Minkälainen

Cecilia

on rapumies?

Haluaisin kuulla rapumiehen kanssa seurustelevan kokemuksia..

18

3832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ravun rakas

      Rapu mies on kiltti. Hän huomioi muita, on ystävällinen ja huumorintajuinen. rapu mies osaa olla myös oikutteleva. Rapu mies ei halua loukata muita, siksi hän joutuu joskus uhrautumaan eli pistämään omat toiveensa sivuun ollakseen mieliksi. Rapu mies on herkkä ja romanttinen. Tunteistaan rapu mies ei ehkä osaa puhua kuitenkaan niin hyvin. Rapu mies ihastuu helposti, jos hän ei suhteestaan saa lämpöä ja rakkauden tunnustuksia hän saattaa hakea sitä muualta. Rapu miehelle koti on tärkeä, siellä hän viihtyy. Rapu miehellä on usein lämpimät välit äitiinsä. Rapu mies on huolehtiva ja perhekeskeinen. Passiivisuus on niitä huonoimpia puolia. Tälläistä olen itse havainnut omassa rapumiehessäni.
      Pahimmillaan rapu mies voi olla kuten nämä tunnetut rapu miehet: matti Nykänen, juhani Palmu. Sellaista rapumiestä en kuitenkaan ole vielä tavannut =)

      • Cecilia

        Saanko vielä udella, kuinka kauan olette olleet yhdessä?


      • enää

        Mulle sattu just tämmönen Nykäsen tyylinen rapumies.Selvinpäin oli oikein mukava ja huumorintajuinen mut muutaman oluen jälkeen oikein piru mieheks,oikein mustasukkaisuuden huippu.Onneks pääsin mokomasta eroon,vaikka perässä se piru juoksi vielä pitkänaikaa.


      • Ravun rakas
        Cecilia kirjoitti:

        Saanko vielä udella, kuinka kauan olette olleet yhdessä?

        Eli kuusi vuotta ollaan yhdessä oltu. Mies on minua 10 vuotta vanhempi ja hyvin toimii. Tuossa joku sanoi törmänneensä Matti nykäsmäiseen rapu mieheen, kai niitäkin on. Itse tunnen kaiken kaikkiaan neljä rapu miestä ja he ovat oikein mukavia kilttejä ja ihania miehiä kaikinpuolin. Myös tuo omani. Mieheni on jopa liian kiltti ja huomaavainen, kohtelee minua ja läheisiään todella kauniisti =) Olen todella onnekas! Toki rapumies oikutteleekin mutta sehän on jokaisella joskus. Rapumies on myös loistava isä.


      • täällä
        enää kirjoitti:

        Mulle sattu just tämmönen Nykäsen tyylinen rapumies.Selvinpäin oli oikein mukava ja huumorintajuinen mut muutaman oluen jälkeen oikein piru mieheks,oikein mustasukkaisuuden huippu.Onneks pääsin mokomasta eroon,vaikka perässä se piru juoksi vielä pitkänaikaa.

        Ravut on ihan rasittavia. mieli muuttuu niinku naisilla ja vaikka ovat rakastavia helliä niin kuitenkin heillä on myös se toinen puoli, eli se kylmä kuori!!!!


      • ScorpioFemale
        täällä kirjoitti:

        Ravut on ihan rasittavia. mieli muuttuu niinku naisilla ja vaikka ovat rakastavia helliä niin kuitenkin heillä on myös se toinen puoli, eli se kylmä kuori!!!!

