saanko vinkin ja kokemuksia hyvästä kampaajasta tai parturista, sellaisesta joka ajattelee oikeasti mikä voisi sopia, tuntee hiuslaadut, saa olla rohkeakin jne. itselläni piikkisuora hius, joka on tosi ongelmainen jos on leikattu väärin...masentaa nykyiset hiukset eikä hakuammunta ole kivaa..
hyvä kampaaja hukassa
4
1284
Vastaukset
- ....
olen käynnyt siellä vuosia. Eivät tee koskaan mitään mummotukkaa, osaavat asiansa. Pari kertaa olen antanut vapaat kädet ja yllättynyt erittäin iloisesti. Ainoa miinus on tietty keskustan hintataso... :(
- asiakas
Humalistonkadun Avantgardessa on todella ammattitaitoinen henkilökunta. Tekevät nuorekkaita ja rohkeita kampauksia, mutta silti siis todellakin kuuntelevat asiakkaan toiveita ja noudattavat niitä! Kysy Markkua tai Pirkkaa, he ovat henk.koht. suosikkini :) Niin siis Avantgardessa on kampaajissa, tai hiusmuotoilijoissa niin kuin he itse itseään kutsuvat, mies-nainen suhde 2:1 eli mieskampaajia on enemmän. Äijät eivät siltikään todellakaan ole mitään ällöjä hintukoita vaan ihan normaaleja suomalaisia miehiä :) Hintataso on kaupungin keskiluokkaa.
www.avantgarde.fi - tytteli80
Yliopistonkadulla siinä ihan kävelykadun varressa on kampaamo nimeltä "Salon Paris" (melkeinpä Sampo-pankkia vastapäätä, vanhan kerrostalon ylimmässä kerroksessa!).
Siellä on kaksi Taru-nimistä kolmekymppistä naista tekemässä juuri sitä mitä haluatkin, mikä parasta: hinnat eivät huimaa päätä, vaikka onkin keskustassa!!!
Mä oon käyny siellä jotain 3vuoden ajan, ne on leikannu jävärjänny mun hiukset ja laittanu viel kulmakarvat niin loppusumma on ollu jotain siinä 45-55e hujakoilla, en tiedä ihan tämän hetkistä tilannetta, mee katsomaan...
Hih, nyt tuli tosissaan itsellekin mieli lähtee kampaajalle! =) - halpaa
on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse654444Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973688Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083321Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.201887Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871129- 85841
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.105807- 44803
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23764