Lakkautin itse aikoinaan Karjalaisen tilaamisen, kun sitä ei einää aamulla ollutkaan postilaatikossa eli jakelua myöhästettiin (vai alkoiko jakaja myöhästellä?). Voisin palata takaisin Karjalaisen lukijaksi, jos se ilmestyisi laatikkoon aikaisin aamulla ja ilmestyisi tabloid-muotoisena. Kaikenlaiset uudistukset kuitenkin taitavat täällä idässä muutenkin saavan vastustusta.
Kaikki kunnia teille, jotka arvostelette yleensäkin lehden vanhoollisuutta uutisineen, mutta itse voisin palata lukijakantaan. Hinta ei ratkaise, vaan muut seikat.
Karjalainen
1
138
Vastaukset
- Siitä vaan sitten..
Pohjois-Karjalan Kirjapainon tytäryhtiö Sanomalehti Karjalainen ja Itella Posti ovat sopineet lehtien varhaisjakelusta Joensuussa.Liiketoiminnan luovutussopimuksen mukaan sanomalehtien varhaisjakelutoiminta Joensuun alueella siirtyy 29. syyskuuta alkaen Itella Postin hoitamaksi.Itella Posti on hoitanut jo aiemmin sanomalehtien varhaisjakelua Joensuun ympäristössä ja haja-asutusalueella Pohjois-Karjalassa. Sopimuksen mukaisesti Itella Posti vastaa Sanomalehti Karjalaisen ja Pohjois-Karjalan Kirjapaino -konsernin paikallislehtien jakelusta koko Pohjois-Karjalan alueella. Liikkeenluovutuksen yhteydessä 49 Sanomalehti Karjalaisen varhaisjakajaa siirtyy vanhoina työntekijöinä Itella Postin palvelukseen. Pohjois-Karjalan Kirjapaino arvioi, ettei liikkeenluovutuksella ole merkittävää vaikutusta jakelukustannuksiin loppuvuodelle.
http://www.kauppalehti.fi/etusivu/karjalainen ja itella posti sopivat varhaisjakelusta/201409698221
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448