ja siitä myös parantui, ilman ssri-myrkkyjä. Eivätkä ssri-myrkyt tuhonneet ihmisten terveyttä.
Entisaikaan masennusta kutsuttiin LORVIKATARRIKSI.
11
142
Vastaukset
- 33243243dfsfdfdsfds
Tietääkseni mitä vanhemmiltani olen kuullut niin tuo " lorvikatari " on "tekosairaus"
ei oikea masennus ole mikään tekosairaus.
Ja mitä muuta masentuneille voi mielestäsi tehdä kuin syöttää lääkkeitä kun ei muukaan onnistu? Yksi vaihtoehto olisi sanoa että hyppää köyden jatkoksi se helpottaa. Itse olen ollut jo vuosia psykologin ja toimintaterapeutin asiakas ja ei tuo jutteleminen ole ainakaan auttanut mitään. Ei ongelmiani voi juttelulla korjata, nuo lääkkeet ainakin tekee sen verran zombimaisen olon että aina ei tarvitse ajatella.- HANKI ELÄMÄ.
Tai lopeta se.
- 9+20
HANKI ELÄMÄ. kirjoitti:
Tai lopeta se.
Lopeta sinä omasi.
Se tuntuu niin merkityksettömältä, sillä sinulla on aikaa trollata ja jakaa pahaa oloasi netissä. - tekosairaus
Masennus on tekosairais eikä mikää oikea sairaus
- 33243243dfsfdfdsfd
9+20 kirjoitti:
Lopeta sinä omasi.
Se tuntuu niin merkityksettömältä, sillä sinulla on aikaa trollata ja jakaa pahaa oloasi netissä.Tietääkseni mitä vanhemmiltani olen kuullut niin tuo " lorvikatari " on "tekosairaus"
ei oikea masennus ole mikään tekosairaus.
Ja mitä muuta masentuneille voi mielestäsi tehdä kuin syöttää lääkkeitä kun ei muukaan onnistu? Yksi vaihtoehto olisi sanoa että hyppää köyden jatkoksi se helpottaa. Itse olen ollut jo vuosia psykologin ja toimintaterapeutin asiakas ja ei tuo jutteleminen ole ainakaan auttanut mitään. Ei ongelmiani voi juttelulla korjata, nuo lääkkeet ainakin tekee sen verran zombimaisen olon että aina ei tarvitse ajatella.
- antitrolli
En ymmärrä miksi tämäntyyliset trollialoitukset saa aina eniten kommentteja ja lukukertoja.Älkää kommentoiko niin ketju häviää.
- Hei Siiri !
Elämäsi on turhaa miksi maksatat sitä muilla ?
- hölmölle tässä
Hei Siiri ! kirjoitti:
Elämäsi on turhaa miksi maksatat sitä muilla ?
Terve tässä se siirin kuuluisa lause parempaa kuin sinulla.
Ennen aikaan lorvikatarrin vaivaamia kierteli kesäisin talosta taloon maaseudulla ja pyysivät yöpaikkaa. Nukkuivat sitten tuvan penkillä. Saivat jotain evästä matkaansa. Tätä näki vielä 60-luvulla.
Masennus on sitten ihan toinen juttu.- Hei vanhat typerykse
Ennen vanhaan ihmiset oli vajaita. Niin vajaita, että pitivät pahan olon sisällään kunnes se räjähti ja pakotti itsemurhaan. Vähemmän sai apua koska ihmiset ymmärsivät toisiaan vähemmän vajauden takia. Vaikka nyt on asiat väärin, kyllä ne oli asiat ennen vääremmin.
Koska on viisastuttu, avun saanti on helpompaa ja monipuolisempaa, mutta siinä sivussa tuli se, että elämä itse on myös helpompaa, mutta se on pieni hinta niille parannuksille ja avuille mitä ihmiset nykyään saa. - PePeP
Nii, olisi kyllä mielenkiintoista nähdä jostain tilastosta, että miten itsemurhia tehtiin entisaikoina. Nykyään ne yrittää vähentää niitä jostain syystä ja ilmeisesti toi masentuneiden "hoitaminen" on osa sitä toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483