alan väsyä tähän...

mummo46

Joka viikkoseen juopotteluun ei mitään järkeä enää joka vkl menee pari litraa kirkkaita ja muutama olut...millä hitolla tän Sais loppumaan ei vielä viittis mullan alle mennä..

21

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori lääkäri

      Suositeltava määrä alkoholia on 17 annosta vuorokaudessa. Voit reippaasti lisätä alkoholinkulutustasi !

      • --------

        Nuori lääkäri
        Olet vain samaa typeryyttä veivaava juoppoidiootti.


    • 45633

      Laittamalla korkin kiinni, ja kärsimällä asiaankuuluvat huom. väliaikaiset vieroitusoireet.

    • Kokenut lääkäri

      Suosittelen löylykauhaa anukseen.

    • ei hätää

      Laita kiljut käymään niin kyllä se siitä iloksi muuttuu!

    • Pankin asiaks

      En tiedä, millä sinä saisit juopottelusi loppumaan, mutta itse lopetin menemällä AA:han.
      Palavereissa käy monen ikäisiä mummoja ja niitäkin, jotka ei vielä ole ehtineet niin pitkälle.

    • suosittelen!

      AA kerhossa nuuhkitaan nivushikeä ja työnnellään kauhaa anukseen. Palaverin jälkeen maistuu kalja hyvässä aa toveriporukassa.

      • aa hanurista

        Siskoni kävi aa kerhossa ja pahemmaks vaan meni ryyppää kahta kauheemmin jos ite ei pysty korkkia pistää kinni niin mennä sit pitemmälle jaksolle hoitoon


    • Kylmät kädet

      Uskomattoman askeettinen elämäntapani takaa mulle vielä ryyppäämistä pitkäänkin, ellei toi saatanan haima sitten laukea. Antanut merkkejä jo kuukausia. Yön pikkutunnit selvinpäin ovat kauhua; sille ei deliriumi edes vedä vertoja.

      Kaikki koettu.

      A-klinikalla sanoivat, että kun vain tulet tänne, niin mut pistetään ensin katkaisuun ja sitten 1 kk kuntoutukseen. Eli on oljenkorsia olemassa yksinäisyydessä, pimeässäkin.

      •  Kk

        Deliriumi ei ole MITÄÄN unihalvauksen tai paniikkikohtauksen rinnalla.


      •  K 
         Kk kirjoitti:

        Deliriumi ei ole MITÄÄN unihalvauksen tai paniikkikohtauksen rinnalla.

        Unihalvauksen aikana demoni riivaa sinua, muttet pysty liikkumaan, mutta paniikkikohtauksessa et edes tiedä, mikä aiheuttaa sen kauhuntunteesi. Sitä on mahdoton juosta pakoon.


      • Kylmät kädet
         K  kirjoitti:

        Unihalvauksen aikana demoni riivaa sinua, muttet pysty liikkumaan, mutta paniikkikohtauksessa et edes tiedä, mikä aiheuttaa sen kauhuntunteesi. Sitä on mahdoton juosta pakoon.

        Tottakai kaikki ehdottaa paniikkikohtauksen kokevalle, että juokse äkkiä pihalle. Ne eivät ole kokeneet aitoa paniikkihäiriökohtausta. Se on täydellisen toivoton tilanne ja pahempi, kuin kuoleman kohtaaminen.


      • Nuori lääkäri
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Tottakai kaikki ehdottaa paniikkikohtauksen kokevalle, että juokse äkkiä pihalle. Ne eivät ole kokeneet aitoa paniikkihäiriökohtausta. Se on täydellisen toivoton tilanne ja pahempi, kuin kuoleman kohtaaminen.

        Oletko jo kertaalleen kuollutkin, kun kykenet vertailemaan viinan lahottaman pääsi tuntemuksia kuoleman tuloon?


      • Kylmät kädet
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Oletko jo kertaalleen kuollutkin, kun kykenet vertailemaan viinan lahottaman pääsi tuntemuksia kuoleman tuloon?

        Olen kuollut lukemattomia kertoja, välillä herännyt teho-osastoltakin, kun yrittänyt itsariakin monta kertaa. Kuule, Nuori lääkäri, te olette velliperseitä minuun verrattuna.

        Mielisairaalan suljetuilta osastoiltakin rutkasti kokemusta.


      • Nuori lääkäri
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Olen kuollut lukemattomia kertoja, välillä herännyt teho-osastoltakin, kun yrittänyt itsariakin monta kertaa. Kuule, Nuori lääkäri, te olette velliperseitä minuun verrattuna.

        Mielisairaalan suljetuilta osastoiltakin rutkasti kokemusta.

        Älä juoppoluuseri aina valita ja pullistele, vai luuletko olvasi kovis?
        Itse olet osasi valinnut juomalla, joten tyydy valintaasi.


      • Kylmät kädet
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Älä juoppoluuseri aina valita ja pullistele, vai luuletko olvasi kovis?
        Itse olet osasi valinnut juomalla, joten tyydy valintaasi.

        5 päivää painin jonkun salitreenaajan kanssa, joka oli 22 vuotias. Sekin aina sanoi mäiskinnän yhteydessä, kun sää aina kehut itseäsi ja pullistelet. Mun oikeesti täytyy virittää verbaalinen ulosantini oikealle taajuudelle, sillä en TODELLAKAAN vouhota.

        Kerron vain kokemuksistani ja tarvittaessa haen vertaistukea.


      • ---------
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Älä juoppoluuseri aina valita ja pullistele, vai luuletko olvasi kovis?
        Itse olet osasi valinnut juomalla, joten tyydy valintaasi.

        Ei Kylmis luuseri ole, kun on juomalla saavuttanut sentään valittavan velliperseen aseman.


      •  Kk
        Kylmät kädet kirjoitti:

        5 päivää painin jonkun salitreenaajan kanssa, joka oli 22 vuotias. Sekin aina sanoi mäiskinnän yhteydessä, kun sää aina kehut itseäsi ja pullistelet. Mun oikeesti täytyy virittää verbaalinen ulosantini oikealle taajuudelle, sillä en TODELLAKAAN vouhota.

        Kerron vain kokemuksistani ja tarvittaessa haen vertaistukea.

        Välillä se jäi alakynteen niin tottakai kannustavassa mielessä kerroin, että on mulla kokemusta tappelemisesta, ettei se tuntisi itseään onnettomaksi vastukseksi. Maailma on täynnä väärinkäsityksiä. Siitä ne sodat syttyvät.


    • ukki1234567890

      Viikonvaihde edessä, mites pullo?

      • mistä lie johtuu

        Mulla on ihme vaiheita saatan juoda monta päivää putkeen sitten tulee viikko väliä etten juo kun pe,la ja sunnuntaina...joskus jopa olen juomatta parikin viikkoo...eikä mulle mitään oireita tule nukun jopa yönikin hyvin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe