moi :) eli jos täällä on jotain nuorina äiteiksi tulleita niin olisi kiva kuulla että miten olette elämässänne pärjänneet. itse olen 17-vuotias, lukion tokalla ja 8:nnella viikolla raskaana. vähän pelottaa että miten tulemme pärjäämään, vaikkakin poikaystäväni valmistuu amiksesta ensivuonna, mutta lapsemme syntyy jo huhtikuussa. kun sain tietää olevani raskaana, niin olin aivan kauhuissani niin kuin poikaystävänikin, mutta eilen kävimme neuvolassa ja nyt odotamme innolla että lapsi syntyisi, nimiäkin olen paljon jo katsellut :) vähän kyllä mietityttää että mitä sanoo vanhempamme ja ystävät.. mutta kerromme muille vasta ensimmäisen ultran jälkeen :)
nuoret äidit, miten olette pärjänneet?
amppuu
3
222
Vastaukset
- En suosittele
Sain ensimmäisen lapseni 18-vuotiaana, mutta äitini hoiti hänet, koska halusin ja vanhempanikin halusivat, että jatkan opiskelujani. Suhde lapseen on jäänyt etäiseksi ja olen eronnut lapsen isästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966