Olis neljä aluvannetta, sopii ainakin 80-luvun alkupuolen Mazda 323'een. Päällä on yhden talven ajetut Hankookin nastarenkaat. Tavara on Pirkanmaalla. Mitäs tarjoisitte? Voin lähettää kuvia niistä.
Mazda 323 aluvanteet myynnissä
6
342
Vastaukset
- jees
..todellakaan ole kiinnostunut erittäin edullisista Mazda 323'n aluvanteista?
Jos joku epäilee niiden alkuperää, niin syy myyntiin on itse auton vienti romuttamoon nyt kun siitä ilmaiseksi pääsi eroon. - Tomppa
Voisi kiinnostaakin mitähän maksaa rahti Kuopioon
Mikä on pulttijako ja leveys ja paljonko pyydät paketista? Laita kuvia jos on.- jees
Laita osoitteesi tähän, niin voin lähettää sulle niitä kuvia ja muita tietoja suoraan.
- Tomppa
jees kirjoitti:
Laita osoitteesi tähän, niin voin lähettää sulle niitä kuvia ja muita tietoja suoraan.
- htn
Onko vielä myymättä..?
- huippuyksilöj
Mulla olis myynnissä 2000 323f kaikilla kerkuilla aluvanteineen.katsastettu ja katsastusmies kehui että kori kunnossa ajettu hiukan alle 500 000km.Ei vikoja.kaikki toimii.Jos kiinostaa lähetän sähköpostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991