Pataässä

Pataässä on Helsingissä, kohta myös Oulussa.

En nyt ihan tarkkaan ole miettinyt, mitä "uutta" tämä karaoke-baari tuo oululaiseen baaritarjontaan, mutta sittenpähän nähdään. On tullut kyllä käytyä Hesan pubissa, molemmissa osoitteissa jopa, samoin Oulun karaokebaarissa. Lanamäki ei paljasta sijaintia, mutta eipähän tuohon montaa vaihtoehtoa ole, kun muistaa missä sopivia tiloja on tarjolla.
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/karaokebaari-pataassa-tulee-ouluun/675303/

23

9226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattilaiset<3

      Niittyarossa oli aikoinaan Pataässä nimininen ravintola. Ei ole uusi juttu oulussa. Toivottavasti pattiin tulee ammattitaitoisia, terhakoita, näyttäviä ja avoinmielisiä viinuri gimmoja. Tyköistuvat työasut ja pilkettä silmäkulmiin... ;)

      • kumpi lähtee

        on vieläkin


    • Viiva-(i)-Erottaa
      • viivallisen naapuri

        Vieläkös tuo toimii? Usein tulee ohi käveltyä, ja aika pitkä aika on siitä, kun olen nähnyt jonkun olevan siellä, menevän sinne tai tulevan sieltä.

        Itse tuohon ketjun varsinaiseen asiaan: kuka tuollaisia kaipaa vielä lisää? Jos se tosiaan on tulossa "keskeiselle paikalle", niin toivottavasti älyävät järjestää sinne sellaisen ilmastoinnin, että kesähelteilläkin voivat pitää oven kiinni, ettei tarvitse ohikulkijoiden kuunnella sitä mölinää.


      • 10+2=12
        viivallisen naapuri kirjoitti:

        Vieläkös tuo toimii? Usein tulee ohi käveltyä, ja aika pitkä aika on siitä, kun olen nähnyt jonkun olevan siellä, menevän sinne tai tulevan sieltä.

        Itse tuohon ketjun varsinaiseen asiaan: kuka tuollaisia kaipaa vielä lisää? Jos se tosiaan on tulossa "keskeiselle paikalle", niin toivottavasti älyävät järjestää sinne sellaisen ilmastoinnin, että kesähelteilläkin voivat pitää oven kiinni, ettei tarvitse ohikulkijoiden kuunnella sitä mölinää.

        Tuo vanha Pata-ässän rakennus on kyllä tyhjillään, ja ikkunoihin juuri tänään ilmestyi "vuokrattavana"


    • Aprikointia

      Karokebaari Pataässä
      Karaokebaari Oulun Pataässä

      Tai jotain tuon suuntaista?

      Tivoli vaiko kenties Peppers muuttuu?

    • Voih....

      Lanamäen paikat Oulussa on kaikki räkälöitä ja tuskinpa tämä Pataässäkään edustaa parempaa linjaa.

      • Suolestaja

        Ihhååånååå...


    • Keukeu

      Paikka on tiedossa mutta mitäpä sitä teille täällä kuuluttelee. Pidetään hulluja jännityksessä. . . ... ... .. ..

    • Faktatietoa

      Tähden tiloihin tulee.

      • HöpöHommia

        No ihan ei oo nyt faktatiedot kohillaan... :D Kannattais ottaa asioista selvää, ennenku alakaa huuteleen ;)


    • Tomi Bot

      Oi kun fantsua.

    • Sinppeli

      Karaoke 7 paikalle tulee. Varma tieto.

      • Rasvaa niveliin

        Oulussa avataan myös vanha mummutunneli tai oikeastaan liikeidea muuttuu.
        Toisen luokan humppapumpuista halutaan kymppi. Plussana kaljasiepposet. No laadusta tinkimättä.
        Paukkuuko eläk-ikä rikki useammalla asiakkaalla?


      • Linnan prinsessa
        Rasvaa niveliin kirjoitti:

        Oulussa avataan myös vanha mummutunneli tai oikeastaan liikeidea muuttuu.
        Toisen luokan humppapumpuista halutaan kymppi. Plussana kaljasiepposet. No laadusta tinkimättä.
        Paukkuuko eläk-ikä rikki useammalla asiakkaalla?

        Nukkekoti samalle paikalle.


      • Karaoke hoilaaja
        Rasvaa niveliin kirjoitti:

        Oulussa avataan myös vanha mummutunneli tai oikeastaan liikeidea muuttuu.
        Toisen luokan humppapumpuista halutaan kymppi. Plussana kaljasiepposet. No laadusta tinkimättä.
        Paukkuuko eläk-ikä rikki useammalla asiakkaalla?

        No mihinkähän se tämmönen mummutunneli tulee sitten, tähti tiloihin? Jos tanssipaikkaa tarkottaa, nythän avataan se uusi ihku- ravintolakin sen pataässän lisäksi, tulee varm kilpailua asiakkaista ,,


    • Ohikulkenut w

      Pataässän teippaukset ovat jo paikallaan Pakkahuoneenkadulla.

      • wöödi

        Tuliko Foxian paikalle vai mihin kohti?


      • Kulukuri
        wöödi kirjoitti:

        Tuliko Foxian paikalle vai mihin kohti?

        7:n tilalle siihen torikadun risteyksestä rantaan päin.


    • diki

      turistina käväsin siel ja tuomakselle terkut sinne. tapasin oululaisen miehen siellä ja juteltiin pitkin iltaa. tummatukka ja housut jalassa. reipas paikka se ässä ja tulen uudestaan

      • höpöhöpötihöö

        Eihän se ole edes auki vielä! Ks Facebook-sivu


    • diki

      se olikin toisella kadulla se ravintola..ei ässä. juteltiin että aukeaa. mutta hauskaapa oli

    • Anonyymi

      Oulussa portsari ei päästänyt pyörätuoliasiakasta sisään jonku vanhan tapahtuman takia, eli suomeksi sanottuna syrjintää ja tommonen portsari pitäs potkia ulos koko firmasta..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe