Räikkösen auto on parhaimmillaan (tai pahimmillaan) ollut jopa 15 kiloa Alonson autoa painavampi, joka tarkoittaisi kierrosajoissa jopa 0,4 sekunnin eroa espanjalaisen eduksi.
Ferrarin uusi tykki on alunperin rakennettu enemmän pitkäaikaisen ykköskuskin Alonson makuun, eikä Räikkönen ollut alkukaudesta tyytyväinen etenkään auton keulan ominaisuksiin.
Speedweekin mukaan Ferrari teki suomalaiskuskin tyytymättömyyden vuoksi erityisosia parantaakseen auton ohjattavuutta, mutta tehden siitä samalla huomattavasti entistä painavamman.
Kimin auto 15 kg painavampi kuin Alanson
F1 asiantuntija
1
113
Vastaukset
- Jo on pitoa keulassa
No ei se osaa, vaikka laittais 50kg painoja. Nyt ensikaudelle Kimi (huippusunnittelija) on suunnittelemassa etuvetoista ja leveät renkaat eteen -versiota. Jospa sitten ei puske enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627