        Itse olen skorpioni ja seurustelin Rapu-miehen kanssa reilut kahdeksan vuotta. Ja siihen mahtuu paljon ... hyvaakin ... Mutta oli se niin vaikeaa. Mies oli kuin vastarannankiiski. Yleisin sana oli EI. Ja kun itse sanoin EI niin mies sanoi Joo. Hanen kanssaan opin taktikoimaan. Ei ollut ilkea, mutta kateellinen, itsekas, aina kukkona tunkiolla, riidan haluinen kaikkien kanssa, epa sosiaalinen, hymyton, ilmeeton, kaikin puolin harmaa. En sano etta se olisi merkista kiinni, mutta sattumoisin tunne muutaman muunkin skorpioni- rapu parin ja kaikilla samat ongelmat parisuhteessa.
        Ehka nain vain on, ettei rapu ja skorpioni ole se taydellinen pari, vaikka aina niin hehkutetaankin.
        Minun ex oli Matti N. ja Juhani P. valimuoto. Urheilullinen taiteilija jolla oli alkoholi ongelmia nuoruudessaan.


      • rapurapea
        ScorpioFemale kirjoitti:

        Itse olen skorpioni ja seurustelin Rapu-miehen kanssa reilut kahdeksan vuotta. Ja siihen mahtuu paljon ... hyvaakin ... Mutta oli se niin vaikeaa. Mies oli kuin vastarannankiiski. Yleisin sana oli EI. Ja kun itse sanoin EI niin mies sanoi Joo. Hanen kanssaan opin taktikoimaan. Ei ollut ilkea, mutta kateellinen, itsekas, aina kukkona tunkiolla, riidan haluinen kaikkien kanssa, epa sosiaalinen, hymyton, ilmeeton, kaikin puolin harmaa. En sano etta se olisi merkista kiinni, mutta sattumoisin tunne muutaman muunkin skorpioni- rapu parin ja kaikilla samat ongelmat parisuhteessa.
        Ehka nain vain on, ettei rapu ja skorpioni ole se taydellinen pari, vaikka aina niin hehkutetaankin.
        Minun ex oli Matti N. ja Juhani P. valimuoto. Urheilullinen taiteilija jolla oli alkoholi ongelmia nuoruudessaan.

        Nyt itkettää :'(


    • qwertyu

      Olin kerran ihastunut rapumieheen. Siitä ei tullut mitään, kun kumpikaan ei tohtinut tehdä aloitetta.
      Tämä rapumies oli/on erittäin seurallinen, huumorintajuinen, kohtelias ja mukava veikko. Myöskin avulias ja kaikin puolin sympaattinen. Hän vaikutti myös ammatissaan pärjäävältä ja fiksulta. En huomannut, että hän olisi käyttänyt viinaa liikaa. Naurua kyllä riitti, välillä vatsakipuihin saakka!!

      Mutta ujo hän oli ja vähän jäi harmittamaan, kun en tehnyt aikoinani aloitetta... :(

      • Cecilia

        Meillä on vähän sama homma....:) Täytys varmaan tehrä jotain:)


      • Ravun rakas
        Cecilia kirjoitti:

        Meillä on vähän sama homma....:) Täytys varmaan tehrä jotain:)

        teki aloitteen ja piiritti minua kuukausi kaupalla ennekuin antauduin =) Hän lähetteli kauniita tekstiviestejä, pyysi treffeille, lähetti vanhanajan rakkauskirjeen jne... hän todellakin teki aloitteen. Näyttäkää rapumiehellenne että olette kiinnostuneita, jos hänkin on kiinnostunut niin taatusti alkaa tapahtua =)


      • Cecilia
        Ravun rakas kirjoitti:

        teki aloitteen ja piiritti minua kuukausi kaupalla ennekuin antauduin =) Hän lähetteli kauniita tekstiviestejä, pyysi treffeille, lähetti vanhanajan rakkauskirjeen jne... hän todellakin teki aloitteen. Näyttäkää rapumiehellenne että olette kiinnostuneita, jos hänkin on kiinnostunut niin taatusti alkaa tapahtua =)

        Me ollaan muutaman kerran oltu ulkona, ja hän silitteli hiuksiani muutamaan kertaan ja kaiken lisäksi valehteli äidilleen, että juu kotona ollaan tai jotain vastaavaa....


