Itsetehtyjä virikkeitä

Tee-se-itse

Olisiko jollain vinkkejä, miten tehdä itse kaikenlaisia virikkeitä gerbiilin terraarioon. Olen jo kyhännyt pajusillan, sellaisen paperi-iglun ja puusta tein sellaisen tason jonka alle gerbiilit voivat rakentaa pesää ja mennä piiloon. Onko muita ehdotuksia, mielellään sellaisisa joiden tarvikkeet eivät maksaisi niin paljoa.

4

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gerttuli :P

laudoista mökkejä tai muropaketeista, vessapaperirullista yms. voi rakentaa jotain :D

• PinjaGerbiili

Itse olen gerbuilleni tehnyt sellasen upeen hianon kerros "sängyn" aika nopeestihan ne sen syö mut kiva näpertää kaikkee niille :'D Ohjeet: Tarvitset kaksi-neljä paperi rullaa, lankaa ja neulan ja saksetki :DD Leikkaa kaikkien paperi rullien keskelle semmonen luukku ;) Laita ne rullat kiinni sillä langalla silleen kerrossänkymaisesti eli peräkkäin :D Sitte laitat sen terraarioon roikkuun katosta ja voila gerbiilit on täydessä touhussa ;))

• Gerbut

Haha :D kiva idea! Taidanpas itse tänään kyhäillä tollasen kerrossängyn! Itse olen noin puolivuotta sitten ostanut sellasen lanka rullan joka on niinkuin heinistä tai olijasta punottua naurua ja ei hirveen paksua eikä ohutta joten kestää hyvin! Ostin sen juuri tuossa rakennus ja kiinnitys mielessä että saatta tarvita, ostin jostain biletmasta tai jostain rautakaupasta en muista mutta gerbut sitä tykkää jyrsiä vähän mutta ei mitään haittaa, vie vain pesään. Suosittelen:)

• Huom.!

Minkälasita lankaa? Minusta kuulostaa vaaralliselta, koska jos gerbiili syö lankaa, se voi jäädä suolistoon tukkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe