Hei
Auttakaahan kanssasisaret mua...
Onko teillä ollut raskauden aikana lievää vuotoa?
Olen nyt rv 8 ja eilen pikkuhousuni olivat kastuneet (pissassa) huomaamattani ja pissan väri oli hieman punainen, elikkä verta oli joukossa.
Vuoto ei kuitenkaan ollut kuukautisvuodon näköistä vaan kuin pissaa..
Mitään kipuja ei ole ollut...
Olen kokenut yhden keskenmenon ja silloin vuoto alkoi todella verellä ja kivut tulivat heti 12 h kuluttua vuodosta.
Oletteko kokeneet samaa?
Verta pissassa
5
693
Vastaukset
- pissassa
no,lekurille heti
- tiina
voi olla myös että on valkovuotoo mis on verta...
lääkäriin heti!!!! jos se on pissaa mis o verta niin sitten on todennäköisesti kyseessä pissatulehdus ja vaatii mysö lääkärihoidon - muistelepa...
Tuli vaan mieleen, että esim. punajuuri värjää pissan punertavaksi (jos syö paljon, punaiseksi), joten muistelepa mitä olet syönyt päivän aikana. Muussa tapauksessa kantsuu mennä lääkäriin!
- hoputtaja
Pahassa virtsatietulehduksessa pissa voi olla veristä, paljonkin. Kiireesti lääkäriin vaan!
- Pirjo
En halua pelotella, mutta minulla alkoi niin, että verta oli ensin pissassa ja sitten sitä tuli vähän enemmän, mutta ei mitään kipuja. Soitin kuitenkin Jorvin Naistentautien poliklinikalle ja käskivät heti tulla päivystykseen ultraan. Viikkoja oli 6 1 ja lääkäri totesi, että ei täällä mitään sikiöpussia enään ole. Neuvolasta käskettiin vaan odotella, että jos vuoto lisääntyy ja tulee kovia kipuja, niin sitten vasta päivystykseen. Kaavintaa ei kuulemma tarvita, mutta vuoto jatkuu ja tänään tuli kudosta....ole täysin surunmurtama....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241