Hain pennun ,oli ehkä 7vk ja oli syönyt kaurapuuron maidon kanssa aamuisin.Ehkä ei ollut muuta syönytkään ,kun tuli minulle sai shebaa ym.ja söi mahansa pullollaan.
Syö kaikkea ruokaa mutta ei raksuja.Miten saisin sen syömään myös raksuja koska olisi hyvä hampaille.sanottiin ilm.että on 12 vk.
Pentu ei syö kuivamuonaa
6
143
Vastaukset
- 115
Kuka sanoi että raksut olisi hyväksi hampaille? Se on nimittäin ihan huuhaata. Anna broilerin siipiä tai kauloja, ne ovat hyväksi niin hampaille kuin elimistöllekin. Raksuja tai kuivaa ruokaa kissa ei muutenkaan tarvitse ollenkaan. Kunhan vain tarkistat että märkäruoka on täysravintoa, eikä täydennysrehua.
- selvähän ce
Jos kissasi syö aina vain pehmeää ruokaa, eikä koskaan pureskele mitään niin kyllä hampaat ajan oloon putoavat. Eli kyllä raksuja voi opettaa jonkin verran syöttämään. Pidät niitä vain tarjolla, äläkä anna vähään aikaan märkäruokaa.
Osta muun makuisia raksuja ja kokeile uudelleen. - Bones and raw meat
ei raksuja vaan luita ja lihaa
- 5+8
Parasta on kun kissa saa itse saalistaa ravintonsa. Silloin se saa laadukasta ravintoa.
- tiina 2
Mitenkähän kissankarkotin sopisi sängyn sivuun ettei raapisi sitä.
Vai käykö niin ettei uskalla tulla sänkyyn ollenkaan. - Ape Pina
Vaihtoehtoinen raapimapaikka järjestettävä, karkotteilla rangaistuksilla sahaa oksaa jolla itse istuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770