet eivät sen sijaa ole mitenkään erityisesti iskeneet, ei pitkot, sämpylät, leivonnaiset tai muut. Ihan peruskamaa verrattuna muualta maasta löytyviin. Ja varsinainen pettymys oli kyllä kiireessä tilaamani täytekakku! Ihmeen teollisen näköinen noinkin pienelle leipomolle, täytteissä säästetty pahemman kerra ja maku ei päätä huimannut. Toiste en täytekakkuja Kaustisen leipomolta tilaa.
- Anonyymi00004
3,50€ nykyään, ja nousee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556