VAROKAA ERÄS KIVITALO VALMISTAJA VIHREÄLLÄ LOGOLLA VARUSTETTU KÄYTTÄÄ PELKKIÄ JOPPAREITA MYYNNISSÄ ELI KUN OSTAT MUISTA VARMISTAA KENELTÄ OSTAT TALON TEE KAUPPAKIRJA AINA TUOMARIN KANSSA
KIVITALO
11
358
Vastaukset
- nohujuhuuj
Ei juma onko tosiaan näin siis joku toimija ei myy suoraan tehtaan yrityksen kautta vaan käyttää myyntiedustajaa kaupan tekijänä ennenkuulumatonta toimintaa kuka näin enää toimii? Eikö ole varaa palkata myyjiä istumaan toimistoon ja ottamaan tilauksia vastaan
- ex talomyyjä
Hä? Suurin osa talohtehtaista joiden palveluksessa on edustajat yrittäjäpohjalta edustavat talotehdasta ja sopimukset tehdään talotehtaan nimiin. Mielummin näin kuin pyllyaukisen talomyyjän piikkiin.
- Eeeheheee
Heeheheee.. Hyvä juttu. Joppareita liikenteesä, elköö uskaltako. Ostakee siltä jonka logossa on keltamustaa. Se sopimus ei edes sisällä mitään ja vastuut kestävät pulpeltilta etuovelle saakka.
- Iso jobbari
Eiköhän ne talotehtaan myyjät ole irtisanottu jo ajat sitten kilpailun luoman kustannuspaineen alla.
Mikäs se rautakaupan talomyyjä on, iso jobbari vai ? Myynti on ammattihommaa, ei se välttämättä kivenpuristajalta onnistu.
Jotta taloja saadaan myytyä ja toimitettua, tarvitaan monenlaista osaajaa, lakimiehistä lähtien logistiikan asiantuntijaan. - Itsekin yrittäjä
Iso jobbari kirjoitti:
Eiköhän ne talotehtaan myyjät ole irtisanottu jo ajat sitten kilpailun luoman kustannuspaineen alla.
Mikäs se rautakaupan talomyyjä on, iso jobbari vai ? Myynti on ammattihommaa, ei se välttämättä kivenpuristajalta onnistu.
Jotta taloja saadaan myytyä ja toimitettua, tarvitaan monenlaista osaajaa, lakimiehistä lähtien logistiikan asiantuntijaan.Kysytäämpä näin päin. Millä talotoimittajalla on palkkaa nauttiva myyntiverkosto? Eipä taida montaa olla. Suurin osa talomyyjistä on näitä "jobbareita", eli myyntiedustajia. Tuollainen palkattu verkosto näkyy nopeasti korkeana hintana kuluttajille, joten minä kyllä nopeasti suosisin nimenomaan tälläistä yrittäjämyyjää kuin liimapersuspenkissä - palkannostajaa. Aktiivisuus on yrittäjillä aivan eri luokkaa kun leivän eteen pitää oikeasti tehdä töitä.
- Suomi on kiinni
Mitä,mitä, rakentaako joku? Missä,missä?
- pommisuoja
Kuka nyt muutenkaan ostaisi näitä betonilaatikoita? Sitten niistä on hyötyä jos tulee sota. Valmis bunkkeri suojaa hyvin. Ikkunoita vaan ei pitäisi olla.
- Lokki-Caps
Sulla on jotain vikaa näppäimistössä.
http://static.naamapalmu.com/files/cr/medium/rhfhxeqk.jpg- Caps obs kosb
Alakoulun pojat on vauhdissa. Näyttäkää opelle mitä osaatte.
- Eeeheheee
Eeeeiiii. Taas ne teki sen. Vei multa.... Eeeeiii. Yhyyy. Mä oon niin tööt, niin tööt. Mä kostan, mä kostan niille kaikille... Vielä vielä vielä. MIS MUN LÄÄKKEET ON!
- 1.,m,.
Katso sieltä keittiönpöydältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818