Härälle aikaa?

Härkä tähtäimessä

Kun nyt olen niin monesta paikkaa lukenut että Härkämiehelle (varsinkin mikäli vaikuttaa jahkailijalta) pitäisi antaa AIKAA, niin kiinnostaisi tietää miten sitä aikaa käytännössä annetaan? :D Voiko viestitellä normaalisti niitä näitä sillon kun siltä tuntuu, jos ei kuitenkaan koita painostaa toista mihinkään päätöksiin tms.?

Toisaalta hieman ärsyttää tällaiset ihmistyypit joita täytyy kauheasti ymmärtää ja jotenkin "varoa" tekemästä niin tai noin. Miksei niiden tarvitse huomioida/ymmärtää meitä/niitä jotka haluais kenties tehdä elämässään hitusen nopeampia siirtoja ettei elämä ihan juoksis ohitse..? :D

10

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nokoskahärät

      niinpä, kokemuksena selvennän miksi pitää antaa härille aikaa, ne ovat hitaita. Härkää painostetaan/ hoputetaan niistä tulee jääräpäitä ja jumittuvat/pysähtyvät paikoillee... täs parhaillaan seurustellut herra härän kanssa heti alotettuamme suhdetta olin sanonut miehelleni mennään hänen tahdissaa näillä sit mentiin ja hyvin pärjätty vaikka noh, hermoja kiristelin hampaita yhteen mieheni hitaus alkoi ärsyttää.... ja pitää olla kärsivällinen, ymmärtäväinen ja joustava muuten härkämies/nainen jähmettyy menee takapakkia taaksepäin!

    • nokoskahärkä

      (Sitten lisäksi) Voihan niille normaalisti jutella en tiedä mikä olisi hyvä esimerkki ei pidä kysellä turhia kysymyksiä en tiedä millainen sun härkämies on tämä kenen kanssa olen ei pidä tulevaisuuden kyselemisestä vastaa vaa siihen: "en mieti tulevaa elän päivä kerrallaan" ensinnäkin älä kysele tulevaisuudesta tai toiveunista mitä haluat niihin härät vastaa rehellisesti ja suoraa ei ole valmis ei pidä suuttua koska eivät ne pahalla ikinä tarkoita :) sitkun tutustutte rauhassa härkä katsoo tarkkaa onko sinusta vaimo materiaalia ja hyväksytkö härän luonteen/ tekemiset.. siinä kesti itsellään kauan hyväksyy kärsivällisyys palkitaan ja palkintona on härän ihana lämpöinen, luotettava ja miehekäs luonne mutta mikäs sun horoskooppi on?

    • nokoskahärkä

      (Vielä riittää asiaa) kun miksi härät ei tee nopeita alotteita niille ketkä ovat valmiita seurustelemaan härkä ei kysele miten homma hoidetaan vaa ne tekevät just mitä ne haluavat sen itse menevän ja niitä ei sarveja käännellä tai väännellä jos päätös on rauhallinen, kärsivällinen ja hidas tutustuminen sit on hyväksyttävä jos ei mielytä aina löytää äkkipikaisen kuten oinaan.. oinas on hurjan nopea sitoutumaan, päättämään ja suuttumaan (siksi pidän etäisyytä oinaisiin) härällä hidas, kärsivällinen sitoutuminen, hidas suuttumaan on parempi... kukaan ei pakota sinun jäämään odottamaan jos et tahdo sellaista miestä jos olet kärsivällinen tulet oppimaan monta asiaa härästä ja siinä ei pidä suuttua tai mäkättää pidä pää kylmänä ja anna härän ohjailla mitä ikinä ohjailee ;) olen itse skorpioni ja en kovin kärsivällinen ole myöskään tullut huomattuun härkä mies ei kuuntele turhaa mäkätystä koska ei syy ole härän (tai miehen) me olemme jokainen erinlaisia tykkäsimme tai emme pitää hyväksyy sekin vaikka ei sitä halua :)

    • Härkä tähtäimessä

      Kiitoksia! Tää mun Härkä-ihastus-miekkonen sanoi sattumoisin näin että "eikai tässä tarvitse tulevaisuutta askel askeleelta suunnitella, eletään päivä kerrallaan". :D Ja harmittaa kun en tuossa vaiheessa ollut vielä miettinyt tämmöisiä horoskooppiseikkoja ollenkaan, pelkään jotenkin sössineeni koko jutun olemalla itse liian hötky ja ahdistava. Nyt kaikessa tuntuu olevan järkeä. Miekkonen tuntuu nimenomaan vähän jämähtäneen tai ottaneen takapakkia. Onko silloin vielä toivoa? :/ En tosiaan aiemmin tullut edes ajatelleeksi (enkä siten myöskään huomioineeksi) tällaisia asioita. Itse olen Neitsyt. :) Kun koitin tiedustella tältä Härältä jotain kannanottoa ihastukseeni, hän vastasi vain äärimmäisen kautta rantain että "ei tehdä mitään hätiköityjä päätöksiä". Taitaa kyllä kuulostaa aivan Härältä? ;) Onkohan vielä toivoa? Haluan kyllä ehdottomasti odottaa ja olla kärsivällinen, haluan uskoa että hän olisi sen arvoinen! Voiko mennä vuosia..? :P

      • täyellisyyttä?