      • minä
        Cecilia kirjoitti:

        Me ollaan muutaman kerran oltu ulkona, ja hän silitteli hiuksiani muutamaan kertaan ja kaiken lisäksi valehteli äidilleen, että juu kotona ollaan tai jotain vastaavaa....

        moi! Mä olen seukannut 2v yhteensä yhen ravun kans aina se jätti,nyt oltu 2kk yhessä yllätys... se juo liikaa lainaa rahaa eikä maksa ikinä takas! SILTI SE ON MUN IHANA PASKA HOUSU:) Jota rakastan t. v.mies


    • helena

      rapumies on oikukas,jahkaileva,päättämätön,ujo,pelkuri,mammanpoika,ihanneisä,pikkulapsi,käsittämätön,hellä,tunteellinen,ajatustenlukija,ennustaja,hoivaava,kotihiiri,reissulasse,hoivattava,panssarikuori,raivostuttava,rakastettava,paras rakastaja,kiihkeä,maailman ihanin mies,joka saa koukkuunsa niin ettei irti pääse eikä edes halua.ja tässä vasta vuorenhuippu!

      • Kaksonen

        Poimin helenan viestistä adjektiivit, jotka
        tuntuivat tutuilta :)

        Suhteesssamme tämä mies osaa olla kovin oikukas,jahkaileva,päättämätön,ujo,
        pikkulapsi, hellä, ajatustenlukija,
        hoivaava,kotihiiri,reissulasse,
        hoivattava, rakastettava.

        Lisäksi symppis, kaikkien kaveri. Haluaa
        ottaa kaikki huomioon. Yrittää kaikkensa, että
        meidän parisuhde kestäis. Aina ei nimittäin ole
        helppoa, kun minä kaksosena olen tunteiden puolesta oikea tuuliviiri! Hän tasapainottaa mua,
        tekee elämästä elämisen arvosen!

        Ihanneisästä en vielä tiedä, mutta voin
        kyllä veikata sitäkin.


    • kokemuksella

      Seurustelin aikoinaan Ravun merkissä (kesäkuu) syntyneen miehen kanssa. Hän oli käytännöllinen, romanttinen, huumorintajuinen, omistushaluinen, intohimoinen - ja itsekäs. Lisäksi hänen samojen kaavojen toistamisensa asiassa kuin asiassa, ja korostunut perhe-ja kotikeskeisyytensä alkoivat melko varhaisessa vaiheessa ärsyttää ja puuduttaa. Olen muuten itsekin Rapu, heinäkuun loppupuolella syntynyt.

    • Kaksonenjarakastunut

      Ei päde minun rapumieheen tuo että näytän paljon hellyyttä ja huomioin aina. Nyt hän on ärsyyntynyt siitä ja paennut koloonsa. Tullut etäiseksi ja vaikeaksi. Puhuimme ja itkimmekin asiasta. Hän pelkää että alamme riitelemään jos alamme tosissaan seurustelemaan. Mä olen niin hukassa nyt. En tiedä, pitääkö olla kokonaan ottamatta yhteyttä vai välillä laittaa tekstiviestiä...hän on kuitenkin parasta mitä mulle tapahtunut vuosiin. En halua luovuttaa ja olen tämän sanonut hänelle.

      • rapu575

        kaksosnainen tuhoaa ravun,se on vaan fakta.


    • Julis

      Paljon tuttuja adjektiiveja ravusta.En seurustellut hänen kanssaan ,mutta molemminpuolista kiinnostusta kyllä.HÄN on huolehtivainen, herkkä,rauhallinen.helläkin ehkä,olen aistinut niin ja hyvä huumorintaju.Kumpikaan ei tehny aloitetta.Sitten kun työtoveruutemme päättyi, kerroin hänelle että olen niin rakastunut.Soitellaan joskus ihan asialinjalla.Mutta ainakin minulla on niin IKÄVÄ.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe