Jet Time huijaa korvauskäytännössään

Jet time No More

Jet Time, kurja lentoyhtiö. Rikkoivat matkalaukkuni ja väittivät heti että korvausvastuu ei ole heidän vaan vakuutusyhtiöni. En antanut periksi, jolloin sanoivat että korvaavat laukun hankintahinnan. Ilmoitin muistivaraisesti hankintahinnaksi 150 euroa ja laukun iäksi noin vuoden. Tekivät ikävähennyksen -10% mikä vielä menettelee, mutta -30% vähennystä puuttuvasta laukun ostokuitista en hyväksynyt. Reklamoin.

Ilmoittivat että eivät he voi mitenkään tietää paljonko matkalaukut maksavat noin yleensä, mutta jos voin laittaa linkin jonkin kaupan sivuille mistä hinnat selviävät, niin voivat käsitellä uudestaan. Laitoin linkin laukkuni valmistajan sivuille. Jet Time (=tanskalainen yhtiö) vastasi että ei kelpaa, koska kyseessä oli ulkomainen (=ei suomalainen) kauppa / sivusto. Ihan kuin en voisi tilata laukkuani mistä lystään.

Ilmoitin että pitäkää tunkkinne, maineenne saama kolaus ja virkailijanne tähän valitusrumbaan käyttämä aika maksaa teille paljon enemmän kuin se 60 euroa mistä kävitte jänkkäämään. Vakuutusyhtiöni, If, onneksi olisi heti kättelyssä korvannut koko hinnan, mutta koska vastuu on ensisijaisesti lentoyhtiön niin periaatteesta halusin käydä sen loppuun asti heidän kanssaan. Vakuutusyhtiön kanssa sovin että jos lentoyhtiö ei suostu korvaamaan koko summaa niin he maksavat erotuksen.

1

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Charter-Valittaja

Vakuutusyhtiö korvaa. Olet keksinyt koko jutun. Sinä olet huijari ja valehtelija.
      Kehtaat vielä kertoa että olit seuramatkalla koska Jet Time lentää vain chartereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72