        Härkä-Neitsyt
        Vaikka molemmat pitävät turvallisesta ja tasaisesta elämästä, voi härkä tuntea itsensä aika yksinäiseksi neitsyen makuuhuoneessa kun neitsyen rakastajan taidot ovat muualla. Härästä pikkutarkka neitsyt osaa kyllä hoitaa kotia ja ahkerana kaksikkona kumpikin saa aikaan taloudessa. Härkä arvostaa neitsyen käytännöllisyyttä ja ymmärtää tämän arvostelun tarpeen mutta kaksikko toimisi paremmin vain työpareina.


    • Härkä tähtäimessä

      PS. Voiko Härälle lähettää (omatekoisen) lahjan? :) Vai olisiko se jotenkin "liikaa"...?

      • härästä...

        Härän rakkaus:

        - Luottavainen
        - Kaipaa hemmottelua
        - Rakastaa glamouria
        - Vakiintuu nopeasti
        - Uskollinen ja luotettava
        - Ei unohda petollisuutta
        - Yleensä hyvin hermonsa hallitseva
        - Toivoo nopeaa päätöstä sitoutumisesta (ois parasta olla sopiva luonne…)
        - Odottaa naisensa olevan femiininen
        - Odottaa miehensä olevan maskuliininen
        - Haluaa että lupaukset pidetään
        - Mies härkä haluaa kumppanin joka suostuu tekemään asiat hänen tavallaan (?!)
        - Naishärkä haluaa kumppaniin joka käyttäytyy häntä kohtaan kohteliaasti ja arvostavasti, hän haluaa lahjoja ja että häntä kohdellaan hellästi
        - Haluaa tervettä ja luontevaa asennoitumista rakasteluun
        - Taipumus kuvitella kaiken olevan hyvin vaikka rakastettu käyttäytyisi petollisesti
        - Haavoittuu herkästi jos hänen rakkautensa otetaan vastaan vain flirttailumielessä
        - Härät sinnittelevät kauan huonoissakin suhteissa koska heistä on vaikea myöntää että ovat olleet väärässä jonkin henkilön suhteen. Härkä voi kuvitella kaiken olevan hyvin vaikka puoliso käyttäytyisi petollisesti, ja vaikka se paljastuisi, elättelee härkä silti toivoa. Jätetty härkä kuolee todennäköisesti selittämättömiin tauteihin tuskan ja vihan noustessa.

        Härkä pitää: huomiosta, rutiineista, säännöllisyydestä, muuttumattomuudesta, mukavuudesta, ulkona olemisesta, rauhallisuudesta, turvallisuudesta, ylellisyydestä, omaisuudesta, samojen asioiden toistuvasta tekemisestä

        Ei pidä kireistä tilanteista, riskeistä, joutuessaan tekemään nopeita päätöksiä, hoputuksesta, heikkouksiensa julkituomisesta, muutoksista, siitä että hänelle sanotaan muutoksen riippuvan hänestä, koskettavista puheista tai lauluista, herkistelystä, uutuuksista, levottomuudesta, epäonnistumisesta, häirityksi tulemisesta, tavaroiden lainaamisesta, hölmöilyistä, jotakin vaille jäämisestä, heikkouden merkeistä.


    • nokoskahärkä

      hyvin mahdollista voi olla mahdollisuutta ei härät ole herkkänahkaisii tai kyllästy kehenkään nopeasti :D riippuu mitä härkämies itse ajattelee... ja lahjan antaminen kuulostaa ihanalta idealta varmasti pitää siitä en usko se olisi liikaa :)

      • nokoskahärkä

        ja en usko vuosia voisi mennä riippuu härästä onko valmis ottamaan seuraavan askeleen vakavampaa, ja en usko sössit mitään ole omaitsesi siitä härät tykkää :)


    • MrJuha82outolintu

      Minä oon härkänä melko itsepäinen välillä, mutta välillä hyvinkin joustava.
      En oo parisuhteessa ja poden aspergeria ja oon siksi koko ajan kotona ja muutenkaan en siedä ihmisten piikikkyyttä/ilkeyttä ja rakastan paljon eläimiